Adif puja la tensió de l'electrificació de les LAV

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Adif puja la tensió de l'electrificació de les LAV

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 27/03/2007 21:22

Mirant el PDF de la declaració de la xarxa m'he trobat amb la sorprenent dada de l'important augment de la tensió de l'electrificació de les línies d'alta velocitat:

Imatge

No sé si l'Alstom haurà rebut ja algun encàrrec d'algun hipotètic nou operador per tal de construir noves motrius a 250.000 V. Renfe ja haurà adaptat el seu parc mòbil apte per a 25 kV?

Podeu trobar aquesta errata a la pàgina 23 d'aquest PDF, que correspon als annexos de la declaració de la xarxa d'Adif.

P.S: Es troba a faltar un plànol detallat com el de la RFF pel territori francès



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 27/03/2007 22:07

Tranquil, existeix un document on l'ample de via de la línia de La Pobla és de 1668m.

No cal dir que els túnels són immensos i la travessa es bibloc...

entfe001 ha escrit:Mirant el PDF de la declaració de la xarxa m'he trobat amb la sorprenent dada de l'important augment de la tensió de l'electrificació de les línies d'alta velocitat:

Imatge

No sé si l'Alstom haurà rebut ja algun encàrrec d'algun hipotètic nou operador per tal de construir noves motrius a 250.000 V. Renfe ja haurà adaptat el seu parc mòbil apte per a 25 kV?

Podeu trobar aquesta errata a la pàgina 23 d'aquest PDF, que correspon als annexos de la declaració de la xarxa d'Adif.

P.S: Es troba a faltar un plànol detallat com el de la RFF pel territori francès


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 28/03/2007 0:02

Caram!

Existèixen vies 1'5KV d'Adif?? :x















M'autoresponc a mi mateix: Sí, la línia de Cercedilla a Cotos.

Salut,



davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 28/03/2007 11:22

Jordilar ha escrit:Caram!
Existèixen vies 1'5KV d'Adif?? :x
M'autoresponc a mi mateix: Sí, la línia de Cercedilla a Cotos.
A mes a mes del trams:
- Portbou - Frontera Francesa (Cerbere)
- Puigcerdà - Frontera Francesa (La Tor)
- Irun - Frontera Francesa (Hendaye)
Que malgrat son utilitzat nomes per trens francesos (i els talgos) son administrats per Adif



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 28/03/2007 12:16

liniadelRipollés ha escrit:Tranquil, existeix un document on l'ample de via de la línia de La Pobla és de 1668m.

No cal dir que els túnels són immensos i la travessa es bibloc...
Un carril a cada llera de la Noguera Pallaresa, pantans inclosos :riure



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 29/03/2007 0:37

davida ha escrit:A mes a mes del trams:
- Portbou - Frontera Francesa (Cerbere)
- Puigcerdà - Frontera Francesa (La Tor)
- Irun - Frontera Francesa (Hendaye)
Que malgrat son utilitzat nomes per trens francesos (i els talgos) son administrats per Adif
Però bé arriben regionals de Renfe a Cervera i La Tor!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 29/03/2007 8:25

Guigui ha escrit:
davida ha escrit:A mes a mes del trams:
- Portbou - Frontera Francesa (Cerbere)
- Puigcerdà - Frontera Francesa (La Tor)
- Irun - Frontera Francesa (Hendaye)
Que malgrat son utilitzat nomes per trens francesos (i els talgos) son administrats per Adif
Però bé arriben regionals de Renfe a Cervera i La Tor!
Jo he completat el llistat de linies d'Adif a 1500v, pero aquests 3 trams son en via doble, una via en ample UIC i 1500v i l'altre en ample iberic a 3000v.
En aquests trams la via a 1500v nomes es utilitzada per trens francesos i els talgo internacionals.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 29/03/2007 15:40

Però en cap cas el tram d'ample ibèric per on circulen trens espanyols es a 1500V, no?

Salut,



davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 29/03/2007 15:52

Jordilar ha escrit:Però en cap cas el tram d'ample ibèric per on circulen trens espanyols es a 1500V, no?
Salut,
La resposta a la teva pregunta es si :D :D :D

A la xarxa Adif actualment no. Els ultims casos que conec son el BPT (Bilbao - Portugalet - Triano) que va ser elevat a 3000v a mitjans dels anys 90.
Fins a principis dels 90, no recordo les dates, el tram internacional Puigcerdà - La Tour es feia a 1500v en els 2 amples. Les suisses funcionaven a 1500v amb les prestacions reduides. El Pullman Cerdanya tenia que anar amb una 279 bitensió per arribar a La Tor.

Pero hi ha una altres linia d'ample iberic que encara es circula a 1500v



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 29/03/2007 16:19

davida ha escrit:Pero hi ha una altres linia d'ample iberic que encara es circula a 1500v
No és tota la xarxa ja a 3000v?



davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 29/03/2007 16:50

UT596001 ha escrit:
davida ha escrit:Pero hi ha una altres linia d'ample iberic que encara es circula a 1500v
No és tota la xarxa ja a 3000v?
De quina xarxa parles? Com ja he dit a la xarxa Adif no, pero hi ha vida fora de Renfe/Adif a 1500V i ample iberic.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 29/03/2007 18:15

Home, en el seu moment aquesta línia sí que va passar, per error administratiu, a Renfe :)



Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Dijous 29/03/2007 19:12

davida ha escrit:
UT596001 ha escrit:
davida ha escrit:Pero hi ha una altres linia d'ample iberic que encara es circula a 1500v
No és tota la xarxa ja a 3000v?
De quina xarxa parles? Com ja he dit a la xarxa Adif no, pero hi ha vida fora de Renfe/Adif a 1500V i ample iberic.
La L1 del metro de BCN, o antic "Transversal"??

:P



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 30/03/2007 15:58

davida ha escrit:
UT596001 ha escrit:
davida ha escrit:Pero hi ha una altres linia d'ample iberic que encara es circula a 1500v
No és tota la xarxa ja a 3000v?
De quina xarxa parles? Com ja he dit a la xarxa Adif no, pero hi ha vida fora de Renfe/Adif a 1500V i ample iberic.
Ostres, no hi he pensat en la L1!!! :x



Avatar de l’usuari
He2/2
N4
N4
Entrades: 63
Ubicació: Viladecavalls (Vallès Occidental)
Contacta:

Entrada Autor: He2/2 » Dimecres 04/04/2007 22:56

Suposo que "via única a 1500 V." d'ADIF, només hi ha el cercedilla-Los Cotos



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”