És fruit d'un pla urbanístic aprovat l'any 2003 (sí, en plena bombolla immobiliària, del Fòrum, pla 22@, etc.). El cas és que no ha estat fins ara que l'Ajuntament n'ha reclamat la parcel·la.
Això em fa pensar que l'Ajuntament cerca plusvàlues per a la cloquejada connexió Ciutadella amb la Barceloneta.

Recordem que el pla per salvar la platja de vies i la Ronda Litoral ha de ser presentat d'aquí a no res. El Consistori deu voler finançar l'obra amb la venda del solar.

“Mantenir l’Estació de França ens dona resiliència: si un dia hi hagués un problema a Sagrera, ens quedaria la línia principal bloquejada”.
 “Mantenir l’Estació de França ens dona resiliència: si un dia hi hagués un problema a Sagrera, ens quedaria la línia principal bloquejada”.
 On s'ha vist, això??
  On s'ha vist, això??

Mira per exemple a Can Ruti que han intentat fer una, i només hi ha aquesta. I a l'estació de Sant Adrià hi ha una pseudo-estació d'autobusos. Es pot intentar, però jo intentaria donar més veu al tramvia, ja que requereix fer bona obra. Ara per ara el tramvia modern es considera més un tren lleuger intermunicipal, que aquella xarxa tan maca que teníem fa més de 50 anys.
 Mira per exemple a Can Ruti que han intentat fer una, i només hi ha aquesta. I a l'estació de Sant Adrià hi ha una pseudo-estació d'autobusos. Es pot intentar, però jo intentaria donar més veu al tramvia, ja que requereix fer bona obra. Ara per ara el tramvia modern es considera més un tren lleuger intermunicipal, que aquella xarxa tan maca que teníem fa més de 50 anys.