Ui, jo en sé d'un que abandonaria l'estació d'autobusos com a reclam fotogràfic i es passaria altre cop a la de Adifdavida ha escrit:Encara circularan els TGV francesos pel viaducte de Girona

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:50
Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 23/01/2007 22:46
Ui, jo en sé d'un que abandonaria l'estació d'autobusos com a reclam fotogràfic i es passaria altre cop a la de Adifdavida ha escrit:Encara circularan els TGV francesos pel viaducte de Girona
Entrada Autor: genissimon » Dimecres 24/01/2007 9:54
davida ha escrit:[...]Encara circularan els TGV francesos pel viaducte de Girona[...]
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 24/01/2007 10:47
Entrada Autor: genissimon » Dimecres 24/01/2007 11:08
aarongilp ha escrit:De fet, per ser més exactes, dubto que arribin a fer quelcom així. La gent se'ls tiraria a sobre si ho fessin, perquè clar, "l'AVE anirà soterrat i el pont fora", i fer això, encara que fos temporal, semblaria que els polítics han passat del poble (fet evident normalment, però aquí es faria molt palès tot i ser la única solució possible), al fer totalment el contrari del que havien dit, i per tant, els traurien vots. No s'arriscaran pas.
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 24/01/2007 11:21
Entrada Autor: MRS » Dimecres 24/01/2007 20:33
Aaron, no crec pas que el PP gironí guanyés un escó pel tema del soterrament de la via convencional sinó més aviat per altres circumstàncies. Potser els gironins no volen el viaducte, però mai he vist una pancarta en contra del viaducte i que demanés el soterrament i vés per on hi visc molt a prop de la via (carrer Sèquia), tot el contrari amb el tema de l'aparcament soterrat de les Casernes. Vaja, que estic convençut, que sí ara es fessin enrera, només hi haura l'oposició dels polítics i de quatre gats. Jo penso que a la majoria dels gironins, els hi és ben igual.aarongilp ha escrit:Si el que em diguis ja ho sé. Però cal recordar que amb la proposta de soterrament cert partit va guanyar un escó. La gent de Girona no vol el viaducte, diuen que fa nosa a la vista (típic argument d'algú que no té ni punyetera idea de quan costa fer això). Evidentment que seria molt més barat reconvertir una de les vies a UIC, amb lo bé que quedaria un TGV a la via 4 (xD). Però no, no en volen ni sentir a parlar d'aquestes coses. És una llàstima, si es fés una variant per l'exterior i els que parin pel viaducte, jo tindria moltíssimes oportunitats més de fer bones fotos
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 24/01/2007 20:47
Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 24/01/2007 21:26
Ho va fer. Va passar en la legislatura de majoria absoluta del PP al govern central. Ells van posar la proposta damunt la taula, agafant totalment desprevinguts a la resta de partits polítics que només van saber dir que els hi semblava perfecte.MRS ha escrit:Aaron, no crec pas que el PP gironí guanyés un escó pel tema del soterrament de la via convencional sinó més aviat per altres circumstàncies.
Entrada Autor: genissimon » Dijous 25/01/2007 9:32
entfe001 ha escrit:Ho va fer. Va passar en la legislatura de majoria absoluta del PP al govern central. Ells van posar la proposta damunt la taula, agafant totalment desprevinguts a la resta de partits polítics que només van saber dir que els hi semblava perfecte.MRS ha escrit:Aaron, no crec pas que el PP gironí guanyés un escó pel tema del soterrament de la via convencional sinó més aviat per altres circumstàncies.
Encara recordo les declaracions postelectorals de no recordo quin dirigent popular afirmant que el diputat gironí suposava la solució d'una "irregularitat democràtica". Tot plegat patètic.
Entrada Autor: MRS » Dijous 25/01/2007 17:04
Entrada Autor: MRS » Dijous 25/01/2007 17:08
Jo també he sentit al treball algunes opinions a favor del soterrament, diuen que el viaducte és antiestètic i d'altres que estan en contra, més aviat pel tema de les molèsties que els gironins haurem de soportar durant les obres.aarongilp ha escrit:Jo també ho pensava fins que un dia, durant una pràctica a l'autoescola, el professor em va deixar anar que era un endarreriment per a la societat i coses d'aquestes. I d'ençà cap aquí he sentit força opinions semblants, fet que em preocupa. El que passa és que des de que s'ha dit que es farà la gent comença a estar-hi d'acord (tot i que per sort a la gran majoria li segueix donant igual). No sé jo què passaria si es fes així, apart de veure a un Aaron entusiasmat fent bots per l'andana mentre una flamant doble composició de TGV Dúplex entra a l'estació...
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 25/01/2007 17:20
Entrada Autor: entfe001 » Dijous 25/01/2007 17:46
Els sondejos que hi havia per aquelles dates deixaven el PP a poca distància d'aconseguir un diputat, però sense acabr-lo d'aconseguir. Si no va ser el fet decisiu, aleshores va ser una empenta que va recórrer més de la meitat del camí que els quedava per fer.MRS ha escrit:Eloi, segurament el PP hauria guanyat el diputat igualment si no hagués fet la proposta de soterrament o com si hagués dit que el pintaríem de color groc. A més foren unes eleccions generals i no crec pas que les persones que votessin el PP fora de la ciutat de Girona li importés gaire el tema del viaducte, més aviat tot el contrari. Tot i això, està clar que algun grapat de vots van guanyat per això, però no crec que fos decissiu.
Entrada Autor: wefer » Dimecres 07/02/2007 10:10
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/02/2007 13:44
Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 17/02/2007 13:55
On algú ha escrit:Foment traurà el tren de Figueres si es paga amb els guanys dels terrenys
Mentalment ha escrit:S'especularà amb els terrenys que quedin lliures i s'enviarà el tren al quinto pino
Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 17/02/2007 14:07
Efectivament, és la llei universal de la idiotesa i la codícia.JaMiRo! ha escrit:On algú ha escrit:Foment traurà el tren de Figueres si es paga amb els guanys dels terrenysMentalment ha escrit:S'especularà amb els terrenys que quedin lliures i s'enviarà el tren al quinto pino
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/02/2007 14:10
El que cal és organitzar la resistència armada contra les forces d'ocupació del Trespercentistan.aarongilp ha escrit:Efectivament, és la llei universal de la idiotesa i la codícia.
Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/02/2007 12:12
Entrada Autor: wefer » Diumenge 18/02/2007 16:34
Seguint el mateix raonament, exigeixo que el Camp Nou sigui enderrocat per ser focus de prostitució.entfe001 ha escrit:Ambdós coincidien en què la infraestructura ferroviària és un focus de delinqüència, on fins i tot hi havia compra-venda de droga.
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”