Modernización de los trenes AVE de la línea Madrid-Sevilla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Modernización de los trenes AVE de la línea Madrid-Sevilla

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 05/10/2006 17:16

Modernización de los trenes AVE de la línea Madrid-Sevilla
De la pàgina web d'ALSTOM :D

ALSTOM está desarrollando los trabajos de modernización en los talleres de mantenimiento de Renfe en La Sagra (Toledo)


El pasado 6 de Septiembre, la Ministra de Fomento Magdalena Álvarez visitó los talleres de Renfe en La Sagra (Toledo) en donde se están llevando a cabo la modernización de las unidades del AVE S-100 de la línea Madrid-Sevilla.

La Directora de Alta Velocidad de Renfe, Magdalena Bodelón, presentó a la Ministra un vídeo en 3D del proyecto de modernización de estos trenes, que iniciaron su servicio en 1992 en la línea Madrid-Sevilla y que desde entonces han prestado servicio con total satisfacción.

ALSTOM está desarrollando los trabajos de modernización en los talleres de mantenimiento de Renfe que comprenden la sustitución de todo el interiorismo del tren, incluidos, la cafetería, los sistemas de entretenimiento: vídeo, Internet, monitores, servicio de información al viajero, etc. Todo el revestimiento interior, maleteros verticales y horizontales, adecuación de zonas para personas con movilidad reducida y todos los WC.

El nuevo interiorismo está diseñado de acuerdo con los nuevos estándares de materiales y calidades de Renfe Operadora para su flota de Alta Velocidad: S-102, S-103 y S-100 que aporta mayor confort a los pasajeros.

Exteriormente las unidades aplicarán los nuevos diseños corporativos de Renfe.

La entrega de la primera unidad está prevista para finales de año.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 05/10/2006 19:31

Hola,

Pues nada, nada, a ver ese video, esas fotos, esas modificaciones, venga, venga...

;)

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 05/10/2006 23:55

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Pues nada, nada, a ver ese video, esas fotos, esas modificaciones, venga, venga...

;)

Saludos,
Sergio
Si me cogen en ALSTOM, pues igual los pongo porque significará que tendré acceso... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 08/12/2006 15:53




Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 08/12/2006 18:40

Els AVE sempre m'han agradat més amb els colors blaus, no sé, els queda millor que el lila...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 08/12/2006 18:48

Que wapo!!! Li afavoreix molt la decoració!!! (i no és conya) I els seients marrons...el tò no és el més apropiat però almenys no és el verd/blau aquell que acusa el pas del temps (aquests també l'acusaran, ja ho sé). A mi em sembla bé...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dissabte 09/12/2006 8:23

Ahir vaig anar i tornar a Sevilla i realment els serie 100 comencen a estar una mica gastadets per dins. Són més de 14 anys d'us intensiu com gairebé cap altre tren de Renfe. L'interior, tot i que a mi m'agrada, comença a veure's deixat.

De tornada, em va tocar un seient d'aquells que duien el parxís i la oca. Serà molt bonic per la nena que anava amb els pares al meu costat, però el fet de no tenir una tauleta em va tocar treballar tot el viatge amb el portàtil a la falda i amb el risc de que la neneta dels ... m'hi f*tés un cop (per dos vegades que vaig haver d'aparlar-lo).

Així doncs, de cara a que durin 15 anys més em sembla correcta la renovació interior tot i que trobaré a faltar les tapisseries fosques, molt més sofertes que les de colors clars de cara a l'ús continuat.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Diumenge 10/12/2006 17:42

A la notícia de la web d'Alstom diu: "La Directora de Alta Velocidad de Renfe, Magdalena Bodelón, presentó a la Ministra un vídeo en 3D del proyecto de modernización de estos trenes, que iniciaron su servicio en 1992 en la línea Madrid-Sevilla y que desde entonces han prestado servicio con total satisfacción."

I a sant YouTube tenim el vídeo de la ministra: http://www.youtube.com/watch?v=dFWHIdU0z1o :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 10/12/2006 17:52

Doncs queden bé les modificacions...a mi m'agraden, sobre tot a la classe Club.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 10/12/2006 18:03

A mi també, trobo molt bona idea lo del lavabo per a minusvàlids, els seients de cuir... està bé, ara, la meva pregunta es, els anecs i els 103 seran així per dins?

percert, em va agradar molt la transpormació de la pintura del tren al principi, immagineu que l'ave entri a una estació de Adif, i passi a ser verd, del color de la empresa... :o



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 10/12/2006 19:20

Ferrovi ha escrit:A mi també, trobo molt bona idea lo del lavabo per a minusvàlids, els seients de cuir... està bé, ara, la meva pregunta es, els anecs i els 103 seran així per dins?
Justament dels ànecs i dels Velaro s'ha agafat aquest tipus de decoració interior. Potser hi ha algun tipus de canvi en la coloració dels seients de turista i preferent, però poca cosa més.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 10/12/2006 22:12

Però als ànecs també els portaran a taller??? Si són nous!!!!

I s'en farà alguna cosa de tot l'interiorisme vell? Es pot aprofitar per altres trens, per alguna reforma d'aquestes que fan a vegades, o ja directament ho llencen?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 10/12/2006 22:17

Jordi Freixas ha escrit:Però als ànecs també els portaran a taller??? Si són nous!!!!
No has llegit que dic que ja ho són, així?? Ho són des que van sortir de fàbrica...
Jordi Freixas ha escrit:I s'en farà alguna cosa de tot l'interiorisme vell? Es pot aprofitar per altres trens, per alguna reforma d'aquestes que fan a vegades, o ja directament ho llencen?
La resposta més òbvia, tenint en compte que és renfe...quina és?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 10/12/2006 23:26

aarongilp ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:Però als ànecs també els portaran a taller??? Si són nous!!!!
No has llegit que dic que ja ho són, així?? Ho són des que van sortir de fàbrica...
Jordi Freixas ha escrit:I s'en farà alguna cosa de tot l'interiorisme vell? Es pot aprofitar per altres trens, per alguna reforma d'aquestes que fan a vegades, o ja directament ho llencen?
La resposta més òbvia, tenint en compte que és renfe...quina és?
1- Sí... ja havia llegit la teva resposta, però em referia a que igualment potser són encara massa nous per fer-hi alguna reforma.

2- Llençar-ho.



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Diumenge 10/12/2006 23:31

És q a veure, ni als Patos ni als Velaros li faran cap reforma, uns són nous i els altres encara ni els han posat en servei... Nomès cal veure fotos seves per a veure q la reforma dels 100 el q pretén és equiparar-los en interiors a aquests AVE de segona generació:

Talgo 102

Imatge

Clase Club - Seients de cuir 2+1
Imatge

Clase Preferente - Seients 2+1
Imatge

Cafeteria
Imatge

Clase Turista - Seients 2+2
Imatge


Siemens 103

Imatge

Clase Club - Seients de cuir 2+1
Imatge

Clase Preferente - Seients 2+1
Imatge

Cafeteria
Imatge

Clase Turista - Seients 2+2
Imatge

Clase Turista - Seients 2+2, amb vistes a la cabina Imatge
Imatge

Fotos extretes de railfaneurope.net



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dissabte 29/12/2007 18:21

He trobat aquest videos al Youtube. http://www.youtube.com/watch?v=vkeO0fGxO0o
http://www.youtube.com/watch?v=eyAc7m25fWM
Sembla que ara són més moderns.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 29/12/2007 20:38

Jo en una revista vag veure els interiors i eren vermells, potser eren les sales de reunions :P



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”