treneros ha escrit:Hem de parlar d'una incidència a Renfe Rodalies. En aquests moments, i per una averia a les instal·lacions de Barcelona/Sants, els trens de les línies C1, la línia del Maresme, C4 (Sant Vicenç/Manresa) i C7 (l'Hospitalet/Martorell) estan registrant retards d'uns 20 aproximadament a la sortida de Barcelona en direcció Terrassa, Mataró i Cerdanyola Universitat respectivament. Normalitat a Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat.
Por si queremos caldo, ahi va la segunda taza.....
He patit l'averia al Clot,i la veritat és que no ha passat cap tren per via 4 direcció Mataró durant mitja hora o mès.
Jo arribava d'un tren de la R2 procedent de Castelldefels,arriba a les 16:58,quan baixo d'auest tren,observo el L'H-Maçanet de les 16.54 sortint,dic,d'aquí a 10 minuts m'imagino que passarà un altre tren.Vaig a l'andana de les vies 3 i 4,a les 17:04 havia de passar un tren,peró segons les pantalles és el de les 17.14(Segur que l'han anulat el de les 17.04),desprès passa el temps i sòn les 17.25 i no passa cap tren desde les 16.58,quasi mitja hora.Com ja estava fart me'n vaig al vestíbul,cansat d'esperar a les 17.27 surto de les barreres i escolto que anuncien per megafonia un tren a Mataró cap a les 17.28(ho anunciaven a les 17.28,no vol dir que passès a aquella hora),és a dir,mitja hora desprès de que passès un tren.Com ja estava desesperat,he decidit baixar fins a Glòries a peu i agafar el TRAM,ja que la meva destinació era Samt Adrià i volia arribar amb renfe,peró fart del seu pèsim servei,me'n vaig al TRAm i prou.
La megafonia solament ha dit cap a les 17.10 que els trens amb direcció amb 5 minuts de retard.´Cap a les 17.20 deien 20 minuts,en que quedem?
👍0👎0