Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Els telesfèrics existeixen!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5766
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Els telesfèrics existeixen!
Se m'havia oblidat fer-ne esment!
Com ja sabeu, ara fa una setmana vam estar a Grenoble i Lyon, de visites "arqueres".
Doncs bé, només arribar a Grenoble ens vam topar amb el que realment mereixeria amb tots els honors ser anomenat "telespherique":
Des de lluny, el que es veu és realment això: 5 boles que van pujant juntes pel "fil".
Com ja sabeu, ara fa una setmana vam estar a Grenoble i Lyon, de visites "arqueres".
Doncs bé, només arribar a Grenoble ens vam topar amb el que realment mereixeria amb tots els honors ser anomenat "telespherique":
Des de lluny, el que es veu és realment això: 5 boles que van pujant juntes pel "fil".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Doncs ja m'esteu passant aquest fil al fòrum del metro, que el telesfèric no ha perdut res al subfòrum 14! Però quina desconsideració per als que tenen massa mandra de repassar-se tot el Fotracat, com hi ha món...
:bufon
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Això no és cap novetat. Obriu el Superlopez número 20 ("Un camello subió a un tranvía en Grenoble", Ediciones B, novembre de 1991) pe la página 50.
Per cert, aquest album és una jia transportil. Surt l'andana de l'estació de Sants amb un Talgo III (amb una 2000 anomenada "Virgen del Rayo"!) i el tramvia "TAG" de Grenoble.
Per cert, aquest album és una jia transportil. Surt l'andana de l'estació de Sants amb un Talgo III (amb una 2000 anomenada "Virgen del Rayo"!) i el tramvia "TAG" de Grenoble.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
El SuperLopez sempre tenia algun detallet friki. Ara mateix recordo l'estació de "Torta"...
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Ostres! Mira que en sóc fan (els tinc absolutament tots, els SL) i encara no se m'ha acudit de repassar aquest àlbum, després de tornar de Grenoble! Imperdonable.
Per cert, si us passeu per aquí:
http://elforo.de/superlopez
em trobareu de seguida, només veure el meu avatar
I, a la secció Off-Topic, un tema que us resultarà familiar, je je...
Per cert, si us passeu per aquí:
http://elforo.de/superlopez
em trobareu de seguida, només veure el meu avatar
I, a la secció Off-Topic, un tema que us resultarà familiar, je je...
Els telesfèrics aquests es mouen per energia solar com molts busos del mundo mundial, no?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Això no és un telesfèric, és una ehferificahió de telefèric !
No, van amb levitació magnètica a 500 km/h!!JaMiRo! ha escrit:Els telesfèrics aquests es mouen per energia solar com molts busos del mundo mundial, no?
Almenys, difícilment hauran de desviar el seu trajecte a causa de les fotudes festes populars, cavalcades, gimcanes, revetlles, calçotades, botifarrades, costellades, maratons, curses de sacs, etc.
Guigui ha escrit:Almenys, difícilment hauran de desviar el seu trajecte a causa de les fotudes festes populars, cavalcades, gimcanes, revetlles, calçotades, botifarrades, costellades, maratons, curses de sacs, etc.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Rafa Monty
- N6
- Entrades: 167
- Ubicació: Próxima Estació: Vallparadís UPC
Doncs si aixó es un telesféric, el de Montserrat es un Telexágon.
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
No, seria un Teleprisma Hexagonal.
-
- N2
- Entrades: 19
- Ubicació: Sta. Eulàlia (L'H)
Guigui ha escrit:Doncs ja m'esteu passant aquest fil al fòrum del metro, que el telesfèric no ha perdut res al subfòrum 14! Però quina desconsideració per als que tenen massa mandra de repassar-se tot el Fotracat, com hi ha món...
El Fotracat seran les sigles de:
FOrum del
TRAnsport
CAtalà
no?
FETS REALS:
Un home de Galicia volia volar. Per això, construí un avió de fusta. Li va dir a la seva dona:
-Conchita, empènyem!
Li va empènyer per la finestra, però com que era un simple calaix, en comptes d'anar a NYC, va anar...
CAP AL SEU HORT!!!
Un home de Galicia volia volar. Per això, construí un avió de fusta. Li va dir a la seva dona:
-Conchita, empènyem!
Li va empènyer per la finestra, però com que era un simple calaix, en comptes d'anar a NYC, va anar...
CAP AL SEU HORT!!!
Sí, ho has encertat. Si les hemeroteques no enganyen, va ser el company Fran-Ikarus qui va encunyar el terme.St. Metro de Barcelona ha escrit:El Fotracat seran les sigles de:
FOrum del
TRAnsport
CAtalà
no?
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
No, jo estic segur de que no vaig ser, perquè recordo que l'hi vaig veure a algú, aixó de FoTraCat (o Fotracat) i s'em va encomanar.
Potser sortia en algun tema esmotxat...
Potser sortia en algun tema esmotxat...
-
- N5
- Entrades: 104
- Ubicació: HISPANIA CITERIOR
En el Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya encontré una foto muy curiosa del teleférico minero que hubo en Malgrat de Mar:
https://subefotos.com/ver/?d6eb8c47f0a2 ... 4dae1o.jpg
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
...pero muy "esférico" no es
Ostres, quin humor que ens gastàvem la dècada anterior a la que està acabant ara! (o ja fa dues dècades, segons com comptem el 2020)
Ostres, quin humor que ens gastàvem la dècada anterior a la que està acabant ara! (o ja fa dues dècades, segons com comptem el 2020)
- genissimon
- N10
- Entrades: 3264
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Sí, a Malgrat acabava al mar a "la pilona" on el mineral transportat pel telefèric es carregava directament als vaixells.sanlucar-playa ha escrit: ↑Diumenge 15/11/2020 21:45 En el Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya encontré una foto muy curiosa del teleférico minero que hubo en Malgrat de Mar:
https://www.turismemalgrat.com/viu-malgrat/la-pilona/
https://historiesdemar.wordpress.com/20 ... un-simbol/
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.