a mi m'ha agradat la visita, el que pasa es que hauríem d'haver estat mes temps a l'andana i veure a un 9000. Pero bueno ja els veurem en octubre.
Salut!
Hora i data actual: 18 juny 2026, 09:39
Entrada Autor: tintin » 28 juny 2009, 13:10
Entrada Autor: pokeroms » 28 juny 2009, 14:29
Entrada Autor: metring » 28 juny 2009, 14:33
Podries aquí especificar coses que no fosin certes de la visita guiada, si us plau?traveller ha escrit:Un espectacle molt maco, llàstima que la informació que ens han donat no sigui molts cops certa.

Entrada Autor: aim » 28 juny 2009, 15:55

Entrada Autor: victorcasta » 28 juny 2009, 16:16
Entrada Autor: traveller » 28 juny 2009, 16:35
Clar: els trens semidirectes (com diu victorcasta l'espai de les rampes es menja l'espai que hi hauria per a l'altra via), les freqüències de poc més d'un minut (Al principi als ramals hi haurà una freqüència de 6 minuts, i amb sort, al futur són 4 i mig o 5), el gran passatge que mourà L9 (ja veurem dades quan s'inaguri, però amb la perllongació de la 2 i el que triga la 9 en arribar a l'aeroport, no crec que molta gent opti per agafar-la)...metring ha escrit:Podries aquí especificar coses que no fosin certes de la visita guiada, si us plau?traveller ha escrit:Un espectacle molt maco, llàstima que la informació que ens han donat no sigui molts cops certa.
Entrada Autor: tintin » 29 juny 2009, 10:28
Entrada Autor: traveller » 29 juny 2009, 10:45
Tant Can Zam com Gorg són estacions amb andana central, on les dues vies estan al mateix nivell. Això s'aconsegueix amb les rampes, com les que hi ha a tota la línia per fer els serveis parcials.tintin ha escrit:Hola nois,
ahir quan tornava cap a casa vaig estar pensaint i una cosa, ara a les línies hi ha cua de maniobres a la L9 qu8an arribin al final, per la part de Santa Coloma i Badalona como s'ho faran per pujar els trens que van per la meitat del tune inferior?
Perque per la part del prat allà si hi són viaductes es fàcil es fa una cua de maniobres, pero dins el túnel es bastant desnivell que hauríen de pujar o baixar els trens.
Es una cosa que no hi vaig caure a preguntar.

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » 29 juny 2009, 17:26
Encara més??? Damned!!!Miquel ha escrit:Mentrestant, si inaguren el tram de St. Coloma i té tanta afluència com diuen, segur que provocarà un col·lapse de gent a la L1.

Entrada Autor: Metropondikas » 11 jul. 2009, 18:58
Entrada Autor: BCN2008 » 11 jul. 2009, 20:20
Aquestes escales son el mateix que les altres, només cambia el fet de que la sortida es fora del pou, segurament també connectin amb el carrer.Metropondikas ha escrit:Van explicar que les escales fixes es farien servir només en cas d´emergència i ens les van assenyalar. A la sortida, però, em vaig fixar que, sortint, a mà dreta (és a dir, al costat oposat on es troben les escales fixes que ens van assenyalar i com en una segona "capa" del pou) hi han també unes escales que no sé si faran la mateixa funció.

Entrada Autor: Metropondikas » 11 jul. 2009, 21:22
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026