Empresa Casas

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Mercedes Noge Cittour para Casas

Entrada Autor: trainman » Diumenge 26/11/2006 13:13

Durante la pasada edición de la FIAA se presentó un Mercedes OC500 Noge Cittour para Casas, pintado con los colores corporativos del Grupo Sarbus y con trasera TPC, lo que desconozco es si habrá alguno más además de éste y la línea que hará exactamente

Saludos



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 27/11/2006 9:53

Ultimamente he visto varias veces el C1 de Casas (y me parece que alguna vez el C2) con un articulado verde, donde ponia Sarbus.



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dilluns 27/11/2006 12:44

Creo que es un Volvo ex-CTM Madrid.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 02/08/2007 11:37

Usuaris del bus que va de Mataró a Barcelona es queixen pel mal servei



LL.A.. Mataró
L'entrada en funcionament de l'horari d'estiu de la línia d'autobús entre Mataró i Barcelona ha provocat les queixes d'alguns usuaris. Entre altres coses, els afectats denuncien retards de fins una hora en el pas dels combois i que en les hores punta han de viatjar drets. «Com és possible que t'hagis de posar el cinturó per anar amb cotxe i en canvi puguis viatjar amb autobús dret anant per autopista?», es preguntava Txell Pañella, que també assegurava que en algunes parades la gent s'havia quedat a terra. Caterina Berenguer, que viu a Mataró i tornava de Barcelona, explicava que «per anar a Barcelona l'autobús ha trigat vint minuts més del que estava previst, i per tornar ha trigat una hora». Susanna Vidal, responsable de qualitat de l'empresa Casas, encarregada del servei, va explicar que part d'aquesta situació és culpa del caos que aquests dies està patint Renfe «i que fa que molta més gent agafi l'autobús». Vidal va assegurar que «si puntualment alguns passatgers han d'anar drets és perquè van en un autobús on per la seva capacitat la llei ho permet», dada que va corroborar el Servei Català de Trànsit. La companyia va manifestar «no tenir constància» de gent que no hagués pogut pujar al bus.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2502292



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/08/2007 11:46

Un geni lingüístico-periodístic ha escrit:Entre altres coses, els afectats denuncien retards de fins una hora en el pas dels combois i que en les hores punta han de viatjar drets.
No sabia que Casas feia el servei Mataró-Barcelona amb caravana de camells...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 02/08/2007 12:36

Si només fos el Mataró-Barcelona... però és a totes les línies de Sarbus. Ahir mateix vaig trigar 1 hora 15 minuts de Castellar a Sabadell...

Evidentment els hi va caure una reclamació.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 10/08/2007 11:29

Les queixes obliguen a reforçar la línia de bus Mataró-Barcelona



07.08.2007 | LL.M. Mataró
Les queixes que la setmana passada van fer diversos usuaris de la línia d'autobús que uneix la capital del Maresme i Barcelona pels retards i perquè en hores punta els passatgers sovint anaven drets, ha tingut efecte. L'empresa Casas, titular del servei, ha decidit reforçar a partir d'avui mateix el nombre de viatges. La responsable del departament de qualitat i atenció al client de l'empresa, Susanna Vidal, admet que les modificacions que s'han fet dels horaris responen al volum d'usuaris enregistrats durant la setmana passada. Vidal creu que un dels motius d'aquest augment d'usuaris, en ple mes d'agost, es deu al mal funcionament del servei de Rodalies de Renfe i que molta gent amb motiu d'aquest desgavell han optat per agafar l'autobús. «Tot i que encara no disposen de xifres, el que sí que podem afirmar és que s'ha notat un fort increment respecte a l'estiu de l'any passat», hi afegeix. El reforç, que ha de millorar la freqüència de pas, consisteix en quatre expedicions més al matí i quatre a la tarda en sentit Mataró i sis expedicions al matí i quatre a la tarda en sentit Barcelona.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2507415

Y mi pregunta es: ¿Habrán comprado recientemente otro Astral articulado (el 1705) para este incremento de frecuencias?



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 28/09/2007 17:33

NOUS SERVEIS DIRECTES DES DE VILASSAR DE DALT I PREMIÀ DE MAR FINS A BARCELONA PER AUTOPISTA
sarbus | 14 Setembre, 2007 15:33


A PARTIR DEL PROPER DILLUNS 10 DE SETEMBRE, AMPLIEM EL SERVEI DE LA LÍNIA C3/C4
SERVEI DIRECTE C3 VILASSAR DE DALT - BARCELONA
Sortides Vilassar de Dalt: 17:30
Sortides Barcelona: 19:45
SERVEI DIRECTE C4 PREMIÀ DE MAR - BARCELONA
Sortides Premià de Mar: 6:50, 8:30 i 19:00
Sortides Barcelona: 7:40, 9:20 i 18:15
La resta de sortides de la línia C3/4 continua amb els horaris i itineraris habituals

http://grupsarbus.bloc.cat/post/7779/186149



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 02/10/2007 9:14

A ver cuando Sarbus termina con esa payasada de C3/C4, que ya hace reír que lleve 7 o 8 años con esa doble numeración.
Lo expresos esos pueden llamarse C3 y C4 y a la línea general le pueden poner p.ej. C34

Lo de la ampliación está muy bien pero lo que haria falta es mas servicio l,os festivos, que cada 90min. es claramente insuficiente. Almenos tendria que ir cada 45min.



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dijous 04/10/2007 20:57

El C34 es el Teià-Alella, si no recuerdo mal. La línea es C3 cuando va al Maresme directo por autopista y C4 cuando baja vía Premià, por carretera. Con la numeración ATM se prevé juntarlas bajo el número 803, pero de aquí a que lo hagan podemos esperar sentados.



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dissabte 31/05/2008 1:24

Hola, avui he vist el Man Castrosua Magnus número 326 de TCC a la C10 de Casas, passant al costat de la parada de metro Artigues Sant Adrià. Salutacions.



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dissabte 31/05/2008 14:06

Per cert, t'hi has pogut fixar si porta la mateixa disposició i seients que quan feia el servei de Tombbús?

gracies! ;)


Imatge

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 15/04/2009 11:42

Usuaris de l’empresa Casas, descontents amb els canvis a la línia C2

L’antiga parada de la Gatassa s’ha traslladat a Ramon Berenguer, a un punt sense marquesina, i els viatgers denuncien que es mullen quan plou

per Judith Vives - fotos R. Gallofré - 14/04/2009 12:39 (289 lectures)

La nova parada al Passeig Ramon Berenguer
Usuaris de l’empresa Casas no estan conformes amb la nova ubicació de la parada que la línia C2 fa al barri de Cerdanyola. Des del passat 6 d’abril, els autobusos d’aquesta línia, que connecta Mataró amb Barcelona, ja no paren a l’avinguda de la Gatassa sinó a l’altra banda del parc de Cerdanyola, al passeig de Ramon Berenguer, en una parada sense marquesina. Els usuaris es queixen per les molèsties que els suposa esperar sota la pluja quan plou, i denuncien també que la manca d’un seient obliga a la gent gran o a les embarassades a esperar de peu dret. Per aquest motiu, un grup de viatgers han fet arribar les seves queixes a l’empresa i han iniciat una recollida de signatures per demanar millores en un servei que ara consideren “deficient”. En la carta que han dirigit a l’empresa Casas, demanen una millora de la parada i suggereixen ubicacions alternatives.

En el mateix escrit, a més, adverteixen que en la línia C2 “no hi ha servei suficient per la quantitat de gent que l’utilitza”. Segons expliquen, els usuaris que agafen el tren a les 730 han de fer cua mitja hora abans si no volen viatjar drets, i a la franja del migdia només circula un autobús cada hora. Per això, reclamen també un reforç dels nombre d’autobusos en aquesta línia. “Creiem que ja hi ha massa deficiències en aquesta línia en concret i que ens ho posen cada vegada més difícil per poder agafar l’autobús”, afirmen els usuaris en aquest comunicat.

Fonts de la companyia han explicat que el canvi en la línia C2 està motivat per l’acumulació d’autobusos que té lloc a la parada de la Gatassa, per on també circulen els vehicles del Mataró Bus i del Barcelona Bus que va a Granollers. Les mateixes fonts han assegurat que l’empresa estudiarà la possibilitat d’instal·lar una marquesina en la nova parada de Ramon Berenguer.

http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 54&sec=106



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 31/05/2012 16:55

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 9&idioma=0

Territori i Sostenibilitat reforça l'oferta de transport públic entre Barcelona i Mataró

El Departament incorpora a partir de l’1 de juny 8 noves expedicions a les línies d’autobús C1 i C2 per donar resposta a la demanda registrada


El director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, ha anunciat avui el reforçament de l’oferta de transport públic existent en el corredor que connecta Barcelona amb el centre i nord de Mataró, amb l’objectiu d’ajustar els serveis a les necessitats de mobilitat detectades en aquesta àrea i garantir la comoditat dels viatgers en els desplaçaments.

El corredor Maresme – Barcelona és un dels més utilitzats pel usuaris del sistema de transport públic de Catalunya en el que destaca especialment l’elevat índex de desplaçaments existents entre la capital del Maresme i la ciutat de Barcelona. És per aquesta raó que la Direcció General de Transports i Mobilitat duu a terme un seguiment de l’evolució de la demanda dels serveis regulars de transport de viatgers per carretera que cobreixen l’esmentada relació de mobilitat, en el curs del qual s’ha constatat un increment continuat i sostingut de la demanda des del 2006 que ha comportat una variació a l’alça, d’un 46% en el cas de la línia C1 i d’un 37% en el cas de la C2. Globalment entre ambdues línies s’han transportat més d’un milió de viatgers durant l’any 2011, concretament 697.171 en la C1 i 396.013 en la C2.

Les darreres actuacions de la Direcció General de Transports i Mobilitat per tal de donar resposta a aquesta realitat, conjuntament amb Empresa Casas SA com a empresa operadora dels serveis regulars afectats, han combinat el reforç del servei amb noves circulacions, amb la posada en funcionament de vehicles de gran capacitat per tal de descongestionar l’ocupació dels autobusos assignats a les línies, per tal d’oferir als usuaris un major confort en la seva prestació prioritzant les franges horàries identificades, mitjançant l’anàlisi de l’afluència de viatgers, com a hores punta amb un fort increment de la demanda.

En aquest sentit, tot donant continuïtat amb aquest línia de treball, els serveis C1 i C2 que connecten Barcelona i el centre i nord de Mataró per la C-32, respectivament, incorporaran, a partir del proper 1 de juny, 4 noves expedicions diàries cadascuna, 2 d’anada i 2 de tornada, per donar una resposta adequada a la demanda existent. Així, els viatgers disposaran de 8 noves sortides diàries per desplaçar-se entre les dues ciutats.

Concretament, les noves expedicions són les següents:


C1: des de Mataró, els usuaris disposaran d’una nova sortida a les 7.35 i les 17.30 hores, mentre que en sentit contrari, les noves sortides seran a les 8.20 i 18.20 hores.



C2: des de Mataró, s’oferiran dues noves sortides a les 7.40 i 14.25 hores, i en sentit contrari, a les 8.40 i 15.20 hores.


L’increment d’expedicions en aquestes dues línies, gestionades per Empresa Casas, SA, comportaran una inversió de 78.944 euros anuals que seran aportats pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya .



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 15/04/2013 22:20

Modificació de recorregut i horaris a la línia C10 (Barcelona - Mataró per N-II):

A partir de l'1 de d'abril, la línia ha abandonat el seu terminal històric de la Pl. Tereses de Mataró per situar-lo junt a l'Hospital de Mataró i el centre comercial Mataró Park, a la part alta de la Ciutat.

Com a nota negativa, ha retallat la seva freqüència de pas de 30 min. a 45 min. els dies laborables, i han reduït el servei a la mínima expressió dissabtes i mes d'agost (amb 10 sortides diàries per sentit) i, sobretot, els festius (amb 5 sortides diàries per sentit -9 a l'agost-).

Imatge


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 07/06/2013 16:58

Ahir vaig poder veure a la parada de l'estació de Vilassar de Mar qui hi para la linia C11, pero quina és? Quin recorregut fa? No surt a la web de casas.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 07/06/2013 20:59

Només circula de dilluns a divendres 1 cop al dia, va de Vilassar de Mar a Argentona.

Aqui tens els horaris: http://mou-te.gencat.cat/cercaHoraris.d ... t=cat&sup=



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 01/08/2013 22:26

L'1 d'abril es va inaugurar l'ampliació de la línia C10 a l'Hospital de Mataró. I el 12 d'abril, es va cremar un bus d'aquesta línia al terminal. :| Aquesta notícia s'ens va passar per alt:

S'incendia un autobús buit davant de l'Hospital de Mataró

No hi ha hagut ferits, però el foc ha afectat altres vehicles propers


Un autobús buit s'ha incendiat aquest divendres al matí a Mataró. Els fets s'han produït al voltant de tres quarts de deu del matí, quan un vehicle de línia regular que es trobava a la parada del davant de l'Hospital de la capital del Marseme s'ha començat a cremar per la part del darrere i el fum i les flames han acabat calcinant el vehicle sencer.

Imatge

En el moment de l'incendi no hi havia cap persona dins del vehicle, i les flames tampoc han afectat cap vianant. Tanmateix, sí que han provocat desperfectes a altres vehicles propers, segons els Bombers.

Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que poc després de les deu del matí ja han pogut controlar el foc.

De moment, es desconeixen les causes de l'incendi, que estan sent investigades pels Mossos d'Esquadra.

FONT: Diari Ara


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 25/05/2014 15:07

Sarbus ha tret aquest nou mapa, que es veu ben malament:

Imatge


I com sempre s'han deixat el C11. Poso els horaris que tampoc surten a la web, si a la de Gencat, va nomes de dilluns a divendres feiners:

Vilassar de Mar - Argentona

Vilassar de Mar (sortida 9:15)
- Estació de Vilassar
- Canonge Almera - Enric Granados
- Ctra. d’Argentona - Ca l’Amell
Cabrera de Mar
-ctra. Vilassar - Garden (A),
- cruïlla Cabrera de Mar
- Martínez Soria
- Sta. Elena d’Agell
Argentona
- Madà
- Mare de Déu del Viver - Torrent de Can Cirés
- Camp de futbol
- Pl. Nova

Argentona-Vilassar de Mar

Argentona: (sortida 9:30)
- Pl. Nova
- Camp de futbol
- Guàrdia Civil
- Madà
Cabrera de Mar
- Sta. Elena d’Agell
- Martínez Soria
- Sindicat Agrícola
- Ctra. Argentona - Garden
Vilassar de Mar:
- Ctra. d’Argentona - Muralla,
- c. Canonge Almera - c. Enric Granados
- Ajuntament de Vilassar de Mar



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Diumenge 25/05/2014 15:43

Se ve muy claramente que somos idiotas y subvencionamos líneas que van por la autopista, en competencia directa con el ferrocarril. Redundancias de ese tipo tendrían que estar prohibidas por ley. Si el tren no da abasto hay que ver de ampliar la infraestructura (con variantes o lo que haga falta), pero no puede ser que estemos teniendo buses haciendo lo que tendría que hacer los trenes. ¿Se podría ser más derrochador? :cop



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”