LĂnia PR4: Prat-ZAL
LĂnia PR4: Prat-ZAL
Es comença a moure el nou concurs per la linia PR4 que próximament acabarà la concesió anterior.
https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp ... 2955.pdf&1
https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp ... 2955.pdf&1
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
Anexo el plec de condicions i l'annex amb informaciĂł interessant del concurs:
Plec: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 5243315aad
Annexos: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 82bdb511c1
Destaca l'antiguitat mĂ xima de flota de 8 anys (reserva fins 13 anys), i la decoraciĂł semblant a la 88.
Plec: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 5243315aad
Annexos: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 82bdb511c1
Destaca l'antiguitat mĂ xima de flota de 8 anys (reserva fins 13 anys), i la decoraciĂł semblant a la 88.
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
Veig que no estĂ publicat. TCC continuarĂ operant la PR4 durant 4 (+2) anys a partir del 23/11/15: adjudicaciĂłn
Suposo que aviat deuen arribar nous cotxes.
Suposo que aviat deuen arribar nous cotxes.
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
Surten a concurs, conjuntament, les lĂnies 88 i PR4.
L'AMB unifica aixĂ ambdues concessions Port-ZAL. Surten per un perĂode d'1 (+1) any, essent la licitaciĂł mĂ©s curta d'aquestes lĂnies:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=
Salvem l'Estació de França!
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
Això Ă©s una bona notĂcia i una reclamaciĂł llarga pels polĂgons.
Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns
Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)
Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns
Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
I ara amb mĂ©s 'colmo', amb noves expedicions fins al BEST, pasarĂ pel sector 8 sense parar (l'Ăşnic sector del port sense accĂ©s a la 88).colomenc ha escrit: ↑05 oct. 2019, 07:50 Això Ă©s una bona notĂcia i una reclamaciĂł llarga pels polĂgons.![]()
Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns
Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)
Respecte els horaris, són practicament els mateixos que ara. Només hi haurà una sortida abans de la 88 a les 6.45 que arribarà al BEST. La PR4 modificarà l'horari per tenir més temps, cosa que en hora vall serà cada 45 min i en hora punta cada 30 min amb un cotxe més.
Sembla ser que el nou concurs amb la PR4 l'operarĂ Monbus.
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
però s'han publicat canvis al 88 o al PR4? jo no he trobat cap informació al respecte...
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
Estan al plec tècnic de la licitació. Haurien d'aplicar-se una vegada iniciat el servei del nou concurs. Inicialment era el 01/01/2020 pero van fora de terminis.
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
OK, el que passa Ă©s que en el seu moment es va demanar que s'unissin literalment les lĂnies 88 i PR4 en una sola lĂnia, que fes una espĂ©cie d'arc per tot el port entre Barna i el Prat, de forma que es fĂ©ssin menys giravoltes i que es poguĂ©s captar mĂ©s passatge, de forma mĂ©s efectiva i en horaris amplis. (això en teorĂa hauria de ser factible amb el mateix nombre de cotxes i kms sumant les dues lĂnies actuals)
L'anunci de licitació conjunta semblava que anés en aquesta direcció, al menys com a pas previ. Per això és important veure quina és la opció guanyadora i si s'han presentat alternatives a les rutes actuals, encara que sigui en un plaç a mitjà termini.
L'anunci de licitació conjunta semblava que anés en aquesta direcció, al menys com a pas previ. Per això és important veure quina és la opció guanyadora i si s'han presentat alternatives a les rutes actuals, encara que sigui en un plaç a mitjà termini.
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
Pot ser per aixo el concurs Ă©s d'un any, transitoriament. De cara al pròxim concurs totes dues caducaran a la vegada i podrĂ modificar-se. En aquest, i durant 1+1 anys, es mantĂ© les 2 lĂnies, amb un tercer cotxe a la PR4 en hora punta i les expedicions al BEST.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... S=52743496
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... S=52743496
-
almohadillaordena
- N3

- Entrades: 26
- Membre des de: 17 feb. 2015, 14:13
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
Competència tumba a Colau los buses del Port de Barcelona por presuntas irregularidades
https://www.vozpopuli.com/elliberal/eco ... 68758.html
https://www.vozpopuli.com/elliberal/eco ... 68758.html
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
Ara ja sabem per qué trigaven tant en adjudicar la licitació
Estan tots podrits. A veure qué en surt de tot això
Estan tots podrits. A veure qué en surt de tot això
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
L'AMB finalment decideix seguir endavant amb el concurs. El recurs de la ACCO no té carà cter suspensiu. Per tant, fins que no es pronunciï el TCCSP, es pot adjudicar.
I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...).
El que sà és cert és que les noves condicions poden haver dificultat presentar-se a empreses petites. El TCCSP té l'última paraula i podrà anular la concessió sà aixà ho estima oportú.
I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...).
Salvem l'Estació de França!
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
AixĂ que el "TCC2" que nomĂ©s opera la lĂnea 4 deixarĂ d'existir?m.h.t. ha escrit: ↑07 feb. 2020, 20:27 L'AMB finalment decideix seguir endavant amb el concurs. El recurs de la ACCO no tĂ© carĂ cter suspensiu. Per tant, fins que no es pronunciĂŻ el TCCSP, es pot adjudicar.
I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...).El que sà és cert és que les noves condicions poden haver dificultat presentar-se a empreses petites. El TCCSP té l'última paraula i podrà anular la concessió sà aixà ho estima oportú.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
Ya hay fecha para el cambio de operador: el 14 de septiembre.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewDcan
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewDcan
Re: LĂnia PR4: Prat-ZAL
La lĂnia PR4 s'escurça al Metro ZAL | Riu Vell, racionalitza el seu recorregut pel PolĂgon Pratenc i suprimeix les expedicions al Terminal BEST.
Passarà a tenir una freqüència regular de 30 minuts durant tot el dia.
Més info a viewtopic.php?f=6&t=4164&start=60
Passarà a tenir una freqüència regular de 30 minuts durant tot el dia.
Més info a viewtopic.php?f=6&t=4164&start=60
Salvem l'Estació de França!



