Essent així, que RFF o SNCF o qui sigui espavili i deixi d'anunciar a París Austerlitz el "Train-Hôtel Juan Miro à destination de Figueras, Gerona et Barcelone".UT596001 ha escrit:Però oblides un "petit" detall: a França el català no té cap mena de reconeixement, per això han de posar "LaTour-de-Carol - Enveitg" doncs per la propietària de l'estació, RFF (l'ADIF francès) és l'únic nom que té.
regionals espanya
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Dos petits comentaris:
A) el fil es diu "regionals Espanya", no? Crec que ens hem desviat una mica...
B) Tinc dubtes. Fins i tot a França he vist escrit Latour de Carol (junt) i La Tour de Carol (separat). Quina denominació és l´oficial?
A) el fil es diu "regionals Espanya", no? Crec que ens hem desviat una mica...
B) Tinc dubtes. Fins i tot a França he vist escrit Latour de Carol (junt) i La Tour de Carol (separat). Quina denominació és l´oficial?
Mira, sincerament... tinguent en compte la que hauria de ser la denominació oficial, se m'en refot bastant quina li hagin ficat ells.
la oficial de França es Latour, la d'aqui es La Tour de Carol
si que ens hem desviat una mica, jo el que volia era que comentesiu que us semblava el mapa que vaig fer i quines consideracions tenieu a feri
si que ens hem desviat una mica, jo el que volia era que comentesiu que us semblava el mapa que vaig fer i quines consideracions tenieu a feri