Aquest reforç ja hi és, o com a mínim hi era.Ecomobisostrans ha escrit:El divendres cap a les 12:30 vaig anar de Rbla. Carmel fins al Park Güell amb el 86, i anava un d'aquests nous, anàvem a tope fins ben amunt de Conca de Tremp, que van baixar unes 15 persones entre les 2 últimes parades, al troç nou van baixar unes 10 més, i les altres 10 van donar la volta per baixar a Calderón de la Barca. Han millorat la freqüència fins a 10 minuts però encara és insuficient, hauria de baixar a 8 o a 6, o posar midis com els de TMB si es que hi caben (ocasió perque TMB els hi vengui i deixi de posarlos a les línies de standards), o posar un reforç al tram central, Metro Carmel-Conca de Tremp-Calderón de la Barca-Metro Carmel
Authosa
Re: Authosa
El metro de Barcelona amb motoristes!
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Avui dos VECTIA Mobillity Teris, un d'ells el nº 235, fent la línia 87. Amb els nous colors corporatius, es fa extrany desprès de tants i tants anys de veure'ls de color vert. Salut!
El nº 237 a pl. Lesseps fent la 87.
- Fitxers adjunts
-
- DSCF0345.JPG (241.49 KiB) Visualitzat 19582 cops
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Ahir, el nº 237 a pl. Lesseps fent la 87.
- Fitxers adjunts
-
- DSCF0567.JPG (252.18 KiB) Visualitzat 19406 cops
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Ahir, el nº 236 a pl. Lesseps fent la 87.
- Fitxers adjunts
-
- DSCF0571.JPG (282.19 KiB) Visualitzat 19242 cops
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
El dilluns vaig agafar per primer cop aquest nou Vectia, per anar de Pl. Lesseps fins al final a Travessera de Gràcia. Val a dir que dins del bus, una senyora de AMB em va fer un petit "qüestionari de satisfacció", amb una tablet. Vaig respondre gairebé positivament a tot, que si les freqüències de pas eren correctes, que si els busos anaven nets, que si els conductors eren amables, etc. Encara que la meva valoració no pot ser molt objetiva, ja que gairebé mai utilitzo els busos d´Authosa, sí que vaig posar un "però" pel que fa el tema de la climatització als busos, que s´hauria de millorar en general a tots els busos, tant d´Authosa com de TMB. Això d´anar amb les finestres obertes quan ja arriba una mica de calor, és una mica primitiu. Penso que els busos haurien de portar climatització sempre, en concordància amb la temperatura exterior, no vull pas un aire acondicionat "a tope" sino una cosa normal.
Una altra cosa que vaig observar d´aquest nou Vectia és que la primera porta és estreta i només hi passa una persona, d´una en una per pujar a l´autobús, i això potser fa perdre temps a les parades.
Poso foto del nº 237 arribant a la parada de Pl. Lesseps, que és el bus que em va portar fins al final a Travessera de Gràcia.
Una altra cosa que vaig observar d´aquest nou Vectia és que la primera porta és estreta i només hi passa una persona, d´una en una per pujar a l´autobús, i això potser fa perdre temps a les parades.
Poso foto del nº 237 arribant a la parada de Pl. Lesseps, que és el bus que em va portar fins al final a Travessera de Gràcia.
- Fitxers adjunts
-
- DSCF0708.JPG (126.42 KiB) Visualitzat 18907 cops
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Em sembla que els busos de color verd els volen pintar amb els nous colors corporatius groc/gris, a imatge i semblança dels nous Vectia. Algú m´ho va dir...122-042-132 ha escrit:Avui dos VECTIA Mobillity Teris, un d'ells el nº 235, fent la línia 87. Amb els nous colors corporatius, es fa extrany desprès de tants i tants anys de veure'ls de color vert. Salut!
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Así lo dictan los planes "PMMU 2019-2024" de la AMB en la página 131 del PDF de la parte III del plan.oscar440 ha escrit:Em sembla que els busos de color verd els volen pintar amb els nous colors corporatius groc/gris, a imatge i semblança dels nous Vectia. Algú m´ho va dir...122-042-132 ha escrit:Avui dos VECTIA Mobillity Teris, un d'ells el nº 235, fent la línia 87. Amb els nous colors corporatius, es fa extrany desprès de tants i tants anys de veure'ls de color vert. Salut!
Se ha licitado el nuevo contrato: https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... =28027859&
En resumen, la intención es empezar el 01/01/2020, con flota de 15 coches que se irá ampliando hasta 19. De la flota actual continuaran 14 coches. En primavera de 2020 se incorporaran 3 midis híbridos. Las ampliaciones de flota se haran con midis híbridos. La líneas seran las mismas como hasta ahora.
En resumen, la intención es empezar el 01/01/2020, con flota de 15 coches que se irá ampliando hasta 19. De la flota actual continuaran 14 coches. En primavera de 2020 se incorporaran 3 midis híbridos. Las ampliaciones de flota se haran con midis híbridos. La líneas seran las mismas como hasta ahora.
Suspensió del procediment. Recurs especial contra els plecs reguladors, veure apartat plecs i altres documents o Gestió de Comunicats.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... p=28027859&
Un altre concurs aturat per estar 'viciat' en favor de l'operador vigent. Com tots. A tornar-lo a convocar...
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... p=28027859&
Un altre concurs aturat per estar 'viciat' en favor de l'operador vigent. Com tots. A tornar-lo a convocar...
Salvem l'Estació de França!
Yo ya decia antes que casualmente todos los concursos que han cambiado de manos han sido recurridos por los actuales prestadores muy sospechosamente (TMESA, NITBUS....), sospechosamente siempre ganan los que ya prestan el servicio. veras como a pesar de los cambios en las condiciones al final volveran a ser los mismos los que sigan
Recientemente se ha iniciado la licitación del servicio nuevamente, y estos 3 seran Vectia Teris 9 9,7m.sag470 ha escrit: ↑Dissabte 29/06/2019 0:33 Licitada la compra de 3 híbridos: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=
Estem al final de la vida de Authosa. Al nou concurs no s'ha presentat, i el concurs està entre Sarbus i Monbus.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
si, pero Authosa está dentro de moventis, quizá es una medida de simplificar el organigrama del grupo.
por cierto Authosa ahora se llama TCC/Authosa.
por cierto Authosa ahora se llama TCC/Authosa.
Més aviat ho veig una maniobra per evitar ser exclosos del concurs per l'ACCO (Competència).
Un dels punts de controvèrsia al concurs de l'Aerobús ha estat que el poder adjudicador (l'AMB) participava a una de les ofertes. La guanyadora, després exclosa per Competència:
https://transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=8537&start=45
En aquest cas, l'AMB (TMB) és accionista de TCC i d'AUTHOSA (33%). Això podria ser motiu per tombar l'adjudicació. Així doncs, Sarbús (Moventis) en solitari no té motiu per ser exclòs.
TCC tampoc s'ha presentat per la 88 i PR4, deixant via lliure a MonBus.

Un dels punts de controvèrsia al concurs de l'Aerobús ha estat que el poder adjudicador (l'AMB) participava a una de les ofertes. La guanyadora, després exclosa per Competència:
https://transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=8537&start=45
En aquest cas, l'AMB (TMB) és accionista de TCC i d'AUTHOSA (33%). Això podria ser motiu per tombar l'adjudicació. Així doncs, Sarbús (Moventis) en solitari no té motiu per ser exclòs.
TCC tampoc s'ha presentat per la 88 i PR4, deixant via lliure a MonBus.
Salvem l'Estació de França!
Moventis Sarbús ha obtingut una puntuació més alta, però MonBus ha presentat l'oferta més econòmica.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Aii, que MonBus s'ho està quedant tot...

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Aii, que MonBus s'ho està quedant tot...

Salvem l'Estació de França!
Monbus da mucho miedo.
Por ahora que está valorado la parte técnica que corresponde al 49%, con 39,8 puntos para Marfina y 37,1 para Monbus. La parte económica representa el otro 51%. Habrá que ver aplicando las fórmulas como queda al final.
Por ahora que está valorado la parte técnica que corresponde al 49%, con 39,8 puntos para Marfina y 37,1 para Monbus. La parte económica representa el otro 51%. Habrá que ver aplicando las fórmulas como queda al final.
Cuanto más económica se ha presentado? Conociendo la fama de Monbus, a ver cómo van...
-
- N3
- Entrades: 26
Moventia está a punto de perder otro concurso investigado por Competencia por presuntas anomalías.
https://cronicaglobal.elespanol.com/bus ... 1_102.html
https://cronicaglobal.elespanol.com/bus ... 1_102.html