Civia Alpí

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Accés PMR

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/09/2007 23:45

I posar un accés a PMR a un 462, ja seria tenir massa amplitud de mires de cara a un canvi de legislació que obligui a adaptar tots els transports, oi?

Renfomentadif en estat pur...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 26/09/2007 23:56

Guigui ha escrit:I posar un accés a PMR a un 462, ja seria tenir massa amplitud de mires de cara a un canvi de legislació que obligui a adaptar tots els transports, oi?

Renfomentadif en estat pur...
Guigui, recorda que tot el que comento sobre "com serà el Civia Alpino" són suposicions. Espero que posin una 463 com a mínim, és a dir, que hi hagi cotxe de PMR. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Divendres 28/09/2007 13:56

Be es demostra que els civia alpino seran una realitat, la unica diferencia respecte els presuposotos de l 2007 es que els posaben al mateix lot que els Civia IV no obstant aixo ja quedaba clar que estarien en la ultima comanada. Per tant es situen en el limit que fixaven els pressupostos del 2007, es a dir el 2010 tal com indiquen els pressupostos del 2008



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Diumenge 30/09/2007 0:02

O sigui que segons el que entenc, tenim 440 al transpirinaic fins al 2010, oi?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 30/09/2007 0:08

ABB_Traccion ha escrit:O sigui que segons el que entenc, tenim 440 al transpirinaic fins al 2010, oi?
És de suposar, sí. :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Diumenge 30/09/2007 21:43

Doncs si... a no se que posesin locomotores o algun tren diesel :S Es a dir que si, 440 fins el 2010



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 30/09/2007 22:07

I per què hi haurien de posar locomotores o trens diesel en aquesta linia? Se suposa que les reformes que s'hi estan fent, també comportaran la renovació de la catenària a Puigcerdà, no?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 30/09/2007 22:25

La catenària s'està renovant a part de la renovació d'infraestructura. Si la renovació de catenària no ha arribat a la Cerdanya, poc li faltarà.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 30/09/2007 22:33

D'acord, però segueixo sense entendre el que ha dit en jordidr.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 30/09/2007 23:01

fantito ha escrit:Molt fàcil. No hi cap automotor elèctric, apart de les 440 de 2 cotxes, preparat per baixar de la Cerdanya.
Ara la liaré més :D . Qualsevol CIVIA de 3 cotxes podria pujar i baixar tècnicament sense problemes, però el que faltaria saber si està autoritzat o no.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 30/09/2007 23:38

El Civia que va pujar a França via Vic-Puigcerdà va sobreviure i ara està corrent tot cofoi, fantito. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 01/10/2007 9:38

Suposo que els trets van en direcció a que perquè pujés i baixés un cop, tot i putejar-lo tot el que es va poder, no vol dir que després de uns mesos pujant i baixant cada dia a raó de 1 o 2 cops (per dir algo) no acusessin problemes que en aquesta pujada i baixada que es va fer no poguéssin ser detectats.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 01/10/2007 12:22

Haviam es realitat que els resultats de les probes de la circulacio a puigcerda van ser bones, i de fet va servir per demostrar que un civia adaptat podria pujar efectivament, no obstant aixo per un civia normal es algo farregos de fer



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dilluns 01/10/2007 13:58

Ara la liaré una miqueta més i diré:

Renfe, podría posar un Civia de 3 cotxes a fer viatges de proves, durant uns dies (1 mes a raó de 2/3 pujades al dia), per veure si acaben patint gaire els frens, i després, veure si és viable i també veure els frens com estan.

Salut!



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 01/10/2007 14:56

Si ara arriben més 440 (encara que siguin R), potser s'anirà una mica més sobrat de material i es poden escapçar algunes a dos cotxes i destinar-les a Puigcerdà, previ canvi de seients al tipus "unificado" o bé tipus 470. Seria inhumà posar-les amb seients de 440R.

Salut.



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 01/10/2007 22:56

La cosa en tot cas es que ara la companyia que fabriqui els trens analitzara els canvis oportuns als frens del civia, i arribarem a tenir els civia oportunts, no crec que amb mases diferencies mes que tecniques i esperem k es dignin a posar seients tous encara que procedeixin de 470



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dimecres 03/10/2007 19:28

A priori, sense coneixements exhaustius del Cívia, i tenint en compte que la gestió del frè és controlada per ordinador/autòmata, sembla que amb un canvi de software n'hi hauria prou. Bondats de l'electrònica. Una altra cosa serà veure què tal els senta als Cívia el circular a 7 graus sota zero, per exemple.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 10/10/2007 23:25

awe ha escrit:A priori, sense coneixements exhaustius del Cívia, i tenint en compte que la gestió del frè és controlada per ordinador/autòmata, sembla que amb un canvi de software n'hi hauria prou.
Home, jo no hi entenc d'aquestes coses, però imagino que si fiquéssim un sistema informàtic com els dels trens AVE en una 440 sense reformar, per la línia de Puigcerdà, amb motor de 440... molt molt... no crec que serveixi l'invent.



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dijous 11/10/2007 16:09

No crec que una baixa temperatura fos un problema, si els 440 aguanten, es civia tambe aguantaran



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 11/10/2007 16:32

jordidr ha escrit:No crec que una baixa temperatura fos un problema, si els 440 aguanten, es civia tambe aguantaran
L'electrònica de potència és més punyetera que l'electrònica per resistències.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”