M'he parat per primera vegada a Europa a bord d'una 211

I m'he quedat contemplant aquella meravella de 211 aturant-se en una estació tan moderna com és Europa l Fira.
L'estació ha quedat estupenda,la mijor del tram soterrani Barcelona-Cornellà.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:59
Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 21/05/2007 20:54
Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 21/05/2007 21:12
Com que avui ja no hi havia Construmat han tret els trens que consideren "cutres" a circular. Si és que...Mako448 ha escrit:Primer tren que hi he pujat i que anava a bord i s'ha aturat a Europa l Fira,la flamant 211.06![]()
M'he parat per primera vegada a Europa a bord d'una 211![]()
I m'he quedat contemplant aquella meravella de 211 aturant-se en una estació tan moderna com és Europa l Fira.
L'estació ha quedat estupenda,la mijor del tram soterrani Barcelona-Cornellà.
Entrada Autor: Vox » Dimarts 22/05/2007 1:42
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 18/06/2007 18:14
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/06/2007 19:53
Jo ho trobo justificat, una mica, ja que tant L'Hospitalet com Martorell són noms de poblacions (en el cas de Magòria ja no sé què dir).Guigui ha escrit:Per cert, m'he fixat que al termòmetre diu Europa | Fira, però en canvi, per exemple, Magòria-La Campana, L'Hospitalet-Av. Carrilet, Martorell-Enllaç. Suposo que és perquè, com sempre, s'han oblidat de cuidar els detalls i van a l'últim crit mega-fashion de disseny pseudocal·ligràfic sense massa criteri...
Entrada Autor: George85 » Dilluns 18/06/2007 19:56
El símbol "|" vol dir que son 2 noms independents.Guigui ha escrit:
(..)
Per cert, m'he fixat que al termòmetre diu Europa | Fira, però en canvi, per exemple, Magòria-La Campana, L'Hospitalet-Av. Carrilet, Martorell-Enllaç. Suposo que és perquè, com sempre, s'han oblidat de cuidar els detalls i van a l'últim crit mega-fashion de disseny pseudocal·ligràfic sense massa criteri...
Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dilluns 18/06/2007 21:32
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 18/06/2007 21:45
Doncs trobo que ho recargolen molt. Dubto que a ningú que vulgui saber on va o on es troba importi aquesta diferència gràfica entre dos noms independents i un nom compost. Són ganes de tocar el bombo.George85 ha escrit:El símbol "|" vol dir que son 2 noms independents.
Si hi ha un guió vol dir que el nom és compost. Normalment, la segona part diu algo més concret sobre la primera.
Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 18/06/2007 23:14
Buuuuuuf...Aquesta història és llarguísima i ve de quan es va construïr l'antiga L4 al seu pas per Sant Adrià i Badalona. L'estació llavors es deia:Túnels del Garraf ha escrit:Si no m'equivoco l'estació està al terme de Badalona, a prop del mercat d'Artigues, però fa servei a la zona del nucli antic de Sant Adrià de Besòs, i, de fet, va ser l'ajuntament d'aquest municipi el que va demanar incloure el seu nom en la nomenclatura de l'estació, però si us fixeu, a les andanes també posa Badalona...
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 18/06/2007 23:17
Per provisional, cap com La Mina. Besòs Mar queda molt despersonalitzat...JaMiRo! ha escrit:Joan XXIII
(provisional)
Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 18/06/2007 23:19
Allò fou (i ho sé de primera mà precisament gràcies a mon avi) per motius purament polítics. El nom de "La Mina" no és políticament correcte i es va optar per aquest de "Besòs Mar".Guigui ha escrit:Per provisional, cap com La Mina. Besòs Mar queda molt despersonalitzat...
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 18/06/2007 23:24
Bé prou que m'ho imagino. Però, ara que allí s'ho han currat per deixar enrere tota aquesta mala imatge i que han creat un cert orgull pel barri, trobo que es mereixen tornar a aparèixer al mapa metroviari, d'on mai no haurien hagut de ser esborrats.JaMiRo! ha escrit:Allò fou (i ho sé de primera mà precisament gràcies a mon avi) per motius purament polítics. El nom de "La Mina" no és políticament correcte i es va optar per aquest de "Besòs Mar".
Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 18/06/2007 23:29
Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 19/06/2007 0:00
Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dimarts 19/06/2007 0:21
Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 19/06/2007 0:53
Arribar arriba... després de donar un volt per enmig dels polígons industrials de Sant Andreu de la Barca (sense parar). Fa més o menys:Mako448 ha escrit:Jo crec que s'hauria de posar el Castellbisbal al costat de Martorell Vila i dir-se Martorell Vila l Castellbisbal,perqué serveix a Castellbisbal,de fet arriba un bus desde castellbisbal.
Jo trobo que ja està bé amb el guió. De fet, seria partidari d'eliminar la collonada del separador aquest | .Una altre estació on s'hauria de col.locar la barra vertical ( l ),és a Les Franqueses-Granollers Nord.
Entrada Autor: Watermark » Dimarts 19/06/2007 1:14
Entrada Autor: Platanito » Dimarts 19/06/2007 9:25
Entrada Autor: Danzig » Dimarts 19/06/2007 9:36
Queda més a prop de l'edifici de l'IKEA, no pas de la porta de l'IKEAPlatanito ha escrit:Europa-Fira és el nom ortogràficament correcte
d'aquesta estació que queda més a prop de l'IKEA que de la Fira.
Torna a “Propostes ferroviàries”