Jo penso que amb les configuracions de les dues xarxes i el fet de que serveixin zones diferents, la necessitat de fer serveis que transitin ambdues xarxes Ă©s poc Ăştil. Qui vagi del Vallès al Llobregat "alt", el que ha de fer Ă©s emprar la R8 o el que hi hagi el dia que facin una lĂnia horitzontal en condicions.metring ha escrit: ↑08 maig 2020, 20:34Lo del temps Ă©s el pitjor. però lo de l'amplada de via sĂ pot arribar a ser important si algun dia es decidĂs, quan existeixin enllaços amb la lĂnia del Vallès per tal de fer trens directes entre les dues xarxes, per exemple.Miquel ha escrit: ↑08 maig 2020, 17:26 Home, l'ample de via i l'alçada de les andanes no influeixen en gaire cosa de cara a l'usuari. La lĂnia te un problema principal de temps de recorregut que no sembla que vulguin posar remei amb cap malla que permeti avançar els trens rĂ pids respecte els lents.
Tant a la xarxa del Vallès com la del Llobregat, el futur que els hi espera Ă©s la de tenir unes freqüències molt competitives, pel que realment migrar l'ample de la LL-A per unir-la a l'altre no te gaire sentit. El cost Ă©s elevadĂssim per a estalviar 1 sola correspondència als passatgers (i 3-4 minuts) entre dues lĂnies (segurament GrĂ cia) per a fer uns recorreguts determinats amb els que segons com, potser tambĂ© tens altres alternatives mĂ©s rĂ pides que no passen per a fer servir FGC de forma directa.
De totes maneres, les 213 tenen un gĂ lib per a UIC, pel que imagino que les 214 podrien anar pel mateix camĂ, i imagino que amb un canvi de sabates com aquell qui diu, podrien canviar d'ample sense gaires problemes.






