TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Dues notícies del 6000.
La primera, confirmar que el segon 6000 està de proves. Vist a Catalunya des de l'andana de renfe anant cap a Hospital de Bellvitge sobre les 19:10.
La segona, ja hi ha el tercer 6000 encarrilant-se a Sabadell Sud per al seu trasllat. Quan he passat amb el tren he vist dos cotxes ja posats a la via i un tercer a un camió.
La primera, confirmar que el segon 6000 està de proves. Vist a Catalunya des de l'andana de renfe anant cap a Hospital de Bellvitge sobre les 19:10.
La segona, ja hi ha el tercer 6000 encarrilant-se a Sabadell Sud per al seu trasllat. Quan he passat amb el tren he vist dos cotxes ja posats a la via i un tercer a un camió.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Jo l'he vist aquesta tarda al Clot a les 19.04Trenscat ha escrit:La primera, confirmar que el segon 6000 està de proves. Vist a Catalunya des de l'andana de renfe anant cap a Hospital de Bellvitge sobre les 19:10.
ja es el 6000 a sabadell?? q es fara el trasllat dimecres nit?? està a sabadell sud oi? demà igual mapropo a veure'l...
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Mmmm és temptador de tornar-hi a anar...
després de l'èxit de l'últim cop

Por lo que veo el ritmo de llegada de los 6000 es de uno cada 3 semanas, el primero salió de Sabadell-Sud la madrugada del 9 al 10 de mayo, el segundo la madrugada del 30 al 31 de mayo y el tercero parece que lo hará la madrugada del 20 al 21 de junio
Hola, he estat aquest mati a Sabadell Sud i l'he vist alla a la ultima via on sempre el deixen, no esta complet ni molt menys... aqui us deixo unes fotetes que he fet, saluts,
Sergio



Sergio



Avui he tornat a anar a buscar el 6000 a Sagrera, avui he anat caminant i tot just validar la targeta el 6000 entrava a l'estació(no pensava que seria tan fàcil trobar-lo) direcció Hospital de Bellvitge, eren les 15:35 i torn 124.
Al arrivar a Hospital de Bellvitge eren les 16:05 aproximadament (no recordo bé l'hora). Abans de sortir, incidència a la L-1 a causa de terceres persones, això ho han dit per megafonia, uns 10 minuts després hem sortit, però al arrivar a Florida (16:16 aprox.) segona averia, però en 4 minuts sol·lucionat, i per acavar-ho de espatllar el 4000 del davant trigava 2 minuts a sortir de cada estació. Entre cada cosa he arrivat a Catalunya a les 16:49 direcció Fondo, i al final 1 hora i 14 minuts.
Aviu curiosament anava amb ordre: 123(4000)->124(6000)->101(4000).
Sobre l'ATP, el 6000 als pilots laterals, el llum blau estava amb llum i als 4000 esta apagat.
Al arrivar a Hospital de Bellvitge eren les 16:05 aproximadament (no recordo bé l'hora). Abans de sortir, incidència a la L-1 a causa de terceres persones, això ho han dit per megafonia, uns 10 minuts després hem sortit, però al arrivar a Florida (16:16 aprox.) segona averia, però en 4 minuts sol·lucionat, i per acavar-ho de espatllar el 4000 del davant trigava 2 minuts a sortir de cada estació. Entre cada cosa he arrivat a Catalunya a les 16:49 direcció Fondo, i al final 1 hora i 14 minuts.
Aviu curiosament anava amb ordre: 123(4000)->124(6000)->101(4000).
Sobre l'ATP, el 6000 als pilots laterals, el llum blau estava amb llum i als 4000 esta apagat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Dilluns passat també.Miquel ha escrit:Aviu curiosament anava amb ordre: 123(4000)->124(6000)->101(4000).
Aquesta setmana encara no hi havia anat, però la setmana pasada com si no portes el número de torn, sempre anava desordenat.
D'ençà avui la sorpresa, però potser la setmana següent ho fan desordenat.
D'ençà avui la sorpresa, però potser la setmana següent ho fan desordenat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Suposo que l'ATP/ATO no és instal·lat als 4000, però sí als 6000...Algú ho sap?Miquel ha escrit:Sobre l'ATP, el 6000 als pilots laterals, el llum blau estava amb llum i als 4000 esta apagat.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
A las 21:42 ha pasado por Cerdanyola la 319-240 y a las 21:55 ha pasado una 252 en colores GL de la que no he podido ver el número camino de Sabadell Sud en busca del tercer 6000
Esta instal·lat però no configurat. Tots els 4000 disposen de l'equip però no el porten ences fins que no finalitzin les provesJaMiRo! ha escrit: Suposo que l'ATP/ATO no és instal·lat als 4000, però sí als 6000...Algú ho sap?
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
sabes a que hora parten de sabadell hacia BCN? lo digo por subirme al terrado a verlos pasartrainman ha escrit:A las 21:42 ha pasado por Cerdanyola la 319-240 y a las 21:55 ha pasado una 252 en colores GL de la que no he podido ver el número camino de Sabadell Sud en busca del tercer 6000
Supongo que de Sabadell Sud saldrán más o menos a la misma hora que en las dos ocasiones anteriores, es decir, entre las 00:30 y las 00:40
y entonces que puede tardar en llegar a montcada-manresa, 30min-1h?
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Hem sortit de Sabadell Sud a les 0.15 i hem arribat a Catalunya a la 1.45.
Aquest cop he pogut seguir l'excursió en el 6003 (empès pel 6001
) fins a Santa Eulàlia des de la cabina (es comunicaven amb la cabina operativa del tren que empenyia amb walkies). Hem hagut de posar-nos a contravia des de Espanya, retrocedint per posar-nos a la via costat mar.
Demà dijous comença a circular el 6002.
Aproximadament pel dia 5 s'entrega el 6003 i començarà a circular.
El quart 6000 farà el viatge Sabadell-Pl. Catalunya el 18 de juliol; i el cinquè, el 2 d'agost.
Aquest cop he pogut seguir l'excursió en el 6003 (empès pel 6001

Demà dijous comença a circular el 6002.
Aproximadament pel dia 5 s'entrega el 6003 i començarà a circular.
El quart 6000 farà el viatge Sabadell-Pl. Catalunya el 18 de juliol; i el cinquè, el 2 d'agost.
¿Cuál era la 252 que subió para Sabadell Sud? Vi que llevaba colores GL pero no pude ver el número
Contactes?victorcasta ha escrit:Aquest cop he pogut seguir l'excursió en el 6003 (empès pel 6001) fins a Santa Eulàlia des de la cabina (es comunicaven amb la cabina operativa del tren que empenyia amb walkies). Hem hagut de posar-nos a contravia des de Espanya, retrocedint per posar-nos a la via costat mar.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Era la 252-056.trainman ha escrit:¿Cuál era la 252 que subió para Sabadell Sud? Vi que llevaba colores GL pero no pude ver el número
JaMiRo(quai), no em facis xerrar més del compte...JaMiRo! ha escrit:Contactes?

A més a més, algunes curiositats de les que me n'he enterat...
El 6003 va ser grafitejat dimarts a la nit a Sabadell Sud... amb els agents de seguretat privada A DINS!!. La seva excusa va ser que amb el sorolls dels treballs a Sabadell Sud per instal·lar l'ascensor no van sentir res...

Cada transport des de Sabadell Sud fins a Pl. Catalunya, li costa a TMB 6.500 euros, entre personal, lloguer de trens i solc de via. Multiplicat per 10 trens, sumen 65.000 euros... una xifra no gens despreciable...