Hi haurà algun argument més sòlid que l'estètica de la tractora, entenc...trenesrenfe123 ha escrit:En la meva opinió, de totes les ofertes possibles la del Avril de Talgo crec que és la pitjor. Abans hagués triat l'Oaris de CAF o el AGV d'Alstom. Exteriorment el prototip G3 és tan horrorós com els Pato actuals, i tot i que amb la sèrie G4 el disseny l'han millorat continua sent lleig.
Nou Talgo Avril: 380 Km/h
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Nou Talgo Avril: 380 Km/h
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Si i no. A Japó, hi ha algunes series de Shinkansen tenen la configuració 3+2 (i sinó recordo malament algun 3+3), i al contrari del que pugui semblar la sensació no és la mateixa que a un avió, ja que al final si es respecta la distància entre files la sensació d'anar apretat no és tanta.trenesrenfe123 ha escrit:[...]
Interiorment, el fet de tenir files de 5 seients ho trobo estandaritzar la sobredemanda en certs trens. Més aviat s'ha buscat poder vendre més bitllets que no la comoditat pel passatger. Dóna la sensació que cada vegada més els trens d'alta velocitat s'assemblen als avions...
Salutacions,
Oriol
Oriol
El MAD - BCN necessita com l'aigua trens de gran capacitat, amb el 3+2 a turista
El corredor no creix més per falta de capacitat; de fet els divendres apenes hi ha 2 dobles composicions
Els nous trens entraran a aquest corredor, i part dels 103 aniran a altres corredors
De gran gran capacitat tenim l'Euroduplex i l'Avril.
L'Eurodúplex em dona els dubtes d'accessibilitat, dubto que puguin fer dos pisos amb l'alçada d'andanes actual
A més que ha estat la millor oferta tècnica (que no econòmica)
No tot és estètica
El corredor no creix més per falta de capacitat; de fet els divendres apenes hi ha 2 dobles composicions
Els nous trens entraran a aquest corredor, i part dels 103 aniran a altres corredors
De gran gran capacitat tenim l'Euroduplex i l'Avril.
L'Eurodúplex em dona els dubtes d'accessibilitat, dubto que puguin fer dos pisos amb l'alçada d'andanes actual
A més que ha estat la millor oferta tècnica (que no econòmica)
No tot és estètica
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Doncs pel que s'havia dit fins ara, els nous trens en cap cas entrarien primer al BCN-MAD, sinó a altres línies més secundàries.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Una cosa es fer publicitat i una altre es rastrejar que Renfe a comprat trens nous mentres els usuaris de les línies convencionals van en trens que cada dos per tres, apart d'això els amics del ferrocarril de Zamora están a favor de que el poble de Sanabria tingui una Estació de AVE (saben que quant entri en funcionament l'AVE de Zamora i Galícia moltes poblacions es quedaran pràcticament es quedaran sense tren, com va passar a la R13).
Jo no dic altres zones tinguin AVE, però la bombolla de l'alta velocitat s'ha acabarà petant i els nostres nets pagarán "el AVE para todos".
Jo no dic altres zones tinguin AVE, però la bombolla de l'alta velocitat s'ha acabarà petant i els nostres nets pagarán "el AVE para todos".
Suposo que la frase s'acaba "s'espatllen"... i sí, totalment d'acord. És directament insultant que comprin més AVE's i menys trens de rodalia i regionals.trensmat ha escrit:Una cosa es fer publicitat i una altre es rastrejar que Renfe a comprat trens nous mentres els usuaris de les línies convencionals van en trens que cada dos per tres
En els pobles que dius, ara mateix ja pràcticament no tenen tren: els Alvia que van cap a Galícia entre Zamora i Ourense només s'aturen a Puebla de Sanabria i alguns a A Gudiña. Per el costat de Zamora només hi ha un regional al dia que per el matí va de Puebla de Sanabria a Valladolid i torna per la tarda. Per el costat gallec ni això, el regional que anava de Puebla de Sanabria a Ourense per el matí i tornava per la tarda va ser suprimit ja fa uns quants anys... en tot cas, aquesta línia no deixava de ser un "directo" i l'objectiu no era donar serveis als pobles sinó que els trens poguessin anar directament de Madrid a Galícia sense anar per Palència i Lleó, la majoria d'estacions (sobretot al costat Gallec) estan molt allunyades dels pobles i a més justament aquella zona està molt despoblada i la majoria de pobles són molt petits. I no deixa de ser una paradoxa que una línia oberta als anys 50 del segle passat, amb explanació per a doble via i si no mal m'equivoco amb CTC des del primer dia s'hagi de substituïr per una nova línia que començarà igual que l'antiga: explanació per via doble, però només montada una de les dues vies.apart d'això els amics del ferrocarril de Zamora están a favor de que el poble de Sanabria tingui una Estació de AVE (saben que quant entri en funcionament l'AVE de Zamora i Galícia moltes poblacions es quedaran pràcticament es quedaran sense tren, com va passar a la R13).
I el que dius de la R13 no es ben bé cert: abans de l'AVE l'oferta de trens regionals era molt escassa, de fet la que hi ha ara... el problema és que els trens de llarga distància complementaven l'oferta de trens regionals i no s'han substituït per res. El tren llançadora que van posar de Valls a Sant Vicenç el pagava l'ajuntament de Valls i va decidir que enlloc de subvencionar a RENFE fer-ho a Mon-Bus i crear l'actual línia d'autobús Valls-El Vendrell-Calafell.
Ja l'estem pagant aquesta bombolla.Jo no dic altres zones tinguin AVE, però la bombolla de l'alta velocitat s'ha acabarà petant i els nostres nets pagarán "el AVE para todos".
Talgo rompe con ABB y negocia un nuevo motor para el 'Avril' de Renfe
El fabricante español mantiene conversaciones con la ingeniería vasca Ingeteam para suministrar la parte clave de su AVE, que debe entregar a Renfe a partir de 2020
Talgo tiene que hacer reajustes en su plan de producción del Avril para Renfe, el tren de alta velocidad que el operador público compró en 2016 en un pedido valorado en más de 2.600 millones de euros. El fabricante español ha roto el acuerdo preliminar que mantenía con la multinacional ABB para el suministro de la tracción de su tren de alta velocidad.
La ruptura obliga a Talgo a buscar un nuevo suministrador de esta tecnología clave para su AVE, ya que es la encargada de dar la potencia necesaria para llegar a los 350 kilómetros por hora, exigidos por Renfe en el pliego del concurso en el que Talgo compitió con Alstom, Siemens y CAF.
[...] La entrega de las primeras unidades del Avril debe realizarse entre febrero y junio de 2020 (entre 38 y 42 meses). De lo contrario, el proveedor se enfrenta a fuertes penalizaciones económicas.
Talgo ganó el pedido de hasta 30 trenes y hasta 40 años de mantenimiento tras presentar la mejor propuesta técnica y obtener la mejor puntuación económica, al proponer 137.000 euros por asiento y kilómetro.
En concreto, Talgo ofreció fabricar cada tren por 22 millones, frente a los 31 millones de Siemens y los 32 millones de Alstom, con mejores precios en el mantenimiento de los equipos, lo que representó una rebaja media sobre el precio de licitación del 27%. [...]
Según las fuentes consultadas, entre las lecturas positivas de una alianza entre Talgo e Ingeteam figura el desarrollo de una tecnología made in Spain en un ámbito dominado por multinacionales como ABB, Alstom, Bombardier y Siemens, entre otras. [...]
http://www.expansion.com/empresas/trans ... b4674.html
El fabricante español mantiene conversaciones con la ingeniería vasca Ingeteam para suministrar la parte clave de su AVE, que debe entregar a Renfe a partir de 2020
Talgo tiene que hacer reajustes en su plan de producción del Avril para Renfe, el tren de alta velocidad que el operador público compró en 2016 en un pedido valorado en más de 2.600 millones de euros. El fabricante español ha roto el acuerdo preliminar que mantenía con la multinacional ABB para el suministro de la tracción de su tren de alta velocidad.
La ruptura obliga a Talgo a buscar un nuevo suministrador de esta tecnología clave para su AVE, ya que es la encargada de dar la potencia necesaria para llegar a los 350 kilómetros por hora, exigidos por Renfe en el pliego del concurso en el que Talgo compitió con Alstom, Siemens y CAF.
[...] La entrega de las primeras unidades del Avril debe realizarse entre febrero y junio de 2020 (entre 38 y 42 meses). De lo contrario, el proveedor se enfrenta a fuertes penalizaciones económicas.
Talgo ganó el pedido de hasta 30 trenes y hasta 40 años de mantenimiento tras presentar la mejor propuesta técnica y obtener la mejor puntuación económica, al proponer 137.000 euros por asiento y kilómetro.
En concreto, Talgo ofreció fabricar cada tren por 22 millones, frente a los 31 millones de Siemens y los 32 millones de Alstom, con mejores precios en el mantenimiento de los equipos, lo que representó una rebaja media sobre el precio de licitación del 27%. [...]
Según las fuentes consultadas, entre las lecturas positivas de una alianza entre Talgo e Ingeteam figura el desarrollo de una tecnología made in Spain en un ámbito dominado por multinacionales como ABB, Alstom, Bombardier y Siemens, entre otras. [...]
http://www.expansion.com/empresas/trans ... b4674.html
Salvem l'Estació de França!
Ja s'ha rebut la homologació de la Sèrie 106, tant d'ample fix com ample variable.
Aunque el tren ha sido diseñado para circular a una velocidad comercial de 330 km/h, la ERA ha autorizado la circulación de las dos variantes trenes a una velocidad máxima de 300 km/h. Esta velocidad se verá reducida a 220 km/h cuando circulen bajo 3.000 V CC con ERTMS y a 200 km/h cuando circule, en ambas tensiones, con ASFA.
El dia de l'estrena caos generalitzat amb els Avril, un parell s'han quedat tirats i haver-los de remolcar, frenades d'emergència seguides (fa una hora ha passat a Castellbisbal un AVLO).
Tot això és normal en els primers dies fins que s'ajusten els trens (recordem els 115 en els inicis, els 114 que van haver de recuperar els 111 per a la L7).
Ara bé, en el cas dels Avril tot això fa gràcia perquè ens han venut com la panacea (aka ministre i demés polítics) i que solucionaria tot (+infraestructures nova a Galicia) i han muntat un hype I la realitat ha fet baixar aquests fums.
De tot això, una putada els treballadors lidiar això i ànims.
Aquesta passatgera sembla que feia servir molt el Alvia i el prefereix abans que aquest AVE
Això és un downgrade del servei AVE que en la teoria ha de ser el servei més premium, puc entendre el 3+2 en els AVLO, però no en AVE.
Tot això és normal en els primers dies fins que s'ajusten els trens (recordem els 115 en els inicis, els 114 que van haver de recuperar els 111 per a la L7).
Ara bé, en el cas dels Avril tot això fa gràcia perquè ens han venut com la panacea (aka ministre i demés polítics) i que solucionaria tot (+infraestructures nova a Galicia) i han muntat un hype I la realitat ha fet baixar aquests fums.
De tot això, una putada els treballadors lidiar això i ànims.
Aquesta passatgera sembla que feia servir molt el Alvia i el prefereix abans que aquest AVE
Això és un downgrade del servei AVE que en la teoria ha de ser el servei més premium, puc entendre el 3+2 en els AVLO, però no en AVE.
Aquest desastre dels trens Avril té solució? Vull dir.. sembla que és molt desastre de disseny de base, sobretot el tema de les vibracions i el soroll.
(La meva sensació, per tots els defectes que surten, és que la futura serie 107 haurà de substituir a la Serie 106... I els vagons de la serie 106 aniran a pastar a la historia o serviran per fer trajectes regionals a menys velocitat....)
(La meva sensació, per tots els defectes que surten, és que la futura serie 107 haurà de substituir a la Serie 106... I els vagons de la serie 106 aniran a pastar a la historia o serviran per fer trajectes regionals a menys velocitat....)
Tots els Avril aturats per una incidència informàtica.
La veritat que com a informàtic em fa picar molt la curiositat de com deuen estar dissenyats per a que pugui passar una cosa així:
https://www.eldiario.es/economia/renfe- ... 3.amp.html

https://www.eldiario.es/economia/renfe- ... 3.amp.html
En el sistema de bateries, per tant no poden pujar pantografs. Això mereixerà una bona explicació perquè casualment paso el 01/01/2025 es un efecte 2000 amb 25 anys de retard (com la seva fabricació).
Podria ser un bug relacionat amb el canvi d'any, però aquest tipus de bug és molt raro. Per navalla d'occam, el més probable seria un error en alguna operació de manteniment del sistema, i em semblava molt raro que es fes en tots els trens de cop, que hagi estat en un sistema de càrrega de bateries ho fa més explicable perquè és més probable que tingui elements centralitzats. De tota manera em sorprèn que no hi hagi sistemes alternatius per carregar les bateries, i tot això que escric és especulació (pot haver estat un atac de hackers, un error que s'ha vist en un element que s'ha pensat que és perillós i s'ha de deixar fer servir a tot arreu, etc...)
Un problema informàtic deixa “inútils” tots els trens Talgo Avril i provoca retards al servei.
La incidència provoca retards de 20 minuts en la línia Madrid-Saragossa-Barcelona, i de fins a una hora en les que enllacen Madrid amb Astúries i Galícia.
https://beteve.cat/mobilitat/incidencia ... lgo-avril/
La incidència provoca retards de 20 minuts en la línia Madrid-Saragossa-Barcelona, i de fins a una hora en les que enllacen Madrid amb Astúries i Galícia.
https://beteve.cat/mobilitat/incidencia ... lgo-avril/
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
-
- N5
- Entrades: 96
Incidència solucionada.
No està confirmat, però sembla ser que el programa informàtic no havia considerat que el 2024 és un any de traspàs
https://www.trenvista.net/material-movi ... ormalidad/
No està confirmat, però sembla ser que el programa informàtic no havia considerat que el 2024 és un any de traspàs

https://www.trenvista.net/material-movi ... ormalidad/
- robertotlh
- N7
- Entrades: 327
Es de ser inútiles, eh?Nen de Gràcia ha escrit: ↑Dijous 02/01/2025 12:28 Incidència solucionada.
No està confirmat, però sembla ser que el programa informàtic no havia considerat que el 2024 és un any de traspàs![]()
https://www.trenvista.net/material-movi ... ormalidad/
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
És tan surrealista que pensava que era una innocentada... però no, sembla que és cert, ningú havia previst que existissin els anys de traspàs. Increïble! "Suma y sigue"
Aquesta sèrie de trens és una autèntica xapussa per tot arreu. Ja fa temps que tant dins com fora d'Espanya se'l coneix com "el pitjor tren d'alta velocitat del món". Però és que cada dia es supera a sí mateix.
Aquesta sèrie de trens és una autèntica xapussa per tot arreu. Ja fa temps que tant dins com fora d'Espanya se'l coneix com "el pitjor tren d'alta velocitat del món". Però és que cada dia es supera a sí mateix.