Ayer, lunes 8 por la noche, ya había sido reducido a una composición M-M. Por detrás sobresalía la chatarra amontonada en un camiónmikado ha escrit:otra esperando el triste final al lado de la maquina trinchadora

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 21:48
Entrada Autor: Platanito » Dimarts 09/01/2007 11:54
Ayer, lunes 8 por la noche, ya había sido reducido a una composición M-M. Por detrás sobresalía la chatarra amontonada en un camiónmikado ha escrit:otra esperando el triste final al lado de la maquina trinchadora
Entrada Autor: Jordilar » Dijous 11/01/2007 20:55
Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 12/01/2007 9:40
el 1088 feia molt que no el vèiem, no et confons amb el 1085 pot ser?Jordilar ha escrit:Avui, 11-01-07, ni més ni menys que 4 1000s circulant:
Amb el número 507 el 1000 blanc i blanc i blau.
Amb el número 508 l'M 1088 "mil sense plaques"
Amb el número 512 un 1000 desconegut.
Amb el número 525 l'M 1082 ( R-1321 ).
Des del novembre que no havia tants trens circulant i a més, sent la tarda.
Salut,
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 16/01/2007 9:33
Entrada Autor: Vox » Dimarts 16/01/2007 14:40
Jo tambè em pregunto això. Encara no deuen estar tots els 27 5000's a la L5, no? Ja que a la L3 n'hi ha 3 i a la L2 segur que més dels 3 inicialment previstos (no es van enviar a la L2 els que tocaven per l'ampliació de la L5?).alexbn ha escrit:Entonces, ¿Cuántos 1000 quedan vivos y coleando? ¿Y en servicio? Creo que TMB habrá recibido 32 5000, si no me fallan las cuentas, y hay 27 trenes asignados a la L5. ¿Es así?
Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 17/01/2007 13:27
Entrada Autor: El LLOP » Dijous 18/01/2007 19:35
Torna a “Material rodant ferroviari”