Hora i data actual: Dissabte 03/05/2025 14:46
Entrada Autor: metrobaix » Dilluns 10/07/2006 21:19
Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 10/07/2006 23:33
Entrada Autor: metrobaix » Dilluns 10/07/2006 23:51
Entrada Autor: megapauer » Dimarts 11/07/2006 8:17
Per la mateixa regla de tres la gent coneix les línies de rodalies per Cnum, per tant que es deixin de nacionalismes baratos i no passa res perquè es diguin C.metrobaix ha escrit:Pues yo opino que la nomenclatura q utiliza la ATM es correcta, quizas necesitariamos q renfe se involucrase mas y en todas su rotulaciones comenzara a introducir la R delante de los numeros, y dejarse de C.
Por otro lado creo que lo del metro, canviar ahora todo por letras si que es marear la perdiz, veo absurdo canviar el nombre de la L1 x A, la gente ya conoce la L5 como la y no la E (letra que le tocaria x orden), creo que ya esta bien.
Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 11/07/2006 12:18
Entrada Autor: Platanito » Dimarts 11/07/2006 12:52
Puej me creo de que sí.Trenscat ha escrit:Que són més llestos els viatgers al país germànic que aquí?
Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 11/07/2006 14:17
Diari AVUI ha escrit:Renfe veu el final del túnel a la xarxa de rodalia. Els últims mesos, els trens de rodalia han patit nombroses anomalies i inconvenients que han afectat força el servei a totes les línies, especialment la C-1 de Vilanova.
Mira que porto temps movent-me per Barcelona, i en aquests últims tres anys només vaig veure un únic Civia, a Granollers, i sense prestar servei.Diari AVUI ha escrit:La recuperació del servei a l'aeroport s'aprofitarà dels primers nous combois Civia que Renfe destinarà a Catalunya. Aquest any incorporarà 8 trens i 14 el 2003.
Quines estacions tenen capacitat per a dobles composicions de 465?Diari AVUI ha escrit:Els combois permeten combinar millor les capacitats. Els actuals models de 3 o 6 vagons obliguen a escollir dues capacitats: 600 viatgers o 1.200. Els nous trens són més variables pel que fa a la seva capacitat, fins a un màxim de 1.990 persones.
Mande?Diari AVUI ha escrit:Amb els nous combois que s'incorporin aquest estiu i durant la tardor, Renfe augmenta en 5.000 places cada hora l'oferta de tota a xarxa ferroviària.
Entrada Autor: davida » Dimarts 11/07/2006 15:15
Entrada Autor: Minotaure » Dimarts 11/07/2006 15:24
Doncs si ho comparem amb Dublín no és car.trainman ha escrit:3'75 euros el billete de ida y 6'45 el de ida y vuelta
aarongilp ha escrit:Quant val l'aerobus?trainman ha escrit:Yo supongo que una parte de esos usuarios también se los ha llevado el Aerobus, el bus que va de Plaza Catalunya al Aeropuerto, a pesar de ser bastante caro y no estar integrado
Saludos
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 12/07/2006 20:54
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 12/07/2006 21:27
Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 12/07/2006 21:30
Si nunca has estado en Barcelona, llegas a la estación de Sants, tienes un plano de transporte delante y ves que hay una línea que pone T, supondrá que es un tranvía. De lo contrario, y de no ser especificado, no sabría que se trata de un tranvía, y quizás no le interesa coger el tranvía. Y si París es referencia, ahí también tienen una T delante de cada línea de tranvía. Y en Berlín, empieza con M, nomenclatura que comparte con el bus.Santfeliuenc ha escrit:Y respecto a las líneas de tranvía no entiendo el motivo de anteponer una T antes del número, ¿alguien se va a equivocar y cogerá un tranvía creyéndose que es un cercanías o un metro? ¿tan burros somos? porque yo no lo soy y todos los que estais aquí, tampoco. Y del resto de la gente que no entra aquí o que esto le importa un huevo, tampoco son tan payasos como para meterse en una parada del tranvía y decir o creerse que están esperando el metro o tren de cercanías. La gente no es de imbécil hasta ese punto. Saben distinguir entre si esperan un TRAM, un cercanías, el metro o el BUS.
Bueno, tanto como que no ha pasado nada... Las cosas valen el doble, pero vamos a hablar del euro ahora...Santfeliuenc ha escrit:¿Se harán un lío y nos moriremos todos? eso mismo decían del euro y mirad, ya funcionamos todos con él y no ha pasado nada.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 13/07/2006 0:02
Entrada Autor: Trenscat » Dijous 13/07/2006 1:31
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 13/07/2006 20:29
Pues a mi no me queda nada claro así mirando las cosas por encima y casi sin esfuerzo el dónde va a pararme un tren de FGC y dónde no, sino que antes me tengo que parar delante del plano y mirarlo un buen rato. Para mi no es intuitivo en absoluto. Discrepo. Es más, todo lo contrario, es un cachondeo, así sin saberlo de antemano es un lío y no puedo tener ni idea de si un determinado tren me va a parar en una estación o no lo hará. Lo mismo que en los trenes de RENFE, que sí, que normalmente han de parar en todas las estaciones, OK, pero como uno sea la excepción y no te pare en Castellbisbal, Papiol, etc. te lo tragas y no lo sabes hasta que la has pasado de largo. Aún así y en condiciones normales es mucho más claro RENFE que FGC, también en este aspecto.Trenscat ha escrit:Jo defenso el sistema actual d'anomenar cada tipus de servei amb un codi perquè per exemple a rodalies renfe si agafes un tren i has de baixar a una estació on no paren tots els trens has de saber a priori si el tren aquell concret pararà o no... En canvi, en el cas de FGC saps que tots els R5 paren a unes certes estacions o que els S8 paren a unes certes altres estacions. Reconec que posar codis a cadascun dels serveis parcials de rodalies renfe* seria una mica caòtic però seria la manera de saber de seguida si un tren pararà o no a una determinada estació.
*: per servei parcial entenc serveis que no fan una línia sencera, com per exemple a la línia R1 els Hospitalet-Mataró, Hospitalet-Calella o Hospitalet-Blanes.
Entrada Autor: UT596001 » Dijous 13/07/2006 23:16
Entrada Autor: UT596001 » Dijous 13/07/2006 23:19
Más que nada que se indique claramente en la estación, porqué si paras en estaciones en que paran uno de cada 4 trenes y al que para le da por ir tarde y pasa justamente a la hora de uno que no le toca parar...alexbn ha escrit:Pero para eso están los horarios en formato bolsillo y en formato póster.
Entrada Autor: Trenscat » Divendres 14/07/2006 0:33
En cas que realment a totes les estacions hi hagués un monitor operatiu en què s'especifiqués una per una les estacions on pararà un determinat tren (com a la línia Barcelona-Vallès) llavors sí que estaria d'acord en reduir les nomenclatures de les línies, tot i que segueixo defensant les Ux, Sx, Rx i Tx...UT596001 ha escrit:Penso que a les estacions hauria de posar un panell de sortides on s'indiqués clarament a la línia que pertany, la destinació, i les parades que efectuarà. Perquè en què sí guanya de lluny FGC a RENFE és que, almenys a la línia del Vallès, a les pantalles de les andanes indica clarament la línia, destinació, hora i les parades que efectuarà, una per una.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”