D'aquí m'agradaria fer la meva proposta:
Bé tenen la idea de soterrar el ferrocarril de Barcelona a Mataró, m'agradaria exposar aprofitar ja que fan aquesta bestiesa.
-Barcelona necessita un mitjà de transport ràpid que connecti principals punts de la ciutat.
-Es necessiten millorar les infraestructures cap a l'Aeroport parlant en terminis ferroviaris.
-Hi ha la necessitat de fer un túnel per la Gran Via. Bé que es pot canviar el projecte.
-La necessitat de reordenar la necessitat de una línia com és la Barcelona-Mataró.
A partir d'aquí podem comptar amb les següents infraestructures claus per Barcelona en terminis ferroviaris en un futur, com són:
Sagrera-TAV, Sagrera-Meridiana, Pl.Catalunya, Glòries, Pl.Espanya i Aeroport.
De la mateixa manera que la necessitat de millora de les comunicacions en sentits de zones com Bellvitge, Aeroport, Sagrada-Família amb ella una part de l'eixample, i el districte futur amb grans possibilitats económiques i tecnològiques com és el 22@, molt desaprofitat en comunicacions ferroviàries.
Un cop dit això, es podria considerar la possibilitat de fer com a nous serveis servei metroràpid Sagrera-TAV/Aeroport, i servei Tren-Tranvia Aeroport-Mataró. Com es pot catalogar aquesta idea?
Noves infraestructures:
-Nou traçat Aeroport-Sagrera TAV, amb túnel quadriplicat tranviari inclòs des de Gran Via-Bellvitge i fins a Sagrera-TAV.
-Noves estacions: Aeroport T1, Bellvitge, Urgell, Pl.Catalunya, Gràcia-Claris, Sagrada Família, Sagrera-Meridiana, Sagrera-TAV.
-Aprofitament actual traçat del ferrocarril Barcelona-Maçanet, i contemplant el soterrament d'aquest, aprofitar per canviar els seus serveis, abastint a noves poblacions i deixant-ne d'altres.
-Un servei MetroRàpid, que tingués parada només a Sagrera-TAV, Sagrada Família, Pl.Catalunya, Pl.Espanya i Aeroport.
Administració de serveis llògics: 2 vies del traçat Sagrera-TAV/Aeroport per serveis MetroRàpid, cada 2 minuts i mig, i 2 vies del traçat Sagrera-TAV/Aeroport per serveis tren-tranviaris Aeroport-Mataró, amb parada a totes les estacions previstes al nou traçat, cada 8 minuts.
Aquest plantejament tindria bones aspiracions a aconseguir un bon servei ràpid i eficient per els usuaris del transport públic.
👍0👎0