La vostra foto "transportil" de l'estiu

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 30/08/2007 14:29

Imatge

Imatge

Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dijous 30/08/2007 16:44

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Realment preciosa la foto del pont!!!

Sembla un quadre!!! quin paisatge i sobretot quin verd!!! :'(

com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 30/08/2007 16:50

Joan, el tren que es veu a la segona foto és el Caledonian Sleeper? Amb aquests colors i tan llarg...

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 30/08/2007 16:52

U-Bahn ha escrit:Joan, el tren que es veu a la segona foto és el Caledonian Sleeper? Amb aquests colors i tan llarg...
Efectivament, a uns 20 minuts d'Inverness.

Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

U-Bahn
N7
N7

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 30/08/2007 17:10

megapauer ha escrit:
U-Bahn ha escrit:Joan, el tren que es veu a la segona foto és el Caledonian Sleeper? Amb aquests colors i tan llarg...
Efectivament, a uns 20 minuts d'Inverness.
Doncs jo aquell dia però al mes següent també estaba a Inverness.:D I no vaig poder caçar el Caledonian més que a alguna que altra etsació.
U-Bahn l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 30/08/2007 17:14, en total s’ha editat 1 vegada.

aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 30/08/2007 17:11

Un tren de First amb una loco d'EWS? La veritat és que la foto del Caledonian Slepper m'encanta, força més que la de la vaporosa.

Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

U-Bahn
N7
N7

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 30/08/2007 17:19

aarongilp ha escrit:Un tren de First amb una loco d'EWS? La veritat és que la foto del Caledonian Slepper m'encanta, força més que la de la vaporosa.
Sí, segons tinc entès, algunes 67000 aka "las valencianas" estan llogades a FirstScotRail per fer els Caledonian.

aarongilp
N10
N10

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 30/08/2007 17:27

Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)

Imatge

U-Bahn
N7
N7

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 30/08/2007 17:46

aarongilp ha escrit:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)

aarongilp
N10
N10

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 30/08/2007 17:59

U-Bahn ha escrit:
aarongilp ha escrit:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)
Mmm...aclarit :D Merci!

Imatge

U-Bahn
N7
N7

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 30/08/2007 18:28

aarongilp ha escrit:
U-Bahn ha escrit:
Mmm...aclarit :D Merci!
De res, Aaron ;) . Crec que Virgin Trains també té trens llogats per una altra companya o va tenir en algun moment.

vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dimecres 12/09/2007 11:29

Maglev de Shanghai

Imatge

Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 12/09/2007 18:02

Bírria de trenet, que no agafa ni els 500 km/h... :twisted:

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 12/09/2007 20:35

Absolut silenci.

Imatge

aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 29/09/2007 16:31

Acabo de tornar de les vacances i vinc carregat de fotografies de ferrocarrils alemanys, alguns francesos i algun que d'altre suís i és bastant difícil escollir la foto transportil de l'estiu.

Volia possar una del Schwebebahn de Wuppertal pero al final m'he decantat per aquesta:

Imatge

Si la poso es més que res pel fet que no m'esperava trobar-me en mig d'una estació d'un dels barris més o menys pobres de Berlín amb un tren històric en perfecte estat de conservació, a l'aire lliure i que segurament encara funciona perfectament, vaja, més o menys el que podem trobar per aquí xD

Només enganxo el morro pq tenia el sol de cara si volia fer-li a tot sencer. Tinc una sencer amb l'altre càmera, però la te la meva germana.

aarongilp
N10
N10

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 29/09/2007 16:54

aim ha escrit:Acabo de tornar de les vacances i vinc carregat de fotografies de ferrocarrils alemanys, alguns francesos i algun que d'altre suís i és bastant difícil escollir la foto transportil de l'estiu.
Acabes de descriure les meves vacances ideals...Aviam si algun dia ho puc fer :D

D'altra banda, força curiós trobar-se una VT175, no crec que n'hi hagi gaires unitats preservades. A quina estació el vas trobar?

Imatge

aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 29/09/2007 17:17

A la de Lichtenberg. Va estar allà tot el dia. Durant els dies que vaig voltar per Berlín no vaig tornar a passar per aquella estació, així que desconec si és o no normal veure'l per allà. He de dir que crec que està conservat tot sencer, ja que era força llarg.

aarongilp
N10
N10

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 29/09/2007 19:23

aim ha escrit:A la de Lichtenberg. Va estar allà tot el dia. Durant els dies que vaig voltar per Berlín no vaig tornar a passar per aquella estació, així que desconec si és o no normal veure'l per allà. He de dir que crec que està conservat tot sencer, ja que era força llarg.
Si no recordo malament, té més de 6 cotxes apart dels extrems. Si realment està tot sencer, són molts calers per conservar-lo...

Imatge

Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 30/09/2007 0:54

aim ha escrit:Si la poso es més que res pel fet que no m'esperava trobar-me en mig d'una estació d'un dels barris més o menys pobres de Berlín amb un tren històric en perfecte estat de conservació, a l'aire lliure i que segurament encara funciona perfectament, vaja, més o menys el que podem trobar per aquí xD
Sempre podem enviar els marrans pixa-esprais a Berlín perquè intentin fer el que perpetren per aquí i tastin el tractament que el món civilitzat dispensa a aquesta colla de delinqüents.

:boxer

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Oci i divertiments”