
Més enllà de si tot això és bo o no, no acabo d'entendre aquesta diferenciació respecte la major part de la xarxa.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:32
Entrada Autor: wefer » Dimarts 24/07/2007 23:55
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 25/07/2007 0:10
Entrada Autor: Platanito » Dimecres 25/07/2007 8:44
Aquesta és la prova de que la L2 és la nineta dels ulls de TMB. Fa tot el possible per fomentar la seva utilització: deixa d'atacar el viatger, li dóna trossos d'altres línies, hi fica trens cuc des del primer dia...wefer ha escrit:Pregunta: per què no gaudim/patim el canal metro a la L2 del metro?
Entrada Autor: hospitalenc » Dimecres 25/07/2007 16:58
Entrada Autor: faristol » Dimecres 25/07/2007 19:10
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 25/07/2007 22:06
Jo també, és a causa dels de l'Avecrem pel litoral.metring ha escrit:Jo ja he respost, és com un oasi en mig de les línies de metro
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 25/07/2007 22:40
Entrada Autor: wefer » Dimecres 25/07/2007 22:55
Fran-Ikarus ha escrit:Doncs a mi sincerament no em fa res,
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 25/07/2007 22:57
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 25/07/2007 23:00
Serà perquè el Clos, que sembla que té piset per Tetuan, amb la veu masculina del Canal Metro no es pensi que es troba el Montilla fins i tot a la sopa si algun dia no troba el camí cap al cotxe oficial i s'extravia pel metro?wefer ha escrit:Pregunto PER QUÈ aquesta diferència tant estranya amb la resta de línies, si és que algú en té alguna idea.
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 25/07/2007 23:56
Doncs t'asseguro que el xivarri de fons no em deté d'observar els reguerots d'aigua freàtica de Penitents o les rates de Catalunya.faristol ha escrit:La resposta pot ser que com que es "nova" no cal cap aditament perque la gent si trovi confortable, a les altres per minimitzar mancanÇes cal posar "atraccions", es una teoria nomes.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 25/07/2007 23:57
Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/07/2007 0:00
Entrada Autor: Serie9000 » Dijous 26/07/2007 0:24
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”