Assumirà TMB tot el bus metropolità?
Assumirà TMB tot el bus metropolità?
Bona tarda, no se si aquest es el post mes indicat per preguntar-ho, llegint el pla estratègic de TMB, hi ha un estudi intern per veure si poden assumir tota l’oferta de bus metropolità, volen posicionar-se com a primer operador de Catalunya, se sap alguna cosa d’aquest estudi? Gràcies.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Ni idea, però si poden fer millor servei als busos del sud del Baix Llobregat, que ho facin demà mateix.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Tindria tot el sentit de cara a mitjà termini. Les últimes comandes de flota per l'AMB de flota són directament desde TMB.
Les concesions de la AMB caducaran:
- Eix Laureà Miró: el 2025-2028
- Castelldefels: el 2026-2031
- Sant Boi: el 2029-2032
- Hospitalet: el 2030-2033 si s'adjudica aquest any.
- Barcelonés Nord: el 2030-2033 si s'adjudica aquest any.
- Horta: el 2029-2031
- ZAL: el 2030-2033
- Cervelló: el 2023-2025
- Castellbisbal: el 2028-2030 si a'djudica aquest any.
- Papiol: el 2028-2030 si s'adjudica aquest any.
- Pallejà: el 2028-2031 si s'adjudica aquest any.
- Aerobus: el 2026-2028
El 2030 podria ser una data clau.
Les concesions de la AMB caducaran:
- Eix Laureà Miró: el 2025-2028
- Castelldefels: el 2026-2031
- Sant Boi: el 2029-2032
- Hospitalet: el 2030-2033 si s'adjudica aquest any.
- Barcelonés Nord: el 2030-2033 si s'adjudica aquest any.
- Horta: el 2029-2031
- ZAL: el 2030-2033
- Cervelló: el 2023-2025
- Castellbisbal: el 2028-2030 si a'djudica aquest any.
- Papiol: el 2028-2030 si s'adjudica aquest any.
- Pallejà: el 2028-2031 si s'adjudica aquest any.
- Aerobus: el 2026-2028
El 2030 podria ser una data clau.
El tema Barcelonès Nord serà interessant però segurament hi haurà una baralla salvatgíssima si això ocorre.
Això ho fan simplement per evitar que les comandes de nou autobusos vagin relacionades amb les adjudicacions.sag470 ha escrit: ↑Diumenge 12/02/2023 21:14 Tindria tot el sentit de cara a mitjà termini. Les últimes comandes de flota per l'AMB de flota són directament desde TMB.
Les concesions de la AMB caducaran:
- Eix Laureà Miró: el 2025-2028
- Castelldefels: el 2026-2031
- Sant Boi: el 2029-2032
- Hospitalet: el 2030-2033 si s'adjudica aquest any.
- Barcelonés Nord: el 2030-2033 si s'adjudica aquest any.
- Horta: el 2029-2031
- ZAL: el 2030-2033
- Cervelló: el 2023-2025
- Castellbisbal: el 2028-2030 si a'djudica aquest any.
- Papiol: el 2028-2030 si s'adjudica aquest any.
- Pallejà: el 2028-2031 si s'adjudica aquest any.
- Aerobus: el 2026-2028
El 2030 podria ser una data clau.
Què ha passat amb les de Avanza i Monbus? Com va haver un llarg litigi, els contractes dels nous busos es van retrasar. I aleshores van haver de fer la xapussa de reassignar i moure busos de Tusgsal a Avanza (a part que la flota heredada estava molt malament i els que han dut també estaven no gaire fins).
Com TMB és una empresa pública, la fan servir com intermediària i així poden tramitar els concursos de nous autobusos.
Pla Estratègic TMB 2025
https://www.tmb.cat/ca/sobre-tmb/coneix ... estrategic
Sento aigualir la festa. No, no hi ha en marxa cap estudi d'aquest tipus.
Ni cap intenció de fer-ho.
L'AMB no vol ni sentir parlar-ne de municipalitzar tots els serveis de bus. Suposaria una revolució laboral que l'Administració Pública no vol assumir.
https://www.tmb.cat/ca/sobre-tmb/coneix ... estrategic
Sento aigualir la festa. No, no hi ha en marxa cap estudi d'aquest tipus.

L'AMB no vol ni sentir parlar-ne de municipalitzar tots els serveis de bus. Suposaria una revolució laboral que l'Administració Pública no vol assumir.
Salvem l'Estació de França!
Per què creieu que el sector Besòs es va privatitzar en un tres i no res? 1986-1989
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Bueno, almenys ja estem millor informats del temam.h.t. ha escrit: ↑Dimarts 14/02/2023 19:34 Pla Estratègic TMB 2025
https://www.tmb.cat/ca/sobre-tmb/coneix ... estrategic
Sento aigualir la festa. No, no hi ha en marxa cap estudi d'aquest tipus.Ni cap intenció de fer-ho.
L'AMB no vol ni sentir parlar-ne de municipalitzar tots els serveis de bus. Suposaria una revolució laboral que l'Administració Pública no vol assumir.



Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Que l’AMB no ho vol ni sentir… no sé jo…m.h.t. ha escrit: ↑Dimarts 14/02/2023 19:34 Pla Estratègic TMB 2025
https://www.tmb.cat/ca/sobre-tmb/coneix ... estrategic
Sento aigualir la festa. No, no hi ha en marxa cap estudi d'aquest tipus.Ni cap intenció de fer-ho.
L'AMB no vol ni sentir parlar-ne de municipalitzar tots els serveis de bus. Suposaria una revolució laboral que l'Administració Pública no vol assumir.
Sembla que estan potenciant TMB i volen donar-li mes força, una demostració es que està operant el AMBici, perquè no pot operar el bus metropolità quan hauria de ser competencia seva? Si que es fa referencia a aquest estudi, concretament a la pàgina 62, bona nit i salutacions!