Pàgina 6 de 6

Re: Soterrament del ferrocarril a Montcada

Publicat: 08 maig 2026, 20:10
Autor: 122-042-132
Home, no. L'estació està a 40 msnm, però la línia del litoral mediterràni, està a uns 9 Km en línia recta.

Cal aquesta profunditat per salvar l'aqūifer soterràni i les aigūes freàtiques de l'Aiguabarreig del Ripoll i el Congost, que precisament en aquesta zona conforment el Besós. Salut!
00

Re: Soterrament del ferrocarril a Montcada

Publicat: 26 maig 2026, 19:42
Autor: Sanato
122-042-132 ha escrit: 08 maig 2026, 20:10 Cal aquesta profunditat per salvar l'aqūifer soterràni i les aigūes freàtiques de l'Aiguabarreig del Ripoll i el Congost, que precisament en aquesta zona conforment el Besós. Salut!
Off Topic
El Mogent i el Congost s'uneixen i formen el Besòs a Montornès
00

Re: Soterrament del ferrocarril a Montcada

Publicat: 26 maig 2026, 20:56
Autor: 122-042-132
Merci per l'aclariment, l'Aiguabarreig a Montcada ja és amb el Besòs i el Ripoll. Salut!
00