Pàgina 6 de 6

Re: Indicadors destinació TMB

Publicat: Diumenge 29/07/2018 10:24
Autor: iFercat
Hi ha algun cotxe on si esta vinculat el bkb al sae (l'he portat algun cop) , no entenc perquè no s'exten.

Re: No es pot automatitzar?

Publicat: Diumenge 29/07/2018 22:35
Autor: Adolescent barceloní
Guigui ha escrit:I no hi hauria manera de vincular el BKB al sistema d'anunci de parades, que no sembla dependre de la memòria del conductor? És que amb el 20% (és la meva impressió subjectiva) de destinacions a l'inrevés, fa un aspecte ben poc professional.
Hi ha un projecte per vincular els cartells al SAE. Diria que al facebook d'Autobuses BCN hi ha imatges del comunicat intern que ho explica.

Re: No es pot automatitzar?

Publicat: Dilluns 30/07/2018 0:06
Autor: iFercat
Adolescent barceloní ha escrit:
Guigui ha escrit:I no hi hauria manera de vincular el BKB al sistema d'anunci de parades, que no sembla dependre de la memòria del conductor? És que amb el 20% (és la meva impressió subjectiva) de destinacions a l'inrevés, fa un aspecte ben poc professional.
Hi ha un projecte per vincular els cartells al SAE. Diria que al facebook d'Autobuses BCN hi ha imatges del comunicat intern que ho explica.
Pero si al missatge anterior acabo de dir que ja fa temps que algun bus ho porta :x :x :x Concretament de la serie 54xx

"Línia 33Z"

Publicat: Divendres 24/08/2018 8:56
Autor: Fran-Ikarus
Com a curiositat, a la línia 33 tant als Solaris 36XX (que són ara els que més veig i agafo a la línia) com als 34XX (que s'hi han deixat de veure, sobretot des que bastants estan fent de llençadores) els "queda bastant bé" el rètol en sentit "Z. Universitària"... però als Citaro sembla més aviat que es tracti de la línia universitària 33Z xD

Re: Indicadors destinació TMB

Publicat: Divendres 24/08/2018 11:40
Autor: albert28
Ahir vaig veure que al V11 alterna el text EST. MARITIMA amb WTC

Re: "Línia 33Z"

Publicat: Divendres 24/08/2018 14:30
Autor: Renfe445
Fran-Ikarus ha escrit:Com a curiositat, a la línia 33 tant als Solaris 36XX (que són ara els que més veig i agafo a la línia) com als 34XX (que s'hi han deixat de veure, sobretot des que bastants estan fent de llençadores) els "queda bastant bé" el rètol en sentit "Z. Universitària"... però als Citaro sembla més aviat que es tracti de la línia universitària 33Z xD
Y no podrían poner "Zona Universitària" en dos líneas?

Re: "Línia 33Z"

Publicat: Divendres 24/08/2018 14:38
Autor: fgc113
Renfe445 ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Com a curiositat, a la línia 33 tant als Solaris 36XX (que són ara els que més veig i agafo a la línia) com als 34XX (que s'hi han deixat de veure, sobretot des que bastants estan fent de llençadores) els "queda bastant bé" el rètol en sentit "Z. Universitària"... però als Citaro sembla més aviat que es tracti de la línia universitària 33Z xD
Y no podrían poner "Zona Universitària" en dos líneas?
Eso mismo me pregunto yo. En destinos cortos está bien, pero cuando son largos se deberían poner en dos líneas y así eliminar abreviaturas como la Z. de Zona.

Re: "Línia 33Z"

Publicat: Divendres 24/08/2018 16:12
Autor: oriolp13
fgc113 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Com a curiositat, a la línia 33 tant als Solaris 36XX (que són ara els que més veig i agafo a la línia) com als 34XX (que s'hi han deixat de veure, sobretot des que bastants estan fent de llençadores) els "queda bastant bé" el rètol en sentit "Z. Universitària"... però als Citaro sembla més aviat que es tracti de la línia universitària 33Z xD
Y no podrían poner "Zona Universitària" en dos líneas?
Eso mismo me pregunto yo. En destinos cortos está bien, pero cuando son largos se deberían poner en dos líneas y así eliminar abreviaturas como la Z. de Zona.
Imagino que serà cosa dels BKB i la programació, no? Que a l'alternar-se, si poses dos línies només els hi invertiries la posició d'aquestes (ja que sinó no té molt de sentit tenir BKB com el de la línia 24 que alterna Carmel-Dr.Bové o l'V11 amb Est.Marítima-WTC)

Origen

Publicat: Divendres 24/08/2018 16:21
Autor: Renfe445
oriolp13 ha escrit:Imagino que serà cosa dels BKB i la programació, no? Que a l'alternar-se, si poses dos línies només els hi invertiries la posició d'aquestes (ja que sinó no té molt de sentit tenir BKB com el de la línia 24 que alterna Carmel-Dr.Bové o l'V11 amb Est.Marítima-WTC)
Los BKB y cualquier teleindicador se pueden programar de muchísimas maneras, mira en TUSGSAL.

Lo que no entiendo es por qué antes se programaban de una manera demasiado conservadora, imitando las tablillas (mira que se podrían haber usado rodillos como hacían en URBAS, pero indicando sólo el destino...). :)

¿Por qué se preocupaban en poner el origen?