Autobusos de Lleida

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: St. Boi (L70, E79, SB1)

Re: Autobusos de Lleida

Entrada Autor: erbuki » 10 jul. 2009, 19:55

Avui he vist a cotxeres un nou autocar que ha arribat de Sarbus. Nosé si ha arribat avui o ja fa dies que hi és. No m'he pogut fixar amb la numeració...

Per cert el 4115 ha tornat a la L8.
00



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » 10 jul. 2009, 20:25

Hoy repite de nuevo el ex-4113 en la B4
00



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » 11 jul. 2009, 00:32

erbuki ha escrit:Avui he vist a cotxeres un nou autocar que ha arribat de Sarbus. Nosé si ha arribat avui o ja fa dies que hi és. No m'he pogut fixar amb la numeració...

Per cert el 4115 ha tornat a la L8.
Me penso que el autocar ja el tenim fa temps a cotxeres sempre ronden un parell d'ells.
Ja he vist que a tornat a casa el 4115 :riure.
Avui el 4056 a tingut que ser retirat a cotxeres per l'elevada temperatura que tenia el motor el augua el motor anava a 110º els mecanics han portat pitant el citaro trotalinies (4154) que a fet la linia fins el final del dia.
trainman ha escrit:Hoy repite de nuevo el ex-4113 en la B4
Pobres buses tienen 22 años y hacen linea, el aire aicondicionado lo tienen reparado? porque si no recuerdo mal cuando circulaban por Lleida no enfriaban nada.
00



Avatar de l’usuari
Evalleida
N7
N7
Entrades: 589
Ubicació: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Entrada Autor: Evalleida » 12 jul. 2009, 21:32

Els autocars son els de fa arribats fa uns mesos a Lleida ;) .
El 4056 es normal que es calenti si porta el motor tot brut i no te gaires forats de ventilació del motor, la xapa de hispano se la tindrien de foradar com el 4128 o els busos de la serie 4129 al 4132, em mateix pasa amb el 4127.
00



Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: St. Boi (L70, E79, SB1)

Entrada Autor: erbuki » 12 jul. 2009, 22:21

vaja.. doncs no havia vist mai encara aquell autocar. Suposo que deu ser el més nou de tots els que van enviar cap aqui.
00



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 2029

Entrada Autor: sag470 » 12 jul. 2009, 23:02

De quins autocars parleu?

Que sápiga Sarbus té 7 autocars a lleida:
- 2860 Sarbus, MAN Noge
- 2882,2883,2884 Sarbus, MAN Noge Touring ex-Subús
- 3257,3258,3260 Sarfa, Mercedes Benz Noge Touring ex-Leda
00



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » 13 jul. 2009, 00:40

sag470 ha escrit:De quins autocars parleu?

Que sápiga Sarbus té 7 autocars a lleida:
- 2860 Sarbus, MAN Noge
- 2882,2883,2884 Sarbus, MAN Noge Touring ex-Subús
- 3257,3258,3260 Sarfa, Mercedes Benz Noge Touring ex-Leda
Son aquestos que dius pero hi han dies que fan coses molt rares fa uns dies amb el bus de L'albages tambe feien el Cogul i en ves de un bus quedaen 2 a cotxeres perque amb periode de coles un bus va a l'Albages i per anar a el Cogul feien servir un altre, si vec alguna arribada de autobusos nous o algun autocar mes us ho fare sapiguer ;) les ultimes linies que a pordut l'empresa Xampany a sigut Lleida-Alfarras, Lleida-Alcarras i Lleida-Granja d'escarp aquestes linies han sigut assignades al operador Miquel Gamon S.L
00



sergilleida
N7
N7
Entrades: 460
Ubicació: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Entrada Autor: sergilleida » 13 jul. 2009, 16:41

A la web de Autobusos de Lleida han actualitzat els quadres dels recorreguts i horaris.

Han canviat que enlloc de posar Sarbus ara fica Moventis.

I pel que fa a dades rellevants dir que a partir d'ara la L10 aplica l'horari de dissabte nomes el mes d'agost.
00



L5 BORDETA
N5
N5
Entrades: 155
Ubicació: L4 MARIOLA - L5 BORDETA - L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
Contacta:

Entrada Autor: L5 BORDETA » 13 jul. 2009, 17:06

Avistat avui el L5 BORDETA 4057, 4138, 4058 y 4124 :) :D
00



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1918
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » 13 jul. 2009, 17:13

Han tret la ce invertida de Rodalies de l'estació de Pla de Vilanoveta però han col·locat l'antiga "galeta" de Renfe a Lleida-Pirineus. :?
00



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » 13 jul. 2009, 18:55

sergilleida ha escrit:A la web de Autobusos de Lleida han actualitzat els quadres dels recorreguts i horaris.

Han canviat que enlloc de posar Sarbus ara fica Moventis.

I pel que fa a dades rellevants dir que a partir d'ara la L10 aplica l'horari de dissabte nomes el mes d'agost.
Si ara ho he vist els canvis, pero a les parades fa mesos que estan els mateixos horaris, a la L5 diu el mateix de sempre i a la L10 tambe, tindrien de anar pasant amb el camionet a cam
L5 BORDETA ha escrit:Avistat avui el L5 BORDETA 4057, 4138, 4058 y 4124 :) :D
viar horaris.
:plas :plas :plas els hi ha costat pero sembla que el acalentament de divendres del 4056 va servir d'algo, aquest mati estaven fent especials el 4055 i el 4056.
00



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » 13 jul. 2009, 22:39

Per la tarda a la L5 el 4057 a sigut substituit per el 4127 i el 4138 a tingut una averia i el 4150 li a fet relleu, a la L3 tambe han tingut problemes amb el 4125 i han posat el 4056. Tot indica que dema si el 4057 continua espatllat vindra el 4056 o algun estandard.
00



L5 BORDETA
N5
N5
Entrades: 155
Ubicació: L4 MARIOLA - L5 BORDETA - L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
Contacta:

Entrada Autor: L5 BORDETA » 14 jul. 2009, 15:43

Avistat avui L5 BORDETA 4057, 4138, 4058 y 4150 :) :D
00



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » 14 jul. 2009, 21:49

L5 BORDETA ha escrit:Avistat avui L5 BORDETA 4057, 4138, 4058 y 4150 :) :D
avui a aguantat el 4057 que ahir es va espatllar ;) aquesta tarda he estat per cotxeres i he vist que tenien el 4150 amb el BKB de la L5, el 4130 amb ES i el 4114 amb L10 aquest ultim li estaven ajustant la porta del darrere perque la ultima fulla al tancar no tancava i quan ho feia donava un cop molt fort.
00



L5 BORDETA
N5
N5
Entrades: 155
Ubicació: L4 MARIOLA - L5 BORDETA - L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
Contacta:

Entrada Autor: L5 BORDETA » 15 jul. 2009, 12:52

Avistat avui el L5 BORDETA 4056, 4138, 4058 y 4124 a la L3 4057 :) :D
00



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » 15 jul. 2009, 22:40

L5 BORDETA ha escrit:Avistat avui el L5 BORDETA 4056, 4138, 4058 y 4124 a la L3 4057 :) :D
Efectivament ;) sort que he agafat el 4058 que els passatgers del 4056 anaven morts de calor.
00



L5 BORDETA
N5
N5
Entrades: 155
Ubicació: L4 MARIOLA - L5 BORDETA - L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
Contacta:

Entrada Autor: L5 BORDETA » 16 jul. 2009, 16:01

Avistat avui el L5 BORDETA 4056, 4138, 4058 y 4124 a la L3 4057 ya porta 2 dies la L3 el 4057 :emprenyat :emprenyat
00



Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: St. Boi (L70, E79, SB1)

Entrada Autor: erbuki » 16 jul. 2009, 20:43

L5 BORDETA ha escrit:Avistat avui el L5 BORDETA 4056, 4138, 4058 y 4124 a la L3 4057 ya porta 2 dies la L3 el 4057 :emprenyat :emprenyat
Vaa homee us treuen 2 dies un citaro i ja poseu el crit al ceel.

Que dirieu si us fiquessin de dilluns a divendres el 4115... :)
00



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » 16 jul. 2009, 22:48

erbuki ha escrit:
L5 BORDETA ha escrit:Avistat avui el L5 BORDETA 4056, 4138, 4058 y 4124 a la L3 4057 ya porta 2 dies la L3 el 4057 :emprenyat :emprenyat
Vaa homee us treuen 2 dies un citaro i ja poseu el crit al ceel.
Que dirieu si us fiquessin de dilluns a divendres el 4115... :)
jajaj, pero per tindre el 4057 parat a cotxeres millor que surti no? xD

Al mati a la L3 el 4057 i el 4122 i al migdia es va treure el 4057 i van posar al 4124 :x
en ves de marejar tant als usuaris podrien haver posat un articulat al reforç de la L5 i aixi no caldria molestar als usuaris de la L3. Aquesta tarda he vist les obres de l'avinguda Tortosa i es un ñap el carrer super estret els autobusos de la L3 i la LP tenen de ocupar el rentit contrari per poder girar, quin desastre :martell1
00



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » 16 jul. 2009, 22:54

Per cert que se m'ha pasat avui a la L8 no havia el 4115 com de costum hi havia el 4114, a la L11 el 4121 torna a estar espatllat i han tret el 4126 a circular, a la LCC s'ha fet amb el 4125, a la L12 el vanhool (4146) ja que el 4133 tambe esta espatllat, no guanyarem per a reparacions al pas que anem :riure xD .
00



Respon

Torna a “Autobusos i resta transport públic”