Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 28/06/2007 0:03

Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.

Salut,



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 28/06/2007 3:23

Jordilar ha escrit:Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.

Salut,
No pas tanta volta, només cal anar fins Passeig de Gràcia...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 28/06/2007 11:04

orique ha escrit:
Jordilar ha escrit:Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.
No pas tanta volta, només cal anar fins Passeig de Gràcia...
Diria que la L2 només té enllaços amb d'altres línies a La Pau i Paral·lel. No em sona cap enllaç a Passeig de Gràcia. Si n'hi hagués, hauria d'estar a la via que enllaça els dos túnels individuals de la L2 entre PdG i Universitat (no he fet mai aquest canvi de via).



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 28/06/2007 14:27

orique ha escrit:
Jordilar ha escrit:Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.

Salut,
No pas tanta volta, només cal anar fins Passeig de Gràcia...
Fins a Passeig de Gràcia, per la L4 no s'hi pot anar perquè està tallat. Per la L2 cal anar forçosament a Paral·lel. Un cop a la L3, es podria anar fins a la L4 per la bifurcació d'Aragó, tot i que tinc els meus dubtes que estigui electrificada. En cas de no estar-ho, caldria anar fins a Sants-Estació i prendre la L5 i d'allà fins a Maragall, on es podria prendre la L4.


PD: Per cert, m'ha costat arribar-hi, però després de 2 anys i escaitx, arribo als 1000 missatges. :D



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dijous 28/06/2007 17:05

Codi: Selecciona’ls tots


A dia d'avui estan a disposició de la L4 els seguents 2100.
Cada dia es decideix quants surten

2133
2141
2145
2149
2153
2157



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 29/06/2007 17:29

El canvi de L-3 a L-4 a Passeig de Gràcia si està electrificat i amb catènaria posada.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 30/06/2007 9:47

El 3000 reformat(3013-3036) li falta poc per sortir a circul·lar, si tot va de marevelles en 2 o 3 setmanes començarà correr per la línia.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 30/06/2007 20:32

Ahir només vaig veure una 2100, amb el torn 406. Les 407, 408, 409 i 410 eren 1100.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Diumenge 01/07/2007 22:44

Parlant de l'enllaç L3-L4 de Passeig de Gracià...podeu donar més informacio?? (alguns que heu escrit en altres posts...sabreu que tinc un fetichismo raro per aquest punt del FMB)

Ultimament he fet passades amb un 5000, es veu el pont a ma esquerra per la via de baixada etc.

Es possible aconseguir més fotos sobre aquest tram? Vaig veure algunes a Trensim fa molt de temps...pero QUIERO MAAAAS!!!

(per cert, aquest tram esta a sota d'aragó no?)

Gracies per satisfer la meva curiositat



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 01/07/2007 23:04

alex86bcn ha escrit:(per cert, aquest tram esta a sota d'aragó no?)
No, el túnel d'enllaç està situat sota Pg. de Gràcia, una mica més avall de Gran Via (més o menys, d'altres segur que ho sabran precisar millor).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 02/07/2007 1:07

Aquest tram está electrificat, o almenys aixi ho selba desde el costat L4



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dijous 05/07/2007 13:03

Hola!

Doncs pel que vaig veient des de diferents dies, sembla que els torns del 2100 son aleatoris, és a dir, que els 2100 ja no tenen un número de torn fixos.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Divendres 06/07/2007 4:07

George85 ha escrit:

Codi: Selecciona’ls tots


A dia d'avui estan a disposició de la L4 els seguents 2100.
Cada dia es decideix quants surten

2133
2141
2145
2149
2153
2157
Això que vol dir? Que pasan unitats 2100 de la L2 a L4, 1 per mes?


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Eslebeberlin
N2
N2
Entrades: 13
Ubicació: Tocant els tèrmics del serbomotor

Entrada Autor: Eslebeberlin » Dissabte 07/07/2007 1:44

No és un per mes... no donaria pas temps.

A la L4 hi ha d'anar a parar els 15 trens de la s2100.

Aquests tres mesos de l'estiu (jul-agost-set) n'han d'entrar 8 si es compleixen els plans de la Gerència L4.



Eslebeberlin
N2
N2
Entrades: 13
Ubicació: Tocant els tèrmics del serbomotor

Entrada Autor: Eslebeberlin » Dissabte 07/07/2007 1:47

Codi: Selecciona’ls tots

Fins a Passeig de Gràcia, per la L4 no s'hi pot anar perquè està tallat. Per la L2 cal anar forçosament a Paral·lel. Un cop a la L3, es podria anar fins a la L4 per la bifurcació d'Aragó, tot i que tinc els meus dubtes que estigui electrificada. En cas de no estar-ho, caldria anar fins a Sants-Estació i prendre la L5 i d'allà fins a Maragall, on es podria prendre la L4. 
El tram que connecta desde la L3 que et condueix fins a la via 2 de la L4 si que està electrificat, no es rar anar-hi per allà.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 07/07/2007 15:29

Ahir vaig veure el 3000 reformat en proves pels túnels de L3 mentre jo anava dins d'un altre 3000. El vaig veure a la corva de Drassanes i anava darrere del 314.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 07/07/2007 22:56

Denisuko ha escrit:Ahir vaig veure el 3000 reformat en proves pels túnels de L3 mentre jo anava dins d'un altre 3000. El vaig veure a la corva de Drassanes i anava darrere del 314.
Son molt diferents les 3000 a les 3000 reformades? Suposo que les reformarant per dintre, posarant monitors de tv i tot això...


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/07/2007 22:59

Les reformades seran "gusaniles", tres cotxes per un cantó i dos per l'altre (no es podien interconnectar tots), l'interiorisme de les sèries 5000-6000-9000, i amb el seients col·locats com en aquestes. Ah! I els testers, pintats de vermell, amb els fars diferents.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 08/07/2007 15:25

I no hi hauran monitors


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 08/07/2007 15:34

Denisuko ha escrit:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”