
Bé, en certa manera és positiu perquè això vol dir que les "càmeres de videovigilància" no estan per decorar...
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 10:53
Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 29/06/2006 16:18
Entrada Autor: Platanito » Dijous 29/06/2006 17:02
Ho sento, no he trobat la frase on diu que el paquet sospitós va ser trobat gràcies a aquestes càmeres.JaMiRo! ha escrit:![]()
Bé, en certa manera és positiu perquè això vol dir que les "càmeres de videovigilància" no estan per decorar...
Entrada Autor: Serie600 » Dijous 29/06/2006 23:29
Que consti que no he estat jo qui t'ha ficat el dit a l'ull....JaMiRo! ha escrit:Platanito ha escrit:Ho sento, no he trobat la frase on diu que el paquet sospitós va ser trobat gràcies a aquestes càmeres.![]()
Cert, no sé per què he dit això...!
Entrada Autor: entfe001 » Divendres 30/06/2006 12:08
Centre d'informació TransMet ha escrit:Dia: 30/06/2006 - Hora: 10:55
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Metro que, per una incidència tècnica, la línia 1, la línia vermella de Metro, està funcionant de Fondo a Fabra i Puig d'una banda, i de Clot a Hospital de Bellvitge de l'altra. La resta de línies de Metro, així com les d'Autobusos, Tramvia, Ferrocarrils de la Generalitat i Renfe Rodalies circulen amb normalitat per l'àrea metropolitana de Barcelona.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 01/07/2006 13:04
Entrada Autor: Minotaure » Dimecres 05/07/2006 19:44
A un metro de Barcelona se li obren les portes de la via
MANUEL CUYÀS.
L'endemà de l'accident de València, era mal dia perquè el metro de Barcelona produís ensurts. Passades les dues del migdia, un comboi de la línia 4, la groga, que venia d'Universitat, es va aturar a l'estació de Jaume I. Va carregar i descarregar viatgers i a l'hora de sortir, un cop les portes tancades, va avançar només un metre i es va aturar. Els passatgers es van quedar una bona estona tancats dins dels vagons. L'aire no funcionava. Passats uns minuts, quan la gent començava a impacientar-se, les portes es van obrir però no les de l'andana sinó les de l'altra banda, les que donen a la via. Diversos passatgers que hi estaven recolzats es van salvar de caure al buit gràcies al fet que van ser a temps d'agafar-se a la barra i al fet que en aquesta estació una paret separa els dos sentits de la marxa dels trens. La Meritxell, una noia jove que després va manifestar que estava embarassada, va caure d'esquena contra aquesta paret mitgera. Un testimoni afirmava que almenys dos passatgers havien arribat a precipitar-se a la via, sense més conseqüències. Es van produir algunes manifestacions de pànic per part de gent que s'imaginava què hauria passat si l'incident hagués tingut lloc en una estació sense paret central i en aquell moment hagués circulat un metro en sentit contrari.
Al final es van obrir les portes bones i pels altaveus es va comminar els passatgers a baixar i esperar un altre tren. Alguns, entre ells la Meritxell, es van dirigir al cap d'estació per demanar els fulls de reclamació. L'home reconeixia que no sabia res del que acabava de passar a la seva estació.
Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona explicaven més tard l'origen del que havia passat. Al moment de sortir, el tren efectivament s'havia aturat en sec, amb les portes bloquejades. El maquinista va trucar a la central per rebre instruccions i des d'allí se li va indicar que anés a un altre vagó des del qual poder obrir les portes. El maquinista va sortir a l'andana, va accedir a la cabina de l'altre vagó i, senzillament, es va equivocar de botó. En comptes de tocar el de les portes de la dreta de la marxa, els de l'andana, va tocar els de l'esquerra. Transports Metropolitans de Barcelona explica que aquests fets només poden passar en aquesta línia i en alguns trens de la 5, la blava. Són combois antics en què l'obertura de les portes es fa des de la cabina del conductor. En les altres línies l'obertura és accionada pels viatgers amb una palanca i, per tant, no es poden donar sorpreses com les d'ahir. El portaveu de la companyia de transports va afegir-hi que demanava perdó als viatgers per les molèsties i que si els arriba una reclamació per conducte reglamentari demanaran les disculpes personalment i per escrit.
Entrada Autor: abegot » Dijous 06/07/2006 10:34
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 06/07/2006 10:40
Entrada Autor: Platanito » Dijous 06/07/2006 10:50
Voleu dir que l'error no és penjar-ho del fil d'FGC i TMB?abegot ha escrit:Retrasos de media hora en las líneas C7 y C4 de Cercanías por una avería en Montcada i Reixac.
[...]
Edito: Ho habia col.locat per error, a un altre fil._________
Entrada Autor: abegot » Dijous 06/07/2006 11:25
Tens tota la raor, ... avans ho havia possat bé. Vaig a menea..llo. GràciesPlatanito ha escrit:Voleu dir que l'error no és penjar-ho del fil d'FGC i TMB?abegot ha escrit:Retrasos de media hora en las líneas C7 y C4 de Cercanías por una avería en Montcada i Reixac.
[...]
Edito: Ho habia col.locat per error, a un altre fil._________
Entrada Autor: Serie600 » Dijous 06/07/2006 22:44
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 06/07/2006 23:02
Entrada Autor: Serie600 » Dijous 06/07/2006 23:17
Doncs possiblement sia axi en realitat, tinc menys memoria que un peix i del tram que solament estic segur es el de Zona Universitaria a Diagonal, l'altre costat no estic segur.Fran-Ikarus ha escrit:Quan l'he vist jo (21:15 aprox.) pel cantó muntanya el servei estava fins i tot més retallat, no passava de Vall d'Hebron.
El que m'extranya a mi es que no hi hagin mes filtracions d'aquestes i el metro rutlli....Fran-Ikarus ha escrit: Ja té nassos que una filtració d'aigua provoqui un incendi
Entrada Autor: Platanito » Divendres 07/07/2006 11:37
Segons el diari Acid DesoxirriboNucleicSerie600 ha escrit:El que m'extranya a mi es que no hi hagin mes filtracions d'aquestes i el metro rutlli....Fran-Ikarus ha escrit: Ja té nassos que una filtració d'aigua provoqui un incendi
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”