Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 04/12/2006 20:54

Mako448 ha escrit:Hui,que han sigut els d'Adif.
Ho dit pel tram que s'ha tallat clar,Espanya-Santa Eulalià,un tram,al costadet de les obres del TGV.
I segur que la culpa no ha estat del metro,habrà estat d'Adif.
Adif provocant talls a renfe,a FGC i ara al metro,increïble,
A on ho diu que hagi sigut Adif si es pot saber?
No ho nego, però si no ho sabem del cert, no aixequem falses mentides.

Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 04/12/2006 20:58

Esque molta casualitat que és talli el tram Santa Eulalia-Espanya,no?Clar,el tram de les obres del TGV(Plaça Sants-Santa Eulàlia)
Molt sospitòs.

aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 04/12/2006 23:58

Mako448 ha escrit:Esque molta casualitat que és talli el tram Santa Eulalia-Espanya,no?Clar,el tram de les obres del TGV(Plaça Sants-Santa Eulàlia)
Molt sospitòs.
O no. Les casualitats existeixen. Els de les obres són inútils però fins un cert punt. I no caiguem en aquesta tònica de la rumorología i cienciología que hi ha en d'altres fòrums on tot rumor inventat per ments calenturientes és pres per veritat. Si ADIF o Metro diuen algo, aleshores tu podràs dir el que vulguis, però mentrestant, :callat

Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 05/12/2006 0:26

Nois, m'heu llegit? :oops:

Semblava que hi hagués algut algun problema a Plaça de Sants L1, i el tall coincideix amb això. La 4000 on viatjava ha quedat aturada a Rocafort uns 15mins just 4mins després de passar per Plaça de Sants.

Vox

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 05/12/2006 13:45

L'Aaron tenia raó, sembla que l'aturada va ser deguda a la indisposició d'una viatgera a l'alçada de Plaça de Sants.

Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 05/12/2006 15:12

Segur que era una treballadora de les obres de l'AVE :twisted:

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 05/12/2006 16:52

Si el problema l'haguessin ocasioant els d'ADIF en el tram de L1 al descobert, la L1 hauria funcionat de Plaça de Sants fins a Fondo, ja que quan a estat tallat per obres els trens han nat fins Pl.Sants.

metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 05/12/2006 17:21

I ara...l'altre dia, s'indisposa un motorista, i ara una pasatgera, i a la mateixa línia. Què deu passar a la línia 1???

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 05/12/2006 17:30

metring ha escrit:I ara...l'altre dia, s'indisposa un motorista, i ara una pasatgera, i a la mateixa línia. Què deu passar a la línia 1???
Es que muntar a la L1 es com creuar els 7 mars... ... provoca un mareig...!

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/12/2006 12:10

Doncs, si arriben a agafar la 2... :D

Vox
N8
N8

Entrada Autor: Vox » Dimecres 06/12/2006 14:16

Em podeu explicar quin tipus d'indisposició va provocar l'aturada del servei el passat dilluns?

Vull dir, la dona va caure a la via o qué?

Vox

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 06/12/2006 14:51

Vox ha escrit:Em podeu explicar quin tipus d'indisposició va provocar l'aturada del servei el passat dilluns?
Quan un diu indisposició poden ser tres coses, vòmits, diarrea o ganes de lliurarse dels excrements humans :)

Vox
N8
N8

Entrada Autor: Vox » Dimecres 06/12/2006 16:54

:| :? :? :vomit

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Divendres 08/12/2006 19:48

Avui, cap a les 16:00, la línia 4 "només" funcionava de La Pau fins a Via Júlia. I dic jo, no era més fàcil dir directament que Trinitat Nova no funcionava?????

437.001
N10
N10
Entrades: 5044
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 08/12/2006 20:44

Pot tenir-hi a veure la L3, en el tall de Via Julia a Trinitat Nova?

U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Divendres 08/12/2006 22:38

Jo crec que és per les obres de la línia 3, però pot ser una altra causa.
Algú sap si la línia 11 funcionava? :?: :?: :?:

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dissabte 09/12/2006 13:29

437.001 ha escrit:Pot tenir-hi a veure la L3, en el tall de Via Julia a Trinitat Nova?
No, no ho crec, perquè només va estar tallada aquesta estació durant una estona. Crec que no cal dir que devia passar :(
Però el cas és que la línia 11 si que funcionava :nose

Vox
N8
N8

Entrada Autor: Vox » Dissabte 09/12/2006 14:30

L'altre dia (dilluns 4) allò de la dona a Plaça de Sants (que dic jo, quelcom hauria de caure a les vies per tallar el servei, no?), fa poc un arrollament Passeig de Gracia (això ens informava en vallesà) i ara suposem quelcom a la L4.

Apart d'evitar dir res sobre les mampares :oops: , tanta gent es tira durant la setmana a les vies dels TP de BCN???

Vox

mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 09/12/2006 15:27

Vox ha escrit:L'altre dia (dilluns 4) allò de la dona a Plaça de Sants (que dic jo, quelcom hauria de caure a les vies per tallar el servei, no?), fa poc un arrollament Passeig de Gracia (això ens informava en vallesà) i ara suposem quelcom a la L4.

Apart d'evitar dir res sobre les mampares :oops: , tanta gent es tira durant la setmana a les vies dels TP de BCN???

Vox
Em sembla que hi ha un protocol intern a TMB o d'ús intern i no escrit i si algú em pot corregir li agrairia que diu més o menys que :

- Si algú es tira a la via i és arrotllat, no fa falta que vingui el jutge per així entorpir el tràfic el menys possible. Es a dir arriben els bombers i les ambulàncies, certifiquen la seva mort i se l'enduen sense fer falta el jutge.

-Si la mort és a les andanes (mort natural), els metros no paren en aquella estació i tampoc és necessari certificar allà la defunció sinò que el 061 em sembla que té 45 minuts per reanimar-lo, s'enduen el cos i certifiquen la seva mort en el trasllat a l'hospital.

Sento haver estat tant macabre, però eren preguntes que jo em feia i s'ho vaig preguntar a un empleat de TMB, per això si algú em pot corregir o possar una altra versió s'ho agrairia.

mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 09/12/2006 15:28

Vox ha escrit:L'altre dia (dilluns 4) allò de la dona a Plaça de Sants (que dic jo, quelcom hauria de caure a les vies per tallar el servei, no?), fa poc un arrollament Passeig de Gracia (això ens informava en vallesà) i ara suposem quelcom a la L4.

Vox
Em sembla que hi ha un protocol intern a TMB o d'ús intern i no escrit i si algú em pot corregir li agrairia que diu més o menys que :

- Si algú es tira a la via i és arrotllat, no fa falta que vingui el jutge per així entorpir el tràfic el menys possible. Es a dir arriben els bombers i les ambulàncies, certifiquen la seva mort i se l'enduen sense fer falta el jutge.

-Si la mort és a les andanes (mort natural), els metros no paren en aquella estació i tampoc és necessari certificar allà la defunció sinò que el 061 em sembla que té 45 minuts per reanimar-lo, s'enduen el cos i certifiquen la seva mort en el trasllat a l'hospital.

Sento haver estat tant macabre, però eren preguntes que jo em feia i s'ho vaig preguntar a un empleat de TMB, per això si algú em pot corregir o possar una altra versió s'ho agrairia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”