48 Hores Open House 2021
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: 48 Hores Open House 2021
En els sistemes de venda amb entrades numerades (teatres, auditoris, etc.) acostumen a quedar bloquejades durant aquests 10-20 minuts fins que es fa el pagament, però quan el "recurs" no és numerat i tots els tiquets disponibles són "idèntics", com és el cas, és probable que no es bloquegin fins que no s'executa l'acció de reservar, sí.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
A tot això, sobre la cotxera de Can Zam, no trobo on s'ha de quedar, algú que hagi anat un altre any m'ho pot dir, si us plau?
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Això:
Avinguda de l'Anselm de Riu, 11, 08924 Santa Coloma de Gramenet
a Google Maps es veu, certament, una zona descampada entre camps de futbol i altres zones de Can Zam... Caldrà que hi anem amb temps, veig.
Avinguda de l'Anselm de Riu, 11, 08924 Santa Coloma de Gramenet
a Google Maps es veu, certament, una zona descampada entre camps de futbol i altres zones de Can Zam... Caldrà que hi anem amb temps, veig.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Moltes gràcies! És a dir, que hem de sortir de l'estació, no pas accedir a través d'ella.Fran-Ikarus ha escrit: ↑Dimecres 20/10/2021 9:17 Això:
Avinguda de l'Anselm de Riu, 11, 08924 Santa Coloma de Gramenet
a Google Maps es veu, certament, una zona descampada entre camps de futbol i altres zones de Can Zam... Caldrà que hi anem amb temps, veig.
Heu de quedar a la cantonada amb el c/ d'Edison, o bé al carrer Girona. Aquí baixareu a la rampa d'accés a cotxeres:
https://goo.gl/maps/Vm1WJ5KE98TY5pBN8
https://goo.gl/maps/Vm1WJ5KE98TY5pBN8
Salvem l'Estació de França!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Moltes gràcies!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Molt interessant la visita a la cotxera de Can Zam!
Tal i com ens avisen des del bon començament, l'edifici en sí no té un gran valor arquitectònic, per la qual cosa vam passar ràpidament a parlar, molt i molt exhaustivament, de les seves capacitats com a cotxera i taller ferroviari i dels seus equipaments, que al capdavall és el que més ens interessa per aquí
Les persones de l'últim torn vam gaudir, a més, de l'explicació in situ, dins d'un dels 9000 que hi tenen actualment aturats per manteniment, de les capacitats del pupitre "desplegat" (no amagat dins de l'armari, tal i com està normalment en circulació automàtica a L9-L10) i dels sistemes de seguretat relacionats.
Tal i com ens avisen des del bon començament, l'edifici en sí no té un gran valor arquitectònic, per la qual cosa vam passar ràpidament a parlar, molt i molt exhaustivament, de les seves capacitats com a cotxera i taller ferroviari i dels seus equipaments, que al capdavall és el que més ens interessa per aquí

Les persones de l'últim torn vam gaudir, a més, de l'explicació in situ, dins d'un dels 9000 que hi tenen actualment aturats per manteniment, de les capacitats del pupitre "desplegat" (no amagat dins de l'armari, tal i com està normalment en circulació automàtica a L9-L10) i dels sistemes de seguretat relacionats.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
I vosaltres, ja heu fet alguna d'aquestes visites o d'altres sobre tema transports?
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Jo vaig visitar diversos edificis. A nivell transportil, principalment va ser la fàbrica de la Seat a la Zona Franca. La visita consistia en veure els edificis dels antics menjadors de la fàbrica i la col·lecció de vehicles antics de Seat Históricos. Quant als menjadors, són interessants de veure principalment a nivell arquitectònic i perquè són edificis bastant singulars pel mètode constructiu que es va emprar. Pel que fa a la nau d'històrics, va ser espectacular poder veure tota aquella col·lecció, des dels primers 600 fins als últims models de Seat (i Cupra). Interessants també els "design concepts" i les unitats de pre-producció. Aviam si em passo les fotos a l'ordinador i en penjo alguna.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Realmnet si ens parem a pensar, a Catalunya tenim un patrimoni relacionat amb mobilitat impressionant. Si ho posessim tot en un sol edifici, tindriem un dels millors museus de mobilitat del món:
Seat, Museu ferrocarril Vilanova, vehicles històrics de FGC, TMB, bombers, museus moto, etc.
Seat, Museu ferrocarril Vilanova, vehicles històrics de FGC, TMB, bombers, museus moto, etc.