Línia PR4: Prat-ZAL
Línia PR4: Prat-ZAL
Es comença a moure el nou concurs per la linia PR4 que próximament acabarà la concesió anterior.
https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp ... 2955.pdf&1
https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp ... 2955.pdf&1
Anexo el plec de condicions i l'annex amb informació interessant del concurs:
Plec: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 5243315aad
Annexos: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 82bdb511c1
Destaca l'antiguitat màxima de flota de 8 anys (reserva fins 13 anys), i la decoració semblant a la 88.
Plec: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 5243315aad
Annexos: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 82bdb511c1
Destaca l'antiguitat màxima de flota de 8 anys (reserva fins 13 anys), i la decoració semblant a la 88.
Veig que no està publicat. TCC continuarà operant la PR4 durant 4 (+2) anys a partir del 23/11/15: adjudicación
Suposo que aviat deuen arribar nous cotxes.
Suposo que aviat deuen arribar nous cotxes.
Surten a concurs, conjuntament, les línies 88 i PR4.
L'AMB unifica així ambdues concessions Port-ZAL. Surten per un període d'1 (+1) any, essent la licitació més curta d'aquestes línies:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=
Salvem l'Estació de França!
Això és una bona notícia i una reclamació llarga pels polígons.
Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns
Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)

Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns
Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)
I ara amb més 'colmo', amb noves expedicions fins al BEST, pasarà pel sector 8 sense parar (l'únic sector del port sense accés a la 88).colomenc ha escrit: ↑Dissabte 05/10/2019 7:50 Això és una bona notícia i una reclamació llarga pels polígons.![]()
Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns
Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)
Respecte els horaris, són practicament els mateixos que ara. Només hi haurà una sortida abans de la 88 a les 6.45 que arribarà al BEST. La PR4 modificarà l'horari per tenir més temps, cosa que en hora vall serà cada 45 min i en hora punta cada 30 min amb un cotxe més.
Sembla ser que el nou concurs amb la PR4 l'operarà Monbus.
però s'han publicat canvis al 88 o al PR4? jo no he trobat cap informació al respecte...
Estan al plec tècnic de la licitació. Haurien d'aplicar-se una vegada iniciat el servei del nou concurs. Inicialment era el 01/01/2020 pero van fora de terminis.
OK, el que passa és que en el seu moment es va demanar que s'unissin literalment les línies 88 i PR4 en una sola línia, que fes una espécie d'arc per tot el port entre Barna i el Prat, de forma que es féssin menys giravoltes i que es pogués captar més passatge, de forma més efectiva i en horaris amplis. (això en teoría hauria de ser factible amb el mateix nombre de cotxes i kms sumant les dues línies actuals)
L'anunci de licitació conjunta semblava que anés en aquesta direcció, al menys com a pas previ. Per això és important veure quina és la opció guanyadora i si s'han presentat alternatives a les rutes actuals, encara que sigui en un plaç a mitjà termini.
L'anunci de licitació conjunta semblava que anés en aquesta direcció, al menys com a pas previ. Per això és important veure quina és la opció guanyadora i si s'han presentat alternatives a les rutes actuals, encara que sigui en un plaç a mitjà termini.
Pot ser per aixo el concurs és d'un any, transitoriament. De cara al pròxim concurs totes dues caducaran a la vegada i podrà modificar-se. En aquest, i durant 1+1 anys, es manté les 2 línies, amb un tercer cotxe a la PR4 en hora punta i les expedicions al BEST.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... S=52743496
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... S=52743496
-
- N3
- Entrades: 26
Competència tumba a Colau los buses del Port de Barcelona por presuntas irregularidades
https://www.vozpopuli.com/elliberal/eco ... 68758.html
https://www.vozpopuli.com/elliberal/eco ... 68758.html
Ara ja sabem per qué trigaven tant en adjudicar la licitació
Estan tots podrits. A veure qué en surt de tot això

Estan tots podrits. A veure qué en surt de tot això
L'AMB finalment decideix seguir endavant amb el concurs. El recurs de la ACCO no té caràcter suspensiu. Per tant, fins que no es pronunciï el TCCSP, es pot adjudicar.
I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...).
El que sí és cert és que les noves condicions poden haver dificultat presentar-se a empreses petites. El TCCSP té l'última paraula i podrà anular la concessió sí així ho estima oportú.
I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...).

Salvem l'Estació de França!
Així que el "TCC2" que només opera la línea 4 deixarà d'existir?m.h.t. ha escrit: ↑Divendres 07/02/2020 20:27 L'AMB finalment decideix seguir endavant amb el concurs. El recurs de la ACCO no té caràcter suspensiu. Per tant, fins que no es pronunciï el TCCSP, es pot adjudicar.
I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...).El que sí és cert és que les noves condicions poden haver dificultat presentar-se a empreses petites. El TCCSP té l'última paraula i podrà anular la concessió sí així ho estima oportú.
Ya hay fecha para el cambio de operador: el 14 de septiembre.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewDcan
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewDcan
La línia PR4 s'escurça al Metro ZAL | Riu Vell, racionalitza el seu recorregut pel Polígon Pratenc i suprimeix les expedicions al Terminal BEST.
Passarà a tenir una freqüència regular de 30 minuts durant tot el dia.
Més info a viewtopic.php?f=6&t=4164&start=60
Passarà a tenir una freqüència regular de 30 minuts durant tot el dia.

Més info a viewtopic.php?f=6&t=4164&start=60
Salvem l'Estació de França!