He hecho una actualización perfilando detalles y arreglando lo de la L44 a la Barceloneta.
https://drive.google.com/open?id=1eXeSb ... sp=sharing

https://drive.google.com/open?id=1BZU0P ... sp=sharing

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 9:25
Entrada Autor: Aeduh » Dissabte 09/02/2019 19:06
Entrada Autor: Adrià Grande » Diumenge 10/02/2019 13:19
La idea és bona. És com fer una mena de L9/L10. He vist que has descartat el tram que passava pel Carrer Aragó fins a l'estadi Olímpic. Jo crec que una línia per aquella zona de l'eixample és necessària. Hi ha molta densitat de població per allà i de pas s'afegeix un tercer eix per l'eixample juntament amb la L1 i la L5.Aeduh ha escrit:Bueno, con este plan lo que ocurre es que intento mantener la paridad de cantidad de trenes por línea, de tal forma que si ahora hay 6 trenes en cada línea, con mi plan habría 2 trenes por cada sublínea, pero todas en su conjunto acaban teniendo la misma frecuencia porque se complementan como un puzzle.
He hecho una actualización perfilando detalles y arreglando lo de la L44 a la Barceloneta.
https://drive.google.com/open?id=1eXeSb ... sp=sharing
https://drive.google.com/open?id=1BZU0P ... sp=sharing
Entrada Autor: Aeduh » Diumenge 10/02/2019 15:44
Heh, mola que ho hagis vist. Enllaçaria (al menys m'agradaria que ho fés) amb una hipotètica estació entre Gràcia i Joanic per a una continuació futura de la L8 fins a Glòries i el Besòs. A més, crec que Gràcia és un barri molt dens i urbà i fer l'estació de Travessera mereix la pena.Adrià Grande ha escrit:
La idea és bona. És com fer una mena de L9/L10. He vist que has descartat el tram que passava pel Carrer Aragó fins a l'estadi Olímpic. Jo crec que una línia per aquella zona de l'eixample és necessària. Hi ha molta densitat de població per allà i de pas s'afegeix un tercer eix per l'eixample juntament amb la L1 i la L5.
Per cert, El link que situes a l'estació de Travessera amb que es suposa que enllaça?
Entrada Autor: bigcoaster » Diumenge 10/02/2019 20:03
Més que bretelle, el que faria falta serien vies en cul de sac entre les vies dels sentits oposats, per fer les inversions de marxa amb tota tranquil·litat i sense cisallaments. Com que els túnels ja fa anys que estan fets, el que he dit és bastant difícil de fer, pel que ens les inversions s'haurien de fer en estacions "especials" com Torras i Bages o en normals i fent-la ràpid, és a dir, abans d'arribar, canviar de via per situar-se en la dels sentit contrari, i que mentre un maquinista surt, l'altre ja està entrant i arrencant el tren.albe6 ha escrit:I posant agulles bretelle a totes les estacions, serien factibles serveis parcials estil Londres?
Allà als extrems de linia tens trens cada 8-10 minuts i en els trams més cèntrics els trens circulen entre el minut i mig i dos minuts i mig
Entrada Autor: Aeduh » Diumenge 17/02/2019 23:39
Entrada Autor: trensmat » Dijous 21/02/2019 16:51
Entrada Autor: Carlos González » Dijous 21/02/2019 18:35
Entrada Autor: trensmat » Dijous 21/02/2019 21:50
Per la meva humil opinió tant les línies R7 i R8 estàn molt desaprofitades, penso que la R8 es podria allargar fins Sant Celoni o Maçanet-Massanes.Carlos González ha escrit:Eiii doncs no és dolenta la idea... Es faria com un servei amb altre camí a la R4.
Tot i que la idea de la R1 cap a Sant Andreu Arenal també la compro, aquesta és també interessant.
Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 22/02/2019 1:46
I allargar-la fins a Vilafranca pel cantó del Penedès.trensmat ha escrit:Per la meva humil opinió tant les línies R7 i R8 estàn molt desaprofitades, penso que la R8 es podria allargar fins Sant Celoni o Maçanet-Massanes.Carlos González ha escrit:Eiii doncs no és dolenta la idea... Es faria com un servei amb altre camí a la R4.
Tot i que la idea de la R1 cap a Sant Andreu Arenal també la compro, aquesta és també interessant.
Així hauria una connexió amb la UAB Bellaterra i les terres gironines.
Entrada Autor: albert28 » Divendres 22/02/2019 13:51
Amb el nombre actual de trens que disposa Rodalies hi hauria suficients? Amb els últims accidents a Rodalies anem curts de material i sembla que portaran 3 447 de Cantabria a barcelona.UT440_132M ha escrit:I allargar-la fins a Vilafranca pel cantó del Penedès.trensmat ha escrit:Per la meva humil opinió tant les línies R7 i R8 estàn molt desaprofitades, penso que la R8 es podria allargar fins Sant Celoni o Maçanet-Massanes.Carlos González ha escrit:Eiii doncs no és dolenta la idea... Es faria com un servei amb altre camí a la R4.
Tot i que la idea de la R1 cap a Sant Andreu Arenal també la compro, aquesta és també interessant.
Així hauria una connexió amb la UAB Bellaterra i les terres gironines.
M'agraden aquestes propostes, i no serien gaire costoses de fer.
Entrada Autor: Aeduh » Divendres 22/02/2019 16:47
Entrada Autor: Carlos González » Divendres 22/02/2019 22:06
Doncs sí... fins i tot crec que del que van especular fa temps ja ni ho comentaran en el pla aquest...Aeduh ha escrit:De totes maneres està projectat que la R7 fagi de llaç circular amb Barcelona.
Seguim esperant el Pla Director de Rodalies que es suposa que aquesta primera meitat d-any s-ha de publicar.
Allà veurem resolts molts dubtes sobre el futur de la xarxa, i podrem especular de forma guai a partir de la info.
Entrada Autor: hola04 » Dimarts 26/02/2019 12:00
Entrada Autor: mpn90 » Dimarts 26/02/2019 12:13
Crec que seria molt més eficient i eficaç ampliar xarxa de Rodalies i FGC en comptes d'un metro. Uniria punts més distanciats entre ells i serien trajectes segurament més ràpids que no pas amb metro.hola04 ha escrit:Hola! Fa molts anys que estem esperant el metro del Delta al Baix Llobregat, i encara esperarem per a molts mes, he pensat que la Generalitat i els ajuntaments es podrien posar de acord per a prolongar línies existents, per exemple: L5 des de Cornellà Centre fins a Viladecans-Can Palmer, L9 Sud des de Aeroport fins a Gavà-Can Tries, o L3 des de Zona Universitària fins a Sant Just Centre, us semblen bé aquestes propostes, com ho faríeu vosaltres?
Entrada Autor: ortegote » Dimarts 26/02/2019 19:20
Buenas,hola04 ha escrit:Hola! Fa molts anys que estem esperant el metro del Delta al Baix Llobregat, i encara esperarem per a molts mes, he pensat que la Generalitat i els ajuntaments es podrien posar de acord per a prolongar línies existents, per exemple: L5 des de Cornellà Centre fins a Viladecans-Can Palmer, L9 Sud des de Aeroport fins a Gavà-Can Tries, o L3 des de Zona Universitària fins a Sant Just Centre, us semblen bé aquestes propostes, com ho faríeu vosaltres?
Entrada Autor: França451 » Dimarts 26/02/2019 20:15
Propongo porra a ver qué acaban antes:ortegote ha escrit:
Soy pesimista por que visto como esta el patio ni una nueva prolongacion y nuevo tunel de Rodalies por parte de Fomento/Adif creo que en inversiones de nuevo Ferrocarril vamos a pasar años muy negros, acabar con suerte el acceso al aeropuerto por parte de Fomento/Adif y terminar la L9/L10 por parte de la generalitat, el tranvia Blau y la conexion de la diagonal otro tema oscuro la verdad.
De la Sagrera hablamos otro dia...
Saludos.
Entrada Autor: Solella » Dimarts 26/02/2019 20:33
Va, m'arrisco:França451 ha escrit:Propongo porra a ver qué acaban antes:
a) La Sagrera
b) La Sagrada Famìlia
C) la línea 9 (y l10)
d) la p*** plaza de las Glòrias Catalanas
e) el tranvía por la Diagonal
Entrada Autor: Solella » Dimarts 26/02/2019 20:48
L5 és impossible d'ampliar pel costat Cornellà Centre a no ser que es reconstrueixi la línia sencera des de Can Boixeres i es facin estacions més profundes, que seria caríssim i realment no sortiria a compte.hola04 ha escrit:Hola! Fa molts anys que estem esperant el metro del Delta al Baix Llobregat, i encara esperarem per a molts mes, he pensat que la Generalitat i els ajuntaments es podrien posar de acord per a prolongar línies existents, per exemple: L5 des de Cornellà Centre fins a Viladecans-Can Palmer, L9 Sud des de Aeroport fins a Gavà-Can Tries, o L3 des de Zona Universitària fins a Sant Just Centre, us semblen bé aquestes propostes, com ho faríeu vosaltres?
Entrada Autor: ortegote » Dimecres 27/02/2019 19:10
Buenas,França451 ha escrit:
Propongo porra a ver qué acaban antes:
a) La Sagrera
b) La Sagrada Famìlia
C) la línea 9 (y l10)
d) la p*** plaza de las Glòrias Catalanas
e) el tranvía por la Diagonal (entero, no me vale trozos, sino que se pueda hacer desde Llevant Les Planes a Sant Adrià estació)
Torna a “Propostes ferroviàries”