
Han estat disenyats per la L9, automàtica i amb tuneladora i tal.. I es pasaran uns quants anys amb cabina i en el cas de la L4, amb tot el safari que es el seu recorregut.
Vox
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 20:49
Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 07/03/2007 10:46
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 07/03/2007 11:43
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 07/03/2007 12:05
i la bifurcació d'aragó...serà qüestió de fer-hoFran-Ikarus ha escrit:diferents (tot i que el 1000 passarà completament desapercebut)
Ha de ser curiós això d'arribar a Jaume I o passar per Correus en un 1300...
Entrada Autor: Platanito » Dimecres 07/03/2007 16:54
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 07/03/2007 17:39
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 13/03/2007 12:13
Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 23/03/2007 9:48
Entrada Autor: Platanito » Divendres 23/03/2007 10:42
Jo l'agafo quatre o cinc cops a l'any, però enguany no m'ha tocat encara. Pitjor és el que em passa amb la L2: des d'abans que hi hagués 9000s que no l'he agafat!Mortadel·lo ha escrit:que ningú agafa la línia 4 o què
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 23/03/2007 10:59
Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 23/03/2007 13:00
grillats n'hi ha pocs, el que passa és que estan a molts llocs alhoraFran-Ikarus ha escrit: Res, que de grillats n'hi ha a tot arreu.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 23/03/2007 15:19
Torna a “Material rodant ferroviari”