Variant Osca

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 11/12/2007 21:40

El traçat que transcurreix per Huesca s'ha variat perque passava pel nucli urbá, i clar, això molesta :roll:

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 11/12/2007 21:53

I era una santa p***** per als factors de circulació de Huesca. Enlloc més he vist que surtin corrent per la via d'alta velocitat a donar el pas al mercaderies del Canfranc.
Ho tinc fotografiat. Senyal de pas sota un senyal lluminós de cinc focus.
Jordilar ha escrit:El traçat que transcurreix per Huesca s'ha variat perque passava pel nucli urbá, i clar, això molesta :roll:

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 20/12/2007 13:57

I amb tot això (i perdoneu que em faci pesadet), quin problema té Huesca, que no s'hagués pogut convertir la via en estació passant i variar el traçat cap a Jaca per l'altra banda?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 20/12/2007 16:08

Huesca-NohagasfotosniseteOcurraEntrarenElAnden sempre ha estat de sort ferroviàriament.

La vaig conéixer només amb ample ibèric i dièsel; vaig tornar-hi un cop electrificada a 3000V, vaig tornar-hi després amb dos amples de via i tensió a 25000 per a alta velocitat i dièsel per a l'ample convencional altre cop.
Vaig conéixer l'estació tradicional, amb especialistes a peu de via i edifici tradicional, hi vaig tornar en estat de transició, i posteriorment amb l'actual ferroport. Els polítics d'aleshores no van ser capaços d'assimilar la idea de fer l'estació passant pensant en el Canfranc. Ara fan estacions a Camp de Tarragona o PAETs a Hoya de Huesca, però el ferroport terminal no pot tocar-se, en comptes de la variant per fora la podien haver fet per dins d'Osca.

Jordi Freixas ha escrit:I amb tot això (i perdoneu que em faci pesadet), quin problema té Huesca, que no s'hagués pogut convertir la via en estació passant i variar el traçat cap a Jaca per l'altra banda?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 20/12/2007 23:35

Escolta, i a on es poden trobar fotos de l'estació de Huesca abans i durant la transició? És que a Tranvia Portal, pràcicament tot el que hi ha, és ja amb AVE.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 21/12/2007 0:45

http://www.aaafhuesca.blogspot.com/

i que ningú digui que li agrada més l'estació actual.


Jordi Freixas ha escrit:Escolta, i a on es poden trobar fotos de l'estació de Huesca abans i durant la transició? És que a Tranvia Portal, pràcicament tot el que hi ha, és ja amb AVE.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 21/12/2007 1:37

Evidentment a mi m'agrada més l'estació antiga que no entenc l'afany d'enderrocar-la quan de fet l'estació intermodal es va construir abans de que es decidís que l'"alta velocitat" arribés a la ciutat.

Jo vaig tenir la sort de conèixer l'estació antiga pocs mesos abans de ser enderrocada l'any 2000.

Ja en aquells moments ningú s'explicava perquè no esconvertia Osca en estació de pas que de fet ja és com es va concebre i construir, amb l'edifici al costat de les vies i no davant, quedant preparada com a futura estació de pas, a més la traça actual té passos a Nivell a Osca ciutat.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 22/12/2007 17:38

I a on es poden trobar fotos de l'estació electrificada previament a l'Alta Velocitat?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 24/12/2007 4:26

Estic buscant fotos de Huesca electrificada anterioment a l'Alta Velocitat, i no trobo res...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 27/12/2007 20:10

Confirmat el BLAU sense CTC entre Ayerbe i Huesca, amb Hoya de Huesca telecomandada.

Malgrat tot, els senyals d'entrada a Ayerbe són mecànics a ambdues bandes, i el de sortida cantó Huesca lluminós.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 28/12/2007 0:45

Exactament... la Hoya de Huesca és una estació o què? És que a Tranvia Portal vaig llegir alguna cosa de que en aquesta variant hi han posat un PAET.

També estic buscant fotos i no n'he trobat.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 28/12/2007 0:53

Hoya de Huesca es pot considera un PAET encara que en cap document oficila he trobat aquesta nominació. En tot cas és un lloc només per efectuar creumanets encara que tingui dues andanes.

Salut,



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 28/12/2007 1:34

Doncs a Tranvia encara no hi han fotos sobre la variant. Amb la d'Alvies 130 que han aparegut darrerament...



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Divendres 28/12/2007 2:46

Quan va haver-hi l' invasió de 446, no et vas queixar...



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 28/12/2007 3:00

Home... la 446 no és que m'apassioni especialment. Però tornant al tema de l'Alvia, ja em sembla bé que hi hagin fotos, però alguna que altra de la variant de Huesca entre mig no aniria malament.



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Divendres 28/12/2007 4:27

Potser és que no hi han fotos perque ningú hi ha anat... ;)



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 28/12/2007 12:35

No fotis... :roll:



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Divendres 28/12/2007 13:46

Jordi Freixas ha escrit:No fotis... :roll:
Doncs si que foto si...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 28/12/2007 14:02

A qui se li acudiria anar a un lloc tant horrorós, sota la boira i el gebre?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 28/12/2007 15:45

liniadelRipollés ha escrit:A qui se li acudiria anar a un lloc tant horrorós, sota la boira i el gebre?
A algú que estigui com una cabra i/o sigui un apassionat dels senyals mecànics i els bitllets edmonson?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”