La línia 2 del bus urbà arrencarà motors aquest 9 de desembre
Mollet comptarà amb 51 parades de bus, 17 més de les que tenia fins ara
La línia 2 del bus urbà de Mollet ja és una realitat i començarà a circular pel municipi el pròxim 9 de desembre, tal com han explicat l’alcaldessa Mireia Dionisio, el regidor de Mobilitat, Juanjo Baños, i la regidora de Mollet en Comú Podem, Marina Escribano, durant l’acte de presentació que s’ha fet a la seu central de Sagalés.
“Aquest era un compromís que teníem amb la ciutadania com a govern i el dia 9 es farà realitat després d’haver treballat escoltant la ciutadania i consultant molts professionals per tal de millorar la mobilitat al municipi”, ha afirmat l’alcaldessa.
Amb la posada en marxa de la L2, la ciutat passarà a tenir 51 parades de bus, 17 més de les que tenia fins ara amb la L1 (34). Això permetrà una mobilitat més ràpida i còmoda, evitant haver de fer tota la volta al municipi per arribar a determinats punts, com succeïa fins ara. La nova línia incorpora 8 parades en zones on la L1 no arribava, com el polígon de La Farinera o el barri de Riera Seca, i garantirà la connexió amb el barri de Lourdes en tots els trajectes.
A partir del 9 de desembre, quatre autobusos estaran en servei: dos híbrids i dos elèctrics.
Pel que fa als nous vehicles, s’ha destacat que incorporen sistemes moderns de seguretat, com retrovisors digitals i visió de 360 graus amb càmera per minimitzar riscos.
Durant la setmana vinent, es duran a terme els treballs d’instal·lació de plataformes i senyalització de les noves parades, segons ha confirmat el regidor de Mobilitat, que també s’ha mostrat molt satisfet amb l’impuls de la L2: “Quan he arribat i he vist el cartell lluminós de L2 al nou bus, ha estat una alegria veure tot el treball recompensat i comprovar com millorarà la mobilitat a Mollet”.
La L2 neix d’un procés de participació ciutadana en què els molletans van poder escollir entre dos recorreguts. L’opció guanyadora, amb un 89,6 % dels vots, va ser la de fer el recorregut invers a la L1.
En aquest sentit, l’alcaldessa ha anunciat que el dia 5 de desembre, quatre dies abans de la posada en funcionament oficial, la línia s’obrirà de manera extraordinària d’11 a 14 h perquè la ciutadania la pugui provar per primera vegada.
Hora i data actual: 27 nov. 2025, 02:14
Bus urbà Mollet
Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Bus urbà Mollet
Entrada Autor: victor273 » 26 nov. 2025, 18:51
Víctor Molina, responsable de mobilitat a la plataforma MolletOpina; promovent la mobilitat sostenible i el transport públic a Mollet del Vallès.
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari
- ↳ Propostes ferroviàries
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta transport públic
- ↳ Vehicles privats
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres
- ↳ Transport en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments
- ↳ Oci i divertiments
- ↳ Comunicats del Fòrum
- ↳ Suggeriments, proves i Off-topic
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ ARMF
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ CAFC Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà (Nou)
- ↳ Tren de l'Oreneta (Nou)
- ↳ Tren de Palau
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- ↳ Albert Guillaumes (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del ferrocarril de Sant Cugat del Vallès (Nou)
- ↳ ATM de Barcelona (Nou)
- ↳ ATM Àrea de Girona (Nou)
- ↳ ATM Camp de Tarragona (Nou)
- ↳ ATM Lleida (Nou)
- ↳ Ferroviaria.cat (Nou)
- ↳ Crònica del Transport al Barcelonès Nord (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril - L'Hospitalet (Nou)
- ↳ Puntual.cat (Nou)
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+01:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres
Funciona amb phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos

