Prova per a frikis metreros

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Prova per a frikis metreros

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 08/12/2006 23:12

Hola!

Endevineu què collons és això que hi ha en primer terme a la foto (no el del fons, això tothom ho sap :) ) i us regalaré fotos relacionades. 8)

Imatge
Photo brought to you by barnametro.org :D

Sort!

8)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 08/12/2006 23:19

Hola:

Allo amb que jo agafaria pels "picarols" als que es colen al metro, el trencan, l'embrutan, molesten, etc., i retorçaria fins a termes no descriptibles en un lloc public com aquest?.

La "pinça" de trinxar 1000? (aixo seria una malifeta per part teva, Jamiro, possar aixo per aqui seria tota una mala jugada)

No te pinta d'enganxall de vagons... no.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 08/12/2006 23:21

Només s'accepta una resposta per usuari, així quina és la teva? ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 08/12/2006 23:22

Hola:

Ambdues... no fotem!. Ara no em coaccionis o si no no et passare fotos del metro de Copenhaguen. Jo jugo amb comodi.... ja ho saps! xD

Sal.lutacions:

Serie600

PD: La segona opcio.....



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 08/12/2006 23:25

Hola!

Premi, malauradament és la famosa màquina trinxamils. Una pinça acoplable a una retroexcavadora... :(

Ja sé que fa mal, però és un altre mite del fòrum. Jo no sabia pas que utilitzaven una eina així. Quina manera més bruta d'acabar amb un trosset d'història del Metro de Barcelona... :'(

En fi, les merescudes fotos. Publicaré un parell i poc a poc més.

Ara venen, paciència!

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Divendres 08/12/2006 23:26

Crec que és una grua per agafar... material auxiliar? Vies? Frikis?
No m'arrisco molt perquè no en tinc molta idea.
Saludus!



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Divendres 08/12/2006 23:26

Aixo es una putada es el que es...Si no m'ekivoco...es el "destroza miles"?



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Divendres 08/12/2006 23:29

Això no pot ser!!!!!
És un maltractament, un assassinat, no només als trens, sinó a la història de Barcelona.
Saludus.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 08/12/2006 23:30

Hola:

Jamiro nen.... et creia un pelet sadic, pero possar la pinça trinxa-mils aqui.... Que ens vol matar a disgustos?..... Si us plau, que hi han persones sensibles!.... (Wefeeeeeerrrrr!.... digues-li algo, home! :D ))

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Ja t'has quedat sense fotos, hala!. Per sadic!..... xD



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 08/12/2006 23:36

Hola!

Primera entrega de fotos frikis (fetes dissabte 2 de desembre) de l'última 1000 sentenciada a Can Boixeres. Aquí en van un parell:

Imatge
Aquesta li agradarà al Mortadel·lo; anagrama de Brown Boveri en un motor desmuntat del tren sentenciat. :'(

Imatge
Què dir d'aquesta? Jo mateix amb el tren sentenciat. 100% friki. Sense comentaris. :D

Més el proper dia. ;)

Us les poso perquè en gaudiu. Totes les fotos les posaré a l'especial de la sèrie 1000 de la meva pàgina que estic preparant per quan desaparegui totalment aquesta sèrie.

Salut!

PD: Benvingut company U-Bahn! ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 08/12/2006 23:39

Quan acabin la feina, portaran una trinxa-mils al museu del Transport com a peça històrica a exposar. :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 08/12/2006 23:43

Va, no ens enganyis més...això és sospitós....has d'ensenyar la foto que tens de tu operant la trinxa-mils...que sí, que sí... :D :D
JaMiRo! ha escrit:Què dir d'aquesta? Jo mateix amb el tren sentenciat. 100% friki. Sense comentaris. :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 09/12/2006 0:47

En la imatge devantera del tren sentenciat i en JaMiRo!, a aquesta mil se li veu una cara de tristesa... no sé si es cosa meva, però em fa la sensació de que sembla trista, llums aoagats, peçes tretes, sense porta... no m'agrada la imatge, la veritat :(



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 09/12/2006 1:04

JaMiRo!, m'agradaria saber si tens una foto en que que es vegi la vista general del bogi motor, amb el motor i la reductora que fot tant de soroll

Em faria molta il·lusió:

Salut,



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 09/12/2006 4:04

Hola:
Ferrovi ha escrit:En la imatge devantera del tren sentenciat i en JaMiRo!, a aquesta mil se li veu una cara de tristesa... no sé si es cosa meva, però em fa la sensació de que sembla trista, llums aoagats, peçes tretes, sense porta... no m'agrada la imatge, la veritat :(
Ara que ho dius.... es veritat. M'ha entrat un "no se que" al cos.... :'(

Possiblement en aquest 1000 he anat un fotimer de vegades. I algun de volsaltres tambe.... (caqueta!.... :'( no puc continuar...)

Sal.lutacions:

Serie600



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 09/12/2006 4:13

Serie600 ha escrit: Ara que ho dius.... es veritat. M'ha entrat un "no se que" al cos.... :'(
Possiblement en aquest 1000 he anat un fotimer de vegades. I algun de volsaltres tambe.... (caqueta!.... :'( no puc continuar...)
M'agrada saber que no soc l'unic :?
No sé, no crec que sigui per això, de vegades, a mi, em sembla com si els trens, bussos, tranvíes etc. tinguesin expresió corporal. Com si veiés, el que senten... soc raro, si... però finsitot em fa llastima el mil... amb aquesta expresió que demana amnistía. No sentiu això en veure la imatge? o només som en Serie600 i jo?



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 09/12/2006 4:48

Hola:

"Dissortadament", creem -algunes persones, no tothom- certs vincles "afectius" amb determinats objectes que ens envolten durant la vida. Des d'una cartera (billeter, em refereixo) fins a un aparell electronic, com pot esser un telefon mobil, per exemple.

Inconscientment li donem una "vida" i uns "sentiments" que realment no existeixen. Aquell objecte no te res "dintre" mes enlla del que nosaltres mateixos li poguem o volguem donar.

En aquest cas, projectem els nostres sentiments de tristor per uns cotxes (trens) que han format part de la nostra vida i la nostra rutina. Alguns hem "crescut" dintre d'ells. Hem anat a escola, la nostra primera sortida, etc. I volguem o no, aquestos sentiments surten en aquestos moments.

Posiblement els objectes si que tenen una "anima" i en el cas d'aquest 1000, despres de correr tant pel subsol, se li ha "empeltat" alguna cosa dels seus usuaris. Una mena "d'energia" (ves a saber) al seu interior que fa que ara presenti aquest aspecte de tristor. Que realment la seva estructura esta "notant" que desapareixera (si ja no ho ha fet ja en aquest moment) i per aixo dona aquesta sensacio.

Aquesta "energia" o "vibracions" que se li han "trasmes" durant anys dels seus usuaris, s'ha "impregnat" a les seves parets i estructura i d'alguna manera s'ha convertit en un ens "viu" que es dona conta del seu final.

Nois, no em foteu cas. No estic escrivint ara pas amb el cap. Ho faig amb el cor i intento no "desfer-me".

Ja se que es totalment ximple tenir "sentiments" cap un objecte inamimat, una maquina, etc. Pero coi!, es que es molt dificil no tenir-ne en aquestos moments cap aquestos trens que han donat (i podrien continuar) tan bon servei i que han estat l'identitat d'una epoca al Metro de Barcelona.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 09/12/2006 13:24

Buf, això ha de fer pupa!!! I no el podriem "requisar"? :) ;)



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 09/12/2006 13:41

Acabo de pasar por Can Boixeres y el 1000 .RIP. Sólo queda la pinza.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 09/12/2006 14:20

I que en fan amb les restes?


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”