Túnels del Garraf ha escrit:Aquest migdia la R2 sud anava fatal... Per què? Doncs perquè la via 9 de Sants estava ocupada per un CEX cap a Figueres que ha sortit amb 20 minuts de retard (el de les 14.25).
Com que la tercera via de Bellvitge està inoperativa, els combois buits han de fer temps a Sants en comptes de fer inversió de marxa a Bellvitge i per tant resten capacitat a l'estació barcelonina.
Conclusió: Si els Regionals fossin passants això no passaria.
El problema que hi ha amb els regionals passants és que si un enganxa un retard important (cosa que tampoc és tan estranya), de retruc afecta també a la seva perllongació per l'altre costat. En el cas dels dos regionals passants procedents de Girona, per evitar-ho tenen un coixí important a Sant Andreu Comtal que se suma als no pocs minuts que se'ns han anat afegint els últims anys. Jo he agafat un d'aquests passants i m'ha tocat perdre 10 minuts a SAC per complir l'horari, volent jo baixar al Clot.
Sigui com sigui, això ara està resolt estacionant els regionals al Prat de Llobregat, traslladant d'aquesta forma els retards als regionals que ara ja sí que no surten de Sants a la seva hora ni de casualitat.
Edito: Als nous horaris murals de l'estació de Girona no consta cap restricció per al Costa Brava de l'estil "Circula fins al dia tal". No sé si això és bona senyal o que, simplement, es farà una nova versió d'aquests horaris murals quan se'l carreguin, sigui quan sigui.
👍0👎0