Van arreglar la locomotora, i aquest cop sí, el tren va arrivar. El tren de París també es va veure afectat per tot plegat, perquè com que circula darrera del de Suïssa, en avariar-se aquest l'altre va haver d'esperar.
Doncs resulta que la locomotora d'SNCF també es va espatllar de camí cap a Suïssa. Un cop arreglada, varem continuar el viatge cap a Suïssa, però… hi ha haver una altra avaria de senyalització a França.
Total: ARRIVADA A GINEBRA AMB GAIREBÉ 5 HORES DE RETARD

No vaig arrivar a la meva reunió, que era a les 09'00. El tren havia d'haver arrivat a les 05'46, però va arrivar a les 10'25. Hauré de torna a anar-hi. El bitllet m'ha costat 234 Euros, dels quals Renfe només me'n vol tornar 29. Ja he posat una reclamació. Volar amb EasyJet costa uns 190 Euros anar i tornar. Sense comentaris.
 No vaig arrivar a la meva reunió, que era a les 09'00. El tren havia d'haver arrivat a les 05'46, però va arrivar a les 10'25. Hauré de torna a anar-hi. El bitllet m'ha costat 234 Euros, dels quals Renfe només me'n vol tornar 29. Ja he posat una reclamació. Volar amb EasyJet costa uns 190 Euros anar i tornar. Sense comentaris.Les sensacions de càos, desconcert, i desatenció van ser paleses en tot moment. Si no fos perquè m'agrada anar en tren, no hi tornaria mai més.
Saludacions,
Eduard.

Algú n'ha vist mai un exemplar????
 Algú n'ha vist mai un exemplar????