Pàgina 7 de 11

Ooooh...

Publicat: Divendres 08/12/2006 15:35
Autor: JaMiRo!
Lada, Autovaz o similar? :o

Publicat: Dilluns 11/12/2006 19:41
Autor: Serie-1000-metro
Cuants anys aquet Lada?

El requisit impresindible per venir amb vehicle, es que tingi 25 anys o mes.

Jo crec que es el requisit mes important oi?

Salut i peles!!!


Llarga vida als 1000ls i 1100s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicat: Dilluns 11/12/2006 23:52
Autor: Fran-Ikarus
Tinc una ampliació prou elaborada de la proposta, que segurament us agradarà, i que per casualitat quadra perfectament amb la data del 13 de gener (dissabte), que era una de les dues considerades inicialment (l'altra seria l'endemà, diumenge 14)

Però us la detallo en un altre moment, que ara no tinc gaire temps :oops:

Re: Ooooh...

Publicat: Dimarts 12/12/2006 13:31
Autor: neroon
JaMiRo! ha escrit:Lada, Autovaz o similar? :o
Frío, Frío...

:D
Serie-1000-metro ha escrit:
El requisit impresindible per venir amb vehicle, es que tingi 25 anys o mes.

Jo crec que es el requisit mes important oi?

Salut i peles!!!
Malauradament no cumpleix aquest requisit. Que hi farem, suposo que s'haurà de quedar a casa.

Salutacions

Publicat: Dimarts 19/12/2006 18:30
Autor: awe
Quelcom rutlla malament…

Si bé el canvi del meu 600 no ha anat mai bé del tot, sempre ha funcionat acceptablement bé. De fet, quan el vaig comprar ja sabia que el diferencial estava tocadet i que les dents dels pinyons del canvi eren un xic masegades, però no pas prou per fer canvi.

Ara però, la setmana passada el canvi va començar a anar força dur, i el diferencial va començar a fer més fressa. Quan vaig treure el tap de l'oli per veure si no en faltava, vaig trobar-me amb una notícia bona i una de dolenta. La bona és que el nivell de l'oli era correcte. La dolenta és que el tap, que és imantat, va sortir acompanyat d'una bona muntanyeta de ferritxa que s'hi havia adherit, la qual cosa és l'anunci de la mort definitiva de la caixa.

En resum:

- rèquiem per una caixa de canvis que, amb un parell, ha aguantat més de 46 anys
- inici de la recerca d'una caixa reconstruïda
- el 600N, dubte per la trovada ("dubte molt dubtós")

Salutacions en punt mort,

Eduard.

Publicat: Dimecres 20/12/2006 12:15
Autor: Serie-1000-metro
Awe, em sap greu això del canvi, pero amb aquets cotxes ja se sap, amb els anys que tenen, van petant cosetes.

Fran-ikarus???????????? i la proposta...

Salut i peles!!!

Publicat: Dijous 21/12/2006 22:44
Autor: Fran-Ikarus
Anem per parts.

neroon, si no és un Lada, faig una aposta doble: Land-Rover o derivat (però ja m'estranyaria que no hagués sortit cap relació amb el que té n'awe), o Citroën C15.

Tanmateix, insisteixo: no es tracta de ser "talibans", és a dir, que si ens juntem més gent que la que càpigui en els "clàssics" disponibles, portem un "no tan clàssic" (el misteriós vehicle d'en neroon o el Mercedes-Alstom) i no passa res, el més important és que hi capiguem totes les persones per davant de les màquines. Però, fins que arribi aquest punt de "col·lapse" (i em jugo el que volgueu que el dia que es faci no tan sols no es col·lapsarà, sinó que ens sobraran places als cotxes) serà bo que donem prioritat a la fita de viatjar tothom en "clàssic". I més quan veieu quin pla he anat tramant (dos pàrrafs més abaix)

awe, lamento l'avaria. Pel que fa a la sortida, quedes cobert amb el teu Land-Rover. Ara bé, pel que fa a trobar la caixa de canvis aquesta, necessites ajut com ara publicar a Pieldetoro un missatge buscant-ne una? o ja t'apanyes sol, o amb els clubs i afeccionats que coneguis? Si vols que pengi aquest missatge-anunci, envia-me'l amb tot ben posat (jo no tinc ni idea de quins tipus de caixes de canvis tenen els 600, si totes et van bé o no...) i el penjo allà.

Ara, el programa que estic pensant (Lluís-Serie-1000, perdona la intriga generada; de debó que el volia haver penjat anit ;)

"Arresulta" que l'estiu passat va nèixer el Club Amics dels Clàssics de Vilanova i la Geltrú.

Després d'alguna concentració una mica més informal, al desembre van fer la I Concentració "amb número romà". Continua sent informal, en el sentit de que de moment no hi ha ruta, i com que bàsicament consisteix en aparcar els cotxes al Passeig Marítim, no cal avisar per anar-hi. Només presentar-s'hi durant l'horari en què hi són, i esperar que hi hagi lloc dintre del que reserven (a la zona blava "desblavada" els diumenges) amb la col·laboració del seu Ajuntament.

Això ho faran a partir d'ara el segon diumenge de cada mes. Potser en un futur aniran afegint ruta, i coses d'aquestes més complexes, però de moment és tan senzill com anar-hi i aparcar, quedar-se l'estona que hom vulgui, i marxar quan a un li vagi bé.

Per ser el primer cop, no va estar pas malament: 25 vehicles (hi havia Auto Retro, aquell diumenge) i molta varietat. Aquí podeu veure les fotos:
http://www.foro.pieldetoro.net/foro/vie ... 89&start=0

Varietat vol dir varietat. A banda dels típics 600 (alguns d'ells no tan típics), R8, 124... que et trobes en qualsevol concentració popular de més de 10 cotxes, hi havia exemplars com l'espectacular Chevrolet '53, el preciós Austin Westminster, l'estrany (pels pocs que n'hi ha) Fiat 131 Abarth, la parelleta Porsche 356-911, el Lancia Beta Montecarlo...

"Allavontes", que diuen alguns. "Aprovechando que el Pisuerga pasa por Valladolid", i que a Vilanova i la Geltrú ja sabeu el que hi ha... aquí va un primer esborrany:

Diumenge 14 de gener

"A eso de las 9": quedem a Barcelona (qui diu 9 diu 9:30). Sortida per Gran Via, autovia de Castelldefels, C-31, corbes del Garraf (en un dia solejat com aquest que vaig anar-hi, fa dues setmanes, espectacular panorama de la mar en calma)

"A eso de las 10 (o 10:30)": arribada al Passeig Marítim de Vilanova i la Geltrú. Aparquem els cotxes amb la resta.

"Temps lliure". El Museu del Ferrocarril obre de 10:30 a 14:30 els diumenges (oh casualitat!). Qui vulgui pot estar més estona mirant els cotxes, i qui vulgui pot anar al Museu. Via lliure. Els cotxes estaran aparcats allà, igualment.
L'únic és que desconec per complet la situació del Museu respecte el Passeig Marítim (a prop, lluny...) En tot cas sempre es pot acostar als interessats cap al Museu en cotxe.

"A eso de las 14:00 o 14:15 (no cal ser els últims en sortir del Museu)": cercar un lloc per allà on dinar (que no sigui de 5 tenedors). Millor si abans d'anar-hi algú ja té alguna proposta concreta.

Després de dinar: Vilanova i la Geltrú - Gelida (40 Km., per C-15 ViG-Vilafranca del Penedès i C-243 Vilafranca-Terrassa)

A Gelida: funicular, és clar.

Quan ens cansem de Gelida, el seu funicular i el seu bar de la plaça: tornada a Barcelona (o allà d'on sigui cadascú, lamento el centralisme...) 40 Km. per Martorell (inclou peatge) o bé uns quants més, sense peatge, per carreteres pitjors i passant per Cervelló (N340)

Publicat: Dijous 21/12/2006 23:00
Autor: Fran-Ikarus
Lamento el "totxo" de post que m'ha quedat :x

Ressumeixo, perquè ningú es perdi:
- Diumenge 14 de gener, al matí.
- Anem de BCN a Vilanova i la Geltrú per autovia de Castelldefels i corbes del Garraf.
- Aparquem els cotxes al Pg. Marítim (II Concentració del Club Amics dels Clàssics de VilG)
- Qui vulgui es queda per allà veient els cotxes, qui vulgui va a visitar el Museu del Ferrocarril.
- Tanquen el Museu i s'acaba la concentració, dinem per allà.
- Marxem cap a Gelida per carreteres potables.
- Gelida, provem el funicular, provem el bar de la plaça...
- Tornem cap a BCN (ja veurem per on)

Publicat: Dijous 21/12/2006 23:19
Autor: Jordilar
Només dirt-te que si es va per les corbes del Garraf, es podria fer una parada tècnica a Vallcarca i veure l'estació fantasma que está just al costat de la carretera.

Salut,

Publicat: Divendres 22/12/2006 0:15
Autor: Fran-Ikarus
I tant, evidentment. Únic requisit: que hi hagi espai perquè parin tots els cotxes que hi aniríem. N'hi ha? (pregunto perquè no tinc ni idea de com és aquesta "Vallcarca del Garraf")

Publicat: Divendres 22/12/2006 12:54
Autor: Jordilar
Sota el pont es pot aparcar. Suposu que al ser diumenge no hi hauran gaires camions.

Salut,

Publicat: Divendres 22/12/2006 21:28
Autor: awe
Fran-Ikarus ha escrit:awe, lamento l'avaria. Pel que fa a la sortida, quedes cobert amb el teu Land-Rover. Ara bé, pel que fa a trobar la caixa de canvis aquesta, necessites ajut com ara publicar a Pieldetoro un missatge buscant-ne una? o ja t'apanyes sol, o amb els clubs i afeccionats que coneguis? Si vols que pengi aquest missatge-anunci, envia-me'l amb tot ben posat (jo no tinc ni idea de quins tipus de caixes de canvis tenen els 600, si totes et van bé o no...) i el penjo allà.
Doncs mira bé el que m'ha passat… El dimecres d'aquesta mateixa setmana, dia 19, començo a buscar un canvi mirant anuncis d'internet. El mateix dia trobo un anunci d'un canvi a un fòrum no especialitzat (Loquo). Hi truco, i encara era disponible. Avui divendres he anat a Manresa a buscar-lo, ja és al taller, i la setmana que ve ja estarà tot enllestit. I el millor de tot: preu de la caixa, seixanta Euros :D :D :D :D :D :D Això sí… ja veurem què tal funciona.

Pel que fa al Land Rover, de totes formes no el podria utilitzar perquè el mecànic el te des del mes de Juny i encara no me l'ha acabat (total per canviar una autèntica xorrada). I com que jo no tinc pressa, doncs no l'apreto.

Salutacions,

Eduard.

Publicat: Dissabte 23/12/2006 0:24
Autor: orique
Fran-Ikarus ha escrit:I tant, evidentment. Únic requisit: que hi hagi espai perquè parin tots els cotxes que hi aniríem. N'hi ha? (pregunto perquè no tinc ni idea de com és aquesta "Vallcarca del Garraf")
Hola,

heu d'agafar l'empalme de la cimentera (venint de Barcelona, és un gir a l'esquerra amb stop, si no recordo malament) i només agafar-lo, a mà dreta, trobeu un espai força gran (hi cabran ben bé 20 o 30 cotxes mínim) per aparcar. Us ho diu un que hi va fer una visiteta fa un temps. Per entrar-hi, heu de creuar la carretera i saltar la tanca (hi ha una zona, prop de l'intersecció, on la tanca només arriba a la cintura).

edito: adjunto foto de satèl·lit de la zona.

Publicat: Dissabte 23/12/2006 0:43
Autor: Jordilar
A on s'ha de saltar una tanca?

Que jo recordi, per entrar a l'estació no se'n ha de saltar cap, si s'ha de saltar en aquest suposat parquing no ho se. Jo el que deia és aparcar sota el pont que passa per sota l'estació.

Salut,

Publicat: Dissabte 23/12/2006 0:48
Autor: orique
Ah bé, jo el que vaig fer va ser aparcar on he dit i anar-me'n fins a la carretera i "saltar" (entre cometes perquè no és cap esforç) la tanca perimetral de ciment, amb l'andana just a l'altre cantó de la tanca. Si hi ha un accés darrere el pont, no ho he provat...

Publicat: Dissabte 23/12/2006 11:06
Autor: Jordilar
Aquest es l'accés ;) :

Publicat: Dissabte 23/12/2006 16:13
Autor: orique
Prefereixo saltar la tanca :o :fuig :riure :D

Publicat: Dissabte 23/12/2006 22:25
Autor: Fran-Ikarus
Va, fem una cosa: la logística de l'asalt a Vallcarca la decidiu entre vosaltres dos :D L'únic requisit és que ha d'haver-hi lloc pels 4-5 vehicles que seríem com a molt, i un lloc "segur", és a dir convenientment separat del voral. Si hem de caminar 100 metres, per exemple des de l' "aparcament" aquest, per tal que els cotxes estiguin més segurs (i nosaltres quan en baixem) es caminen sense problema.

awe, m'alegro de les bones notícies mecàniques. Ves actualitzant.

Publicat: Diumenge 24/12/2006 1:29
Autor: wefer
Digueu-me tiquismiquis, però...
Vallcarca = Pols molt enganxosa per tot arreu
Cotxe clàssic + parada a Vallcarca + frikis del transport = Interior de cotxe clàssic ple de pols fina que no hi ha qui la tregui

:D

Publicat: Diumenge 24/12/2006 11:32
Autor: Fran-Ikarus
OK, apuntem dur N*2 bolses de plàstic (Condis, Caprabo o simil·lars) pels peus, i N*2 cordills, on N = nombre d'assistents :D