Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Caiguda de catenària a la LAV Madrid-Saragossa
Una avaria a la catenària deixa sense alta velocitat la línia entre Barcelona i Madrid
El despreniment de la catenària a la línia, segons Adif, ha deixat aturat damunt la via un comboi de la companyia Ouigo a l'altura d'Ariza, a la província de Saragossa, i ha interromput del tot durant tres hores la circulació de trens d'alta velocitathttps://www.ccma.cat/324/una-avaria-dun-tren-do ... a/3165449/
El despreniment de la catenària a la línia, segons Adif, ha deixat aturat damunt la via un comboi de la companyia Ouigo a l'altura d'Ariza, a la província de Saragossa, i ha interromput del tot durant tres hores la circulació de trens d'alta velocitathttps://www.ccma.cat/324/una-avaria-dun-tren-do ... a/3165449/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Quatre morts i quinze ferits greus en un accident de tren als Alps bavaresos, a Alemanya
Un tren regional que es dirigia a Munic ha descarrilat i diversos vagons han bolcat i han quedat estesos en una zona boscosa
https://www.ccma.cat/324/almenys-3-mort ... a/3168123/
Un tren regional que es dirigia a Munic ha descarrilat i diversos vagons han bolcat i han quedat estesos en una zona boscosa
https://www.ccma.cat/324/almenys-3-mort ... a/3168123/
Una avaria en un tren de Ouigo deixa penjades un miler de persones camí de Madrid
Cap a les 11 h de la nit s'ha quedat aturat entre Alhama de Aragón i Ariza, l'han portat fins a Calataiud i la meitat del passatge ha arribat a Madrid a les 5 h de la matinada
https://www.ccma.cat/324/una-avaria-en- ... a/3171183/
Cap a les 11 h de la nit s'ha quedat aturat entre Alhama de Aragón i Ariza, l'han portat fins a Calataiud i la meitat del passatge ha arribat a Madrid a les 5 h de la matinada
https://www.ccma.cat/324/una-avaria-en- ... a/3171183/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
3/24, 16 d'agost de 2022 ha escrit: Més d'una desena de ferits en intentar fugir d'un tren que s'acostava al foc de Begís
Segons Renfe, alguns passatgers haurien saltat del vagó mentre la maquinista canviava de sentit per esquivar les flames
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Indignació per l'expulsió de 22 escolars d'un tren de Renfe per mal comportament
Famílies i mestres de l'escola de la Llacuna consideren desproporcionada la mesura, i Renfe ha obert una investigació interna
https://www.ccma.cat/324/indignacio-per ... a/3192255/
Famílies i mestres de l'escola de la Llacuna consideren desproporcionada la mesura, i Renfe ha obert una investigació interna
https://www.ccma.cat/324/indignacio-per ... a/3192255/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regio-7, 28 d'octubre de 2022 ha escrit: El Defensor del Pueblo investiga l'expulsió del tren dels estudiants de l'Anoia que viatjaven a Lleó
Gabilondo demana a Renfe informació sobre el cas i valora si va suposar una violació dels drets dels menors
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
3/24, 1 de març de 2023 ha escrit: Almenys 32 morts i 85 ferits en un xoc de trens al centre de Grècia
Un tren de passatgers i un de mercaderies han xocat a gran velocitat al centre del país, a Tessàlia
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Aturats cinc TGV de la línia Barcelona-Madrid al Baix Cinca per una avaria tècnica
Segons Protecció Civil, l'avaria afecta tota la circulació de TGV entre ambdues ciutats
https://www.vilaweb.cat/noticies/aturat ... a-tecnica/
Segons Protecció Civil, l'avaria afecta tota la circulació de TGV entre ambdues ciutats
https://www.vilaweb.cat/noticies/aturat ... a-tecnica/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
3.000 passatgers afectats per l’avaria d’un tren que viatjava entre Barcelona i Madrid
L'incident ha obligat a cancel·lar dos trens més · El primer tren presentava problemes en una porta i s'han disparat els sistemes de seguretat
https://www.vilaweb.cat/noticies/3-000- ... -i-madrid/
L'incident ha obligat a cancel·lar dos trens més · El primer tren presentava problemes en una porta i s'han disparat els sistemes de seguretat
https://www.vilaweb.cat/noticies/3-000- ... -i-madrid/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
India train crash: At least 50 dead after Odisha incident
https://www.bbc.com/news/world-asia-india-65793257
https://www.bbc.com/news/world-asia-india-65793257
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Entrades: 2426
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Yo me pregunto varias cosas.
Primera. Por las imágenes se ven vías literalmente arrancadas y destrozadas. ¿Eso es por el accidente o por ahí ha pasado una riada?
Segunda. A qué velocidad van los trenes ahí que hay por lo menos ocho coches fuera de las vías, coches doblados y algunos partidos por la mitad? De qué material hacen los trenes allí, que cada vez que hay un accidente parecen las imágenes del 11-M con una peli de terror?
Respecto a los sistemas de seguridad en trazado y vías ya ni pregunto porque imagino que o son inexistentes o no funcionan.
Primera. Por las imágenes se ven vías literalmente arrancadas y destrozadas. ¿Eso es por el accidente o por ahí ha pasado una riada?
Segunda. A qué velocidad van los trenes ahí que hay por lo menos ocho coches fuera de las vías, coches doblados y algunos partidos por la mitad? De qué material hacen los trenes allí, que cada vez que hay un accidente parecen las imágenes del 11-M con una peli de terror?
Respecto a los sistemas de seguridad en trazado y vías ya ni pregunto porque imagino que o son inexistentes o no funcionan.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Les inundacions de la via a Saragossa continuen causant retards en el servei de gran velocitat
Adif treballa per condicionar la via afectada · Ara com ara, es desvien els combois amb destinació a Barcelona
https://www.vilaweb.cat/noticies/inunda ... velocitat/
Adif treballa per condicionar la via afectada · Ara com ara, es desvien els combois amb destinació a Barcelona
https://www.vilaweb.cat/noticies/inunda ... velocitat/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
El problema de soterrar (=enterrar) els trens en ciutats costaneres és que el túnel fàcilment acaba per sota del nivell freàtic i, en cas d'incidència com ha sigut aquesta vegada, quedi inundat i fora de servei.3/24, 24 de juliol de 2023 ha escrit: Restablerta la circulació de l'AVE entre València i Madrid
Adif obra una investigació sobre les causes de la incidència, després que s'inundés un túnel per l'incendi de les bombes d'aigua
[...]
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Un descarrilamiento obliga a cerrar el túnel ferroviario más largo del mundo durante varios meses
https://www.eleconomista.es/actualidad/ ... meses.html
Al túnel base del San Gotardo ha descarrilat un tren de mercaderies i no hi ha hagut danys personals. Ja han obert l'altre tub (es diu tub?), pèro només per trens de mercaderies, mentre que els trens de passatgers van per la línia antiga, ara anomenada "panoràmica", trigant al voltant d'un hora més. El motiu de permetre només mercaderies segurament és que necessitarien locomotores adicionals per anar per la línia antiga.
Ha de ser un festival de tornar a veure la línia antiga amb un tràfic tan intens.
Una dificultad que hi ha per als treballs de reparació es que a dins del túnel fan fins a 40º i només es pot treballar per estones.


Hi ha una lliçó aqui, doncs quan es va fer el túnel base es va sugerir de tancar la línia antiga, que només passa per pobles petits (tot i que mitjançant un curt tren cremallera comunica amb la línia Furka-Oberalp, que va paral·lel als alps pel vall del Roine). Durant uns anys solament hi circulaven trens regionals amb ocupació molt baixa, que només anaven pel tram no cobert per als trens de llarga distància que van pel túnel base. Finalment es va decidir conservar la línia antiga i oferir un servei d'"Interregio" (equivalent al regional exprés) que la transita amb freqüència horaria, molt enfocada al turisme. Ara per sort hi ha la línia antiga, sino la comunicació ferroviaria entre nord i sud de Suïssa i per ende Alemanya i Italia estaria quasi completament tallada durant mesos.
https://www.eleconomista.es/actualidad/ ... meses.html
Al túnel base del San Gotardo ha descarrilat un tren de mercaderies i no hi ha hagut danys personals. Ja han obert l'altre tub (es diu tub?), pèro només per trens de mercaderies, mentre que els trens de passatgers van per la línia antiga, ara anomenada "panoràmica", trigant al voltant d'un hora més. El motiu de permetre només mercaderies segurament és que necessitarien locomotores adicionals per anar per la línia antiga.
Ha de ser un festival de tornar a veure la línia antiga amb un tràfic tan intens.
Una dificultad que hi ha per als treballs de reparació es que a dins del túnel fan fins a 40º i només es pot treballar per estones.


Hi ha una lliçó aqui, doncs quan es va fer el túnel base es va sugerir de tancar la línia antiga, que només passa per pobles petits (tot i que mitjançant un curt tren cremallera comunica amb la línia Furka-Oberalp, que va paral·lel als alps pel vall del Roine). Durant uns anys solament hi circulaven trens regionals amb ocupació molt baixa, que només anaven pel tram no cobert per als trens de llarga distància que van pel túnel base. Finalment es va decidir conservar la línia antiga i oferir un servei d'"Interregio" (equivalent al regional exprés) que la transita amb freqüència horaria, molt enfocada al turisme. Ara per sort hi ha la línia antiga, sino la comunicació ferroviaria entre nord i sud de Suïssa i per ende Alemanya i Italia estaria quasi completament tallada durant mesos.
No estaràs pas mirant a Astúries amb aquesta lliçó, oi?Elefant ha escrit: ↑Dimecres 23/08/2023 9:53 Hi ha una lliçó aqui, doncs quan es va fer el túnel base es va sugerir de tancar la línia antiga, que només passa per pobles petits (tot i que mitjançant un curt tren cremallera comunica amb la línia Furka-Oberalp, que va paral·lel als alps pel vall del Roine). Durant uns anys solament hi circulaven trens regionals amb ocupació molt baixa, que només anaven pel tram no cobert per als trens de llarga distància que van pel túnel base. Finalment es va decidir conservar la línia antiga i oferir un servei d'"Interregio" (equivalent al regional exprés) que la transita amb freqüència horaria, molt enfocada al turisme. Ara per sort hi ha la línia antiga, sino la comunicació ferroviaria entre nord i sud de Suïssa i per ende Alemanya i Italia estaria quasi completament tallada durant mesos.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
O a Castellbisbal on han hagut de rehabilitar el vell túnel de via única abandonat des de fa més de 40 anys.jgomezs ha escrit: ↑Dimecres 23/08/2023 10:03No estaràs pas mirant a Astúries amb aquesta lliçó, oi?Elefant ha escrit: ↑Dimecres 23/08/2023 9:53 Hi ha una lliçó aqui, doncs quan es va fer el túnel base es va sugerir de tancar la línia antiga, que només passa per pobles petits (tot i que mitjançant un curt tren cremallera comunica amb la línia Furka-Oberalp, que va paral·lel als alps pel vall del Roine). Durant uns anys solament hi circulaven trens regionals amb ocupació molt baixa, que només anaven pel tram no cobert per als trens de llarga distància que van pel túnel base. Finalment es va decidir conservar la línia antiga i oferir un servei d'"Interregio" (equivalent al regional exprés) que la transita amb freqüència horaria, molt enfocada al turisme. Ara per sort hi ha la línia antiga, sino la comunicació ferroviaria entre nord i sud de Suïssa i per ende Alemanya i Italia estaria quasi completament tallada durant mesos.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.