TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 18/06/2007 20:54

Dues notícies del 6000.

La primera, confirmar que el segon 6000 està de proves. Vist a Catalunya des de l'andana de renfe anant cap a Hospital de Bellvitge sobre les 19:10.

La segona, ja hi ha el tercer 6000 encarrilant-se a Sabadell Sud per al seu trasllat. Quan he passat amb el tren he vist dos cotxes ja posats a la via i un tercer a un camió.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 18/06/2007 21:07

Trenscat ha escrit:La primera, confirmar que el segon 6000 està de proves. Vist a Catalunya des de l'andana de renfe anant cap a Hospital de Bellvitge sobre les 19:10.
Jo l'he vist aquesta tarda al Clot a les 19.04



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dimarts 19/06/2007 0:23

ja es el 6000 a sabadell?? q es fara el trasllat dimecres nit?? està a sabadell sud oi? demà igual mapropo a veure'l...



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 19/06/2007 0:29

Mmmm és temptador de tornar-hi a anar... :P després de l'èxit de l'últim cop



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 19/06/2007 0:52

Por lo que veo el ritmo de llegada de los 6000 es de uno cada 3 semanas, el primero salió de Sabadell-Sud la madrugada del 9 al 10 de mayo, el segundo la madrugada del 30 al 31 de mayo y el tercero parece que lo hará la madrugada del 20 al 21 de junio



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dimarts 19/06/2007 12:55

Hola, he estat aquest mati a Sabadell Sud i l'he vist alla a la ultima via on sempre el deixen, no esta complet ni molt menys... aqui us deixo unes fotetes que he fet, saluts,

Sergio

Imatge

Imatge

Imatge



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 19/06/2007 12:59

Tan lletjos com els 5000...



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 20/06/2007 19:03

Avui he tornat a anar a buscar el 6000 a Sagrera, avui he anat caminant i tot just validar la targeta el 6000 entrava a l'estació(no pensava que seria tan fàcil trobar-lo) direcció Hospital de Bellvitge, eren les 15:35 i torn 124.
Al arrivar a Hospital de Bellvitge eren les 16:05 aproximadament (no recordo bé l'hora). Abans de sortir, incidència a la L-1 a causa de terceres persones, això ho han dit per megafonia, uns 10 minuts després hem sortit, però al arrivar a Florida (16:16 aprox.) segona averia, però en 4 minuts sol·lucionat, i per acavar-ho de espatllar el 4000 del davant trigava 2 minuts a sortir de cada estació. Entre cada cosa he arrivat a Catalunya a les 16:49 direcció Fondo, i al final 1 hora i 14 minuts.
Aviu curiosament anava amb ordre: 123(4000)->124(6000)->101(4000).

Sobre l'ATP, el 6000 als pilots laterals, el llum blau estava amb llum i als 4000 esta apagat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 20/06/2007 19:23

Miquel ha escrit:Aviu curiosament anava amb ordre: 123(4000)->124(6000)->101(4000).
Dilluns passat també.



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 20/06/2007 19:32

Aquesta setmana encara no hi havia anat, però la setmana pasada com si no portes el número de torn, sempre anava desordenat.
D'ençà avui la sorpresa, però potser la setmana següent ho fan desordenat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 20/06/2007 21:36

Miquel ha escrit:Sobre l'ATP, el 6000 als pilots laterals, el llum blau estava amb llum i als 4000 esta apagat.
Suposo que l'ATP/ATO no és instal·lat als 4000, però sí als 6000...Algú ho sap? ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 20/06/2007 23:01

A las 21:42 ha pasado por Cerdanyola la 319-240 y a las 21:55 ha pasado una 252 en colores GL de la que no he podido ver el número camino de Sabadell Sud en busca del tercer 6000



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 20/06/2007 23:24

JaMiRo! ha escrit: Suposo que l'ATP/ATO no és instal·lat als 4000, però sí als 6000...Algú ho sap? ;)
Esta instal·lat però no configurat. Tots els 4000 disposen de l'equip però no el porten ences fins que no finalitzin les proves


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dimecres 20/06/2007 23:50

trainman ha escrit:A las 21:42 ha pasado por Cerdanyola la 319-240 y a las 21:55 ha pasado una 252 en colores GL de la que no he podido ver el número camino de Sabadell Sud en busca del tercer 6000
sabes a que hora parten de sabadell hacia BCN? lo digo por subirme al terrado a verlos pasar



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 21/06/2007 0:16

Supongo que de Sabadell Sud saldrán más o menos a la misma hora que en las dos ocasiones anteriores, es decir, entre las 00:30 y las 00:40



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dijous 21/06/2007 0:42

y entonces que puede tardar en llegar a montcada-manresa, 30min-1h?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 21/06/2007 5:08

Hem sortit de Sabadell Sud a les 0.15 i hem arribat a Catalunya a la 1.45.

Aquest cop he pogut seguir l'excursió en el 6003 (empès pel 6001 :o ) fins a Santa Eulàlia des de la cabina (es comunicaven amb la cabina operativa del tren que empenyia amb walkies). Hem hagut de posar-nos a contravia des de Espanya, retrocedint per posar-nos a la via costat mar.

Demà dijous comença a circular el 6002.

Aproximadament pel dia 5 s'entrega el 6003 i començarà a circular.

El quart 6000 farà el viatge Sabadell-Pl. Catalunya el 18 de juliol; i el cinquè, el 2 d'agost.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 21/06/2007 11:42

¿Cuál era la 252 que subió para Sabadell Sud? Vi que llevaba colores GL pero no pude ver el número



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 21/06/2007 14:12

victorcasta ha escrit:Aquest cop he pogut seguir l'excursió en el 6003 (empès pel 6001 :o ) fins a Santa Eulàlia des de la cabina (es comunicaven amb la cabina operativa del tren que empenyia amb walkies). Hem hagut de posar-nos a contravia des de Espanya, retrocedint per posar-nos a la via costat mar.
Contactes? :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 21/06/2007 21:10

trainman ha escrit:¿Cuál era la 252 que subió para Sabadell Sud? Vi que llevaba colores GL pero no pude ver el número
Era la 252-056.
JaMiRo! ha escrit:Contactes? :D
JaMiRo(quai), no em facis xerrar més del compte... 8-)


A més a més, algunes curiositats de les que me n'he enterat...

El 6003 va ser grafitejat dimarts a la nit a Sabadell Sud... amb els agents de seguretat privada A DINS!!. La seva excusa va ser que amb el sorolls dels treballs a Sabadell Sud per instal·lar l'ascensor no van sentir res... >:(

Cada transport des de Sabadell Sud fins a Pl. Catalunya, li costa a TMB 6.500 euros, entre personal, lloguer de trens i solc de via. Multiplicat per 10 trens, sumen 65.000 euros... una xifra no gens despreciable...



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”