Afectació d'obres a la circulació de trens

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Re: Afectació d'obres a la circulació de trens

Entrada Autor: davida » Dilluns 30/09/2024 10:45

Als que han preparat aquest talls el hi podriem donar un premi al aburd!!
- Trens Barcelona Tortosa. Exemple primer tren, pero pasa amb tots a intervals de 2h
Sants 5:30
St Vicenç 6:13 bus 6:28
Hospitalet Infant bus 7:13 tren 7:46 Bus directe + 30minuts d'espera
Tortosa 8:38

El 30minuts d'espera respon a la intel.ligencia del responsables de Servei: Renfe, Adif, Generalitat
S'esta esperant al bus SVC 6:28 Tarragona 7:12 + Tren 7:15 Hospitalet 7:46 !!!
De que serveix un bus directe si em d'esperar a bus+ tren que para a totes les estacion.
Si aquesta gent utilitzesin el cervell... Nomes posant el bus directe de 6:58 a Hospitalet 7:43 reduirien 30min el temp de trajecte, ja que existeix un altre Regional que surt a les 6:00 de Sants i va Reus i pasar per SVC 6:50



En sentit contrari pasa el mateix. Segons horaris oficials desde que baixes del bus a SVC tens que esperar 40min al tren a Barcelona, o utilitzar la intel.ligencia i agafar el primer R2 que surtir i arribar uns minuts abans malgrat les parades adicionals



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 30/09/2024 11:38

davida ha escrit: Dilluns 30/09/2024 10:45 Als que han preparat aquest talls el hi podriem donar un premi al aburd!!
- Trens Barcelona Tortosa. Exemple primer tren, pero pasa amb tots a intervals de 2h
Sants 5:30
St Vicenç 6:13 bus 6:28
Hospitalet Infant bus 7:13 tren 7:46 Bus directe + 30minuts d'espera
Tortosa 8:38

El 30minuts d'espera respon a la intel.ligencia del responsables de Servei: Renfe, Adif, Generalitat
S'esta esperant al bus SVC 6:28 Tarragona 7:12 + Tren 7:15 Hospitalet 7:46 !!!
De que serveix un bus directe si em d'esperar a bus+ tren que para a totes les estacion.
Si aquesta gent utilitzesin el cervell... Nomes posant el bus directe de 6:58 a Hospitalet 7:43 reduirien 30min el temp de trajecte, ja que existeix un altre Regional que surt a les 6:00 de Sants i va Reus i pasar per SVC 6:50



En sentit contrari pasa el mateix. Segons horaris oficials desde que baixes del bus a SVC tens que esperar 40min al tren a Barcelona, o utilitzar la intel.ligencia i agafar el primer R2 que surtir i arribar uns minuts abans malgrat les parades adicionals
Això demostra clarament que els apoltronats que dissenyen aquests plans alternatius de transport no són usuaris del transport públic. Ni tan sols fan incursions/visites als llocs objecte d'aquests plans.

Un altre exemple ha estat el tall d'aquest cap de setmana entre Sants i Gavà: malgrat les obres a l'entorn de l'estació de Sants, els autobusos del servei alternatiu no podien deixar i/o recollir els viatgers prop de l'estació? Els recollien/deixaven a l'avinguda Diagonal a Palau Reial i no prop del tren.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 10/10/2024 9:41

3/24, 10 d'octubre de 2024 ha escrit: Tall de Rodalies a Tarragona: l'abonament recurrent passa a ser vàlid per als trens regionals
Amb aquesta mesura, Renfe pretén repartir el flux de demanda des de Sant Vicenç de Calders entre trens regionals i de Rodalies

Renfe amplia, a partir d'aquest dijous, la validesa dels títols i abonaments recurrents gratuïts de Rodalies de Barcelona als serveis de regionals entre Sant Vicenç de Calders i la capital catalana.

La mesura s'ha adoptat per millorar el pla alternatiu de transport per les obres iniciades per Adif l'1 d'octubre al túnel de Roda de Berà.

Amb l'ús de l'abonament recurrent en trens regionals el que es pretén, segons Renfe, és "repartir el flux de demanda" des de Sant Vicenç de Calders entre trens regionals i de Rodalies i, d'aquesta manera,"evitar la saturació puntual que hi ha hagut en alguns trens en hora punta del matí en la línia R2 Sud entre Sant Vicenç de Calders i Vilanova".

Paral·lelament, Renfe ha anunciat que està implementant ajustaments en la programació del servei per millorar l'operativa ferroviària en el tram Reus-Sant Vicenç de Calders.

Amb aquestes mesures, es reduiran alguns trens en doble composició a la línia R15, i "es mantindrà la màxima capacitat en aquest servei en hora punta de desplaçaments".

Renfe, Adif i el Departament de Territori de la Generalitat han acordat aquestes mesures en el marc del grup de treball que analitza possibles ajustaments per millorar el pla alternatiu de transport pel tall ferroviari entre Tarragona i Sant Vicenç de Calders previst fins al març del 2025.


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”