home, la LAV no es Barcelona-Madrid, si no Madrid-F.F., per aixó es tan important l'esquema LAV en l'area metropolitana de Barcelona i el tunel passant entre Sants i Sagrera.aarongilp ha escrit:Ja ho sé, ja...i si a això anem, la convencional baixa fins a Tarragona ciutat, mentre que la LAV gira abans. Però igualment no entenia aquesta diferència de km...de fet, ja ho entenc, però vull dir que almenys jo no ho he relacionat al moment en que aquests 850 km fossin fins la Frontera, sobretot tenint en compte que parlàvem de trajectes entre MDD i BCN...
Ja ho sabeu, els trens regionals d'alta velocitat Catalans tindran una importantisima presencia ( i ja no entro en els AVE de llarga distancia). Per aixó , retornant al tema sorgir al post anterior (respecte al pas per Cornellà i la consideració de nyap del traçat construit al prat), la estació intermodal del prat oferirà un valor afegit molt interesant, permetent la alimentació mutua de clients entre modus de transport.