Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 22/01/2007 14:21

Mortadel·lo ha escrit:ah, i una cosa que m'agrada dels 9000 és que tot i que tenen l'absurda barra davant de les portes, en tenen una altra al mig des seients, així que són una mica més "habitables" que els 5000
Si et refereixes a la barra central, va bé per agafar-se a les hores punta si no vols fer un remake d'un anunci de l'ONCE de fa un temps...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/01/2007 18:04

Per cert, sobre el tema de les frenades, avui he agafat el 9013-9014-9504-9015-9016, i el soroll de la frenada no era gens bo...



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dimarts 23/01/2007 21:34

El dissabte anterior vaig agafar per primera vegada un 9000, va ser el 9001 - 9004 i les portes de vidre de les cabines s'anaven obrint amb el vaivé del tren, quan frenava i accelerava. Em vaig quedar alucinat de veure que les portes s'obrissin amb tanta facilitat.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 24/01/2007 21:06

Ep, si no us agraden els 9000s, deixeu-los passar i munteu a una CAFetera... :) :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimecres 24/01/2007 21:42

JaMiRo! ha escrit:Ep, si no us agraden els 9000s, deixeu-los passar i munteu a una CAFetera... :) :D
A mi si m'agrada els 9000s, l' unic que no m'agrada es la separació (mampara) que hi ha entre la cabina i els vagons :(

Salutacions!



Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dissabte 27/01/2007 14:04

Ara que es comenta això de les mampares dels 9000s... Tots sabem que a la L9 els trens aniran sense conductor, pero fa poc vaig sentir que, tot i això, als 9000s de la L9 no els hi treuran les mampares i, simplement, els trens aniran amb la cabina buida. Jo sempre he pensat que als 9000s de la L9 els treurien les mampares i la cabina i enlloc d'allò hi posarien seients o ho deixarien buit, per estar's-hi dret.

Què doncs, com serà el tema?


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 27/01/2007 16:40

Als paisos civilitzats fan els metros nous sense cabina davant i perque la gent hi pugui estar i veure per la finestra, a més acceleren molt mes ràpid que els nostres. A més a l'estar mecanitzat poden treballar sense fastidiar a cap treballador per nadal, cap d'any, diumenges...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 27/01/2007 20:11

Avui a Paral.lel cap a les 18:57 he vist el 9009-9005????
PS:Nomès m'he fixat en la nimeració 9009,ja que anava dintre d'n 3000 de la L3 direcció Plaça Espanya.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 27/01/2007 20:19

EUKibo ha escrit:...a l'estar mecanitzat poden treballar sense fastidiar a cap treballador per nadal, cap d'any, diumenges...
Home, fastidiaran als treballadors que estiguin al centre de control :)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Diumenge 28/01/2007 17:13

Izo ha escrit:Ara que es comenta això de les mampares dels 9000s... Tots sabem que a la L9 els trens aniran sense conductor, pero fa poc vaig sentir que, tot i això, als 9000s de la L9 no els hi treuran les mampares i, simplement, els trens aniran amb la cabina buida. Jo sempre he pensat que als 9000s de la L9 els treurien les mampares i la cabina i enlloc d'allò hi posarien seients o ho deixarien buit, per estar's-hi dret.

Què doncs, com serà el tema?
Imatge

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 29/01/2007 17:35

hola!

Ja ho vaig comentar però cap problema per tornar-ho a dir. Quan les 9000s vagin en mode ATC (sense conductor), caldrà canviar la seva configuració retirant la cabina, substituïnt-la per seients i per una porta d'emergència frontal en cas d'evacuació. 8)

Bé, això és la teoria, altra cosa és la pràctica. Ja veurem què voldrà TMB. :roll:

Per cert, avui hi havia un tren llest aquí a Santa Perpètua per baixar al Triangle Ferroviari. Aquest tren incorporava la unitat 9033 (cotxe amb cabina). ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 29/01/2007 20:55

A mi no m´agradaria que no es pogués tenir l´opció de circular amb conductor.
Més que res per si de cas.
De fet, a mí m´agradaria que els 9000 es quedéssin com estan, i que la L9 fos sense mampares.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 29/01/2007 21:22

437.001 ha escrit:A mi no m´agradaria que no es pogués tenir l´opció de circular amb conductor.
Més que res per si de cas.
Ni crec que la perdin, el que passa és que en funcionament normal els controls de conducció estaran amagats.

Si fes falta, fins i tot els funiculars de Vallvidrera i Montjuïc podrien anar amb maquinista. L'únic "inconvenient" és que haurà de treballar de peu.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 30/01/2007 8:48

Vaig llegir en una nota tecnica dels 9000 que hi ha un pupitre de conducció amagat en aquests armaris grisos que hi ha sota el parabrisa que es pot treure en cas de que sigui necessari. En quan a lo d'anar de peu, em sembla que es pot evitar si de la part de baix hi surt un seient retractil (potser fins i tot hi es).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 30/01/2007 15:46

Ecomobisostrans ha escrit:Vaig llegir en una nota tecnica dels 9000 que hi ha un pupitre de conducció amagat en aquests armaris grisos que hi ha sota el parabrisa que es pot treure en cas de que sigui necessari. En quan a lo d'anar de peu, em sembla que es pot evitar si de la part de baix hi surt un seient retractil (potser fins i tot hi es).
Doncs compte amb això, no sigui que, quan els 9000 vagin sense cabina, algún "espontani" l'obri i faci el "fitipaldi" amb el tren! :x



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 30/01/2007 16:04

Ecomobisostrans ha escrit:En quan a lo d'anar de peu, em sembla que es pot evitar si de la part de baix hi surt un seient retractil (potser fins i tot hi es).
Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.





:P


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 01/02/2007 11:59

No ho entenc, aixo. Que el pot apretar? Cap a on? I que significa ejectable?



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 01/02/2007 12:07

no doy crédito a mis ojos :osti


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 01/02/2007 12:11

:D
xD
:riure


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 01/02/2007 12:13

Clar, com que no heu explicat que ha de dur casc per no estampar-se contra el sostre del túnel...

:riure :martell1


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”