No hi ha cap problema entre Montcada i el Clot (ja que en un futur la R4 anira per el ramal de les aigües), el problema es obsessionar-se en fer la R7 una línia circular quant hi ha un tap de mil dimonis a l'Hospitalet del Llobregat.sag470 ha escrit: ↑Diumenge 13/03/2022 17:10La R8 ja deixaria com ara.Railjet OBB ha escrit: ↑Diumenge 13/03/2022 15:15 La meva proposta per la R7 i R8.
R7: Barcelona Estació de França - Universitat Autonoma - Martorell.
R8: Vilafranca del Penedes - Universistat Autonoma - Sant Celoni.
Espero que us agradi i que podem fer un debat.
Allargarla fins Vilafranca i Sant Celoni seria un temps de 83 min cosa que caldria 3 unitats per mantenir els 60 min d'interval.
Amb aquests recursos es podria oferir més freqüència a la línia actual.
La R7 tendria el problema del ciçallaments, a Montcada, Sagrera i Clot.
Sobre la R8 fins Vilafranca i Sant Celoni hi ha una forta reclamació per part de la gent del Vallès.
https://www.lavanguardia.com/vida/20110 ... ranca.html