No, els que tu dius són els 28xx, que són híbrids dièsel. Els 19xx són GNC.França451 ha escrit:Esos no son los que van en la V25 habitualmente? Esos Citaros nuevos? Yo ya los he acabado viendo en todas las líneas, como si fuera un virus: hasta ahora me los he encontrado en V23, H10, V17, 192 (sí, sí, como leéis, 192), 76, D50, V19 y últimamente me encontré uno en la V29 trotando por Sant Martì en dirección Roquetes. Creo nque por la H2 y H4 también se han dejado ver. Entiendo que deben ser coches que han salido muy buenos y los están metiendo en todas aquellas líneas donde los viejos citaros no pueden subir cuestas (hace no mucho en un V23 subiendo Cartagena en dirección a St. Pau Nord, íbamos a 5 por hora y en la Puigvert el conductor paró y dijo: vamos así por el aire acondicionado. Si no quito el aire, esto no va a avanzar, ustedes verán. O pasamos calor o nos quedamos en Sant Pau.Arnau127 ha escrit:No es el primer ultimament a linies de zona port es veuen 19 ahir estaba el 1916 a la H10 i avui el 1917 al reforç de la D50m.h.t. ha escrit:Debut dels 19XX (Citaro C2 GNC) a la H10. Vist, al menys, el 1915.
De fet, avui només he vist estàndards a l'H10. Plens ja a Sant Adrià, no vull pensar a Sant Martí o en ple Eixample...
Evidentemente los de Font d'en Fargas pidieron amablemente que quitara el aire para poder llegar a su destino. Era un citaro de los más antiguos, y estaba que no daba para más. Así que si los nuevos pillan bien las pendientes, es de cajón que los hayan metido en otras líneas con fuertes pendientes.
Avistaments curiosos de busos
Re: Avistaments curiosos de busos
6212 Mercedes articulado Turno 2 linea 110 "<M> Carrilet - Zona Franca "
- Fitxers adjunts
-
- 110.jpg (55.42 KiB) Visualitzat 18406 cops
Los 19 son a gas y solo ahcen linias de zona. Los de la V25 son los 28. EN general lso 28 estan casi siempre todos en la V25 y despues alguno suelto que se escapa por alguna otra linia cuando el bus fijo de ese turno esta averiado.França451 ha escrit:Esos no son los que van en la V25 habitualmente? Esos Citaros nuevos? Yo ya los he acabado viendo en todas las líneas, como si fuera un virus: hasta ahora me los he encontrado en V23, H10, V17, 192 (sí, sí, como leéis, 192), 76, D50, V19 y últimamente me encontré uno en la V29 trotando por Sant Martì en dirección Roquetes. Creo nque por la H2 y H4 también se han dejado ver. Entiendo que deben ser coches que han salido muy buenos y los están metiendo en todas aquellas líneas donde los viejos citaros no pueden subir cuestas (hace no mucho en un V23 subiendo Cartagena en dirección a St. Pau Nord, íbamos a 5 por hora y en la Puigvert el conductor paró y dijo: vamos así por el aire acondicionado. Si no quito el aire, esto no va a avanzar, ustedes verán. O pasamos calor o nos quedamos en Sant Pau.Arnau127 ha escrit:No es el primer ultimament a linies de zona port es veuen 19 ahir estaba el 1916 a la H10 i avui el 1917 al reforç de la D50m.h.t. ha escrit:Debut dels 19XX (Citaro C2 GNC) a la H10. Vist, al menys, el 1915.
De fet, avui només he vist estàndards a l'H10. Plens ja a Sant Adrià, no vull pensar a Sant Martí o en ple Eixample...
Evidentemente los de Font d'en Fargas pidieron amablemente que quitara el aire para poder llegar a su destino. Era un citaro de los más antiguos, y estaba que no daba para más. Así que si los nuevos pillan bien las pendientes, es de cajón que los hayan metido en otras líneas con fuertes pendientes.
Man Lion 's Hybrid en la M19 de Tusgsal, es la primera vez que veo uno de estos en la historia del B19. La calca creo que es un 60x.
Els estan treient a totes les línies.Arnau ha escrit:Man Lion 's Hybrid en la M19 de Tusgsal, es la primera vez que veo uno de estos en la historia del B19.

Fins ara, els 606 i 608 no s'havien mogut de la M26. El 605 continúa fix a la B25, ara per ara.
I aquesta setmana el 992 (Daily Indcar Moby), al menys al torn de tarda. A Sta. Coloma, el micro ple. Èxit de passatge malgrat les 2 úniques freqüències de l'agost.sag470 ha escrit:Aquest matí, el 1025 de Sagalés, un Cygnus II, fent la 500 Granollers-St.Adrià. El servei de tarda l'ha fet el 998.
Salvem l'Estació de França!
- DavidVazGuijarro
- N5
- Entrades: 88
Ayer:
553 M26
605 B25
606 B23
608 M19
Por cierto, el 605 el mes pasado estuvo en la M26 un par de días.
553 M26
605 B25
606 B23
608 M19
Por cierto, el 605 el mes pasado estuvo en la M26 un par de días.
Mohn le faltan coches y están sacando a rodar los Irizar Iebus ayer volví en el 1401 en la E95.
Els Lion's de Tusgsal porten temps fent el Nit Bus. El 608 es pot veure freqüentment a la N3. La primera vegada que van sortir de nit va ser el 2 de març.m.h.t. ha escrit:Els estan treient a totes les línies.Arnau ha escrit:Man Lion 's Hybrid en la M19 de Tusgsal, es la primera vez que veo uno de estos en la historia del B19.Ahir el 608 a la B23, la setmana passada a la B20, i el 606 a la B2. També surten de nit per primer cop, provant-los a la N3.
Fins ara, els 606 i 608 no s'havien mogut de la M26. El 605 continúa fix a la B25, ara per ara.
I aquesta setmana el 992 (Daily Indcar Moby), al menys al torn de tarda. A Sta. Coloma, el micro ple. Èxit de passatge malgrat les 2 úniques freqüències de l'agost.sag470 ha escrit:Aquest matí, el 1025 de Sagalés, un Cygnus II, fent la 500 Granollers-St.Adrià. El servei de tarda l'ha fet el 998.
https://jolyday.com/profile/transports_ ... 6654113139
Han reparat el 2910 de TMB. Portava 4 mesos sense sortir a circular per una averia greu a la caixa de canvis. Ara, a més de sonar diferent, té més potència i funciona molt bé. Avui es troba al T5 de la Línia 76
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Avui un articulat feia la línia V9. L'únic, perquè després n'he vist passar uns quants més i eren standards.
Lloc de la foto: Entença-Josep Tarradelles

Lloc de la foto: Entença-Josep Tarradelles

La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Això sí és un avistament "de bandera".

Salvem l'Estació de França!
-
- N6
- Entrades: 283
Divendres passat (27/09) la N62 de Sarbus/Font va estar servida amb els busos 2649 per part de Sarbus (Iveco Crossway LE recentment estrenat) i el 99 per part de Font (Mercedes-Benz OC500LE Castrosua Magnus.e exprés.cat)

Respecte a això és força habitual quan no tenen la 2248 disponible: agafen qualsevol Vario o Wing que tinguin a ma

- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Aquest divendres al migdia, el 644 a la 710 (primera vegada que el veig en aquesta línia), i el 900 a la e12.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Ahir a la 54 hi havia un 15 dels Castrosua City Versus.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Ahir dilluns al migdia, el 620 de Barcelona Bus, a la e12. Sortida de Vic a les 14:30.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N4
- Entrades: 47
- Contacta:
Ahir es va estrenar el 1538 al T19 de la 27
Esta tarde en la L6 de Vic el Irizar Pb 766. El jueves estuvo el 663 (Obradors manual) en la L7.