R14 Express: Lleida - Vila-seca - Barcelona Estació de França (Per via UIC), només tindria 2 trens d'anada i tornada.
RT1 Camp de Tarragona - Tarragona Ciutat - Sitges.
Espero les vostres opinions.
Hora i data actual: 15 juny 2026, 14:43

Entrada Autor: Railjet OBB » 04 set. 2020, 17:01

Entrada Autor: Railjet OBB » 06 set. 2020, 17:05
Ampliació de la meva proposta anterior per crear una xarxa de rodalies a la província de Tarragona.Railjet OBB ha escrit: ↑04 set. 2020, 17:01 Tinc una nova proposta per les línies R14 i RT1.
R14 Express: Lleida - Vila-seca - Barcelona Estació de França (Per via UIC), només tindria 2 trens d'anada i tornada.

Entrada Autor: robertotlh » 14 set. 2020, 22:36
Jo faria anar una línia cap a Mora/Flix. Encara que no visqui gaire gent a la zona, hi ha moltes petites estacions servides per la R15 per a les quals estaría bé disposar d'un tren cada dues hores que fes el recorregut fins Tarragona.Railjet OBB ha escrit: ↑06 set. 2020, 17:05Ampliació de la meva proposta anterior per crear una xarxa de rodalies a la província de Tarragona.Railjet OBB ha escrit: ↑04 set. 2020, 17:01 Tinc una nova proposta per les línies R14 i RT1.
RT1 l'Espluga del Francolí - Tarragona - Sitges.
RT2 l'Espluga del Francolí - Valls - Vilafranca del Penedès.
RT3 Tarragona - Tortosa - Vinarós.
RT4 Tarragona - Vila-seca - Camp de Tarragona.
RT5 Salou-Port Aventura - Tarragona.
Espero que us agradi i que podem debatre la meva proposta.

Entrada Autor: Railjet OBB » 02 nov. 2020, 18:59
Fa temps vaig fer una xarxa de rodalies per els Pirineus i ara he fet una Xarxa de línies regionals que connecten Barcelona amb els Pirineus.Railjet OBB ha escrit: ↑14 maig 2020, 18:50 Gracies bigcoaster per els consells que em va donar he fet un mapa de la xarxa de Rodalies dels Pirineus de Lleida, Vall d'Aran i Andorra.
L1 Vielha-Mijaran - Baqueira Vila - Sort Pirineus - La Seu d'Urgell
L2 La Seu d'Urgell - Andorra Pirineus - Encamp.
L3 La Seu d'Urgell - Agramunt - Lleida Pirineus.
L4 Vielha-Mijaran - Era Bordeta - Luchon SNCF.
L5 Era Bordeta - Bossòst - Canejan.
(f) Parada facultativa.
Espero que us agradi i podem debatre aquesta proposta.
metromapmaker (10).png

Entrada Autor: jmroig » 14 nov. 2020, 14:32
Entrada Autor: ortegote » 15 nov. 2020, 15:16
Buenas,jmroig ha escrit: ↑14 nov. 2020, 14:32 Per completar les propostes de regionals cap als Pirineus, hi afegiria dos elements:
1) Línia d'Alta velocitat/altes prestacions BCN-CatCentral.
Amb un nou túnel per Collserola d'ample UIC amb tres vies (?). Podria acabar a Glòries o a La Sagrera.
Tindria serveis exprés que pararien només a Igualada, Manresa (veure punt 2) i a algun intercanviador del Vallès (Terrassa o Cerdanyola) i alguns intercanviadors urbans a BCN (per connectar amb quasi totes les línies del metro).
2) Estació central de Catalunya a Manresa.
Aquesta inclouria connexions amb:
- Línia exprés BCN-Manresa-Igualada en UIC.
- Trentram a Solsona i a Berga, en ample UIC i que podria compartir infraestructura amb els nous regionals proposats.
-Eix Transversal ferroviari (i mentrestant, EixBus).
- Estació d'autobusos urbans i interurbans.
- Línia FGC L-A
- Línia R4 i R12 o RL4.
-
Aquesta seria un node de mobilitat que atorgaria un servei de gran qualitat als ciutadans del Bages i l'Anoia (com si tinguessin AVANT) i faria que les futures extensions de la xarxa (cap als Pirineus o d'altres) fossin competitives envers el vehicle privat ja que el que no es pot pretendre és que algú que vingui d'Andorra, de Cervera o de Berga i vulgui anar a BCN s'hagi de menjar les mil parades i corbes del traçat decimonònic actual (tant en FGC com en Renfe).
D'altra banda, es crearia un TP en xarxa i menys radial a l'AMB.
-
Entrada Autor: albe6 » 16 nov. 2020, 15:22
Entrada Autor: jmroig » 16 nov. 2020, 21:16

Entrada Autor: genissimon » 17 nov. 2020, 13:23

Entrada Autor: Bacon and X » 11 gen. 2021, 00:24

Entrada Autor: Bacon and X » 17 gen. 2021, 17:07

Entrada Autor: robertotlh » 19 gen. 2021, 18:10
Les propostes d'autobusos tenen el seu fil específicBacon and X ha escrit: ↑17 gen. 2021, 17:07 Tinc una nova proposta ferroviària fora de Barcelona (n'envio una altra, per corregir-la):
Secció Tarragona:
RT1 (Rodalies): Tarragona - Reus
RT2 (Rodalies): Port Aventura - Tarragona - Sant Vicenç de Calders - L'Arboç
BT1 (Autobús): Port Aventura - (antic traçat RT2) - Tortosa - Amposta
BT2 (Autobús): Tarragona - Valls - Montblanc
Secció Lleida:
BL1 (Autobús): Lleida P. - Balaguer - La Seu d'Urgell
BL2 (Autobús): Lleida P. - Mollerussa - Tàrrega - Cervera
BL3 (Autobús): Tremp - Lleida P. - Les Borges Blanques
Secció Girona:
RG1 (Autobús): Girona - Figueres
BG1 (Autobús): Girona - Banyoles - Olot - Ripoll - Puigcerdà
BG2 (Autobús): Santa Coloma de Farners - Girona - Palafrugell/La Bisbal d'Empordà
Secció Central:
BM1 (Autobús): Manresa Centre - Berga
BM2 (Autobús): Solsona - Manresa Centre - Moià - Vic

Entrada Autor: Bacon and X » 21 gen. 2021, 22:13
Entrada Autor: Guigui » 21 gen. 2021, 22:27

Entrada Autor: Carlos González » 22 gen. 2021, 21:57

Entrada Autor: Bacon and X » 25 gen. 2021, 12:35
Segur que hi ha un subfòrum del transport general on hi hagi trens i autobusos?
Entrada Autor: Miquel » 25 gen. 2021, 18:04
Sí, aquí: https://www.transport.cat/viewforum.php?f=8Bacon and X ha escrit: ↑25 gen. 2021, 12:35Segur que hi ha un subfòrum del transport general on hi hagi trens i autobusos?
Transport en general / Transporte en general
Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.

Entrada Autor: Bacon and X » 25 gen. 2021, 21:46
Crec que seria millor buscar un tema i no un subfòrum, ja que me n'apareixen molts de temes i no tinc clar quin escollir-ne.Miquel ha escrit: ↑25 gen. 2021, 18:04Sí, aquí: https://www.transport.cat/viewforum.php?f=8Bacon and X ha escrit: ↑25 gen. 2021, 12:35Segur que hi ha un subfòrum del transport general on hi hagi trens i autobusos?Transport en general / Transporte en general
Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.![]()

Entrada Autor: Bacon and X » 26 gen. 2021, 20:22

Entrada Autor: Carlos González » 13 feb. 2021, 14:30
Torna a “Propostes ferroviàries”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026