regionals espanya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 15/01/2007 17:40

UT596001 ha escrit:Però oblides un "petit" detall: a França el català no té cap mena de reconeixement, per això han de posar "LaTour-de-Carol - Enveitg" doncs per la propietària de l'estació, RFF (l'ADIF francès) és l'únic nom que té.
Essent així, que RFF o SNCF o qui sigui espavili i deixi d'anunciar a París Austerlitz el "Train-Hôtel Juan Miro à destination de Figueras, Gerona et Barcelone".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5044
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 16/01/2007 0:53

Dos petits comentaris:

A) el fil es diu "regionals Espanya", no? Crec que ens hem desviat una mica...

B) Tinc dubtes. Fins i tot a França he vist escrit Latour de Carol (junt) i La Tour de Carol (separat). Quina denominació és l´oficial?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 16/01/2007 0:57

Mira, sincerament... tinguent en compte la que hauria de ser la denominació oficial, se m'en refot bastant quina li hagin ficat ells.



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 16/01/2007 17:36

la oficial de França es Latour, la d'aqui es La Tour de Carol



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 17/01/2007 12:38

si que ens hem desviat una mica, jo el que volia era que comentesiu que us semblava el mapa que vaig fer i quines consideracions tenieu a feri



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 17/01/2007 12:39

si que ens hem desviat una mica, jo el que volia era que comentesiu que us semblava el mapa que vaig fer i quines consideracions tenieu a feri



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”