Re: Felicitats.
Publicat: 05 ago. 2009, 19:24
A mi sempre m'ha agradat aquest fil, i he mirat la informació a la wiki, jo només us puc felicitar per les vostres contribucions.
.
Doncs seria prou interessant porder consultar aquest document...Marcel Estadella ha escrit:Hi ha ja un llistat de la flota actulaitzat el mes d'Abril . El faré arrivar a en Marçal per correu privat i que el col.loqui a on cregui oportú . Esmentar que el manteniment d'aquest llistat corre a càrrec d'en Miquel Segura .
El hispano hàbit de la L8 era el 4140 sel pot diferenciar a la resta d'altres perque va tindre un accident i ara no porta antiboireserbuki ha escrit:Avui el 4151 feie la L7, a la L8 el 4147 ha estat substituït per un Hispano Hàbit, i un altre Hispano Hàbit ha anat a l'empresa de Carrosseries al Polígon del Segre. Lo curiós del cas és que portava el BKB amb la L5 Fi de Trajecte.
Per cert que ahir vaig presenciar en directe la retirada del 4056 de la parada de l'Av. de les Garrigues a Cappont cap a les 14:00. Hi havie tres mecànics intentant engegar-lo per portar-lo a cotxeres (a escassos 150 metres de la parada). Finalment ho van aconseguir.
Deunido...Glac58 ha escrit:Curiosa la assignació de autobusos a la L5 avui 4057, 4125 i 4058, ja amaginava que algun dia cauria un estandard de pis alt al B, amb hora punta la feinada a estat per sortir, espero que retornon el 4138 a la L5 el mes aviat posible perque sino ho portem clar
Des de dimecres la L5 es fa amb 3 cotxes al igual que la L10, al Agost quedem 4 gats a Lleida com qui diuL5 BORDETA ha escrit:Avistat avui el L5 BORDETA 4057, 4138, 4058 y 4???, L3 PARDINYES 4056, L6 MAGRANERS 4124 y 4131 per cert algu sap on es el 4 cotxe del bordeta no el veig desde el dilluns sempre baixo al carrer abans de que arribi a la bordeta aproximadament a les 09:27 sempre baixa el L5 09:34 y al darrera seu el L6 a les 09:34 puja el L5 4058 a les 09:40 y ni rastre del 4 cotxe
Ahir vaig pasar per davant cotxeres i vaig veure un autobus urba nou amb versio 2 portes corrosseria Noge sobre Bastidor Iveco sense numerar i tot rotulat de Sarbus, el que nuse es el us que li donaran perque potser va destinat a fer linies interurbanessergilleida ha escrit:Ara ho anava a comentar la noticia de la nova L18. Finalment sembla que han variat una mica el trajecte respecte al principi i finalment donara cobertura a la zona de onze de setembre i la mariola que la L4 no cobria. El que no m'agrada gaire es el nom que li han ficat pero bueno, no es pot fer res.
Ara el que s'hauria de saber es si els nous busos arribaran tambe al setembre o haurem d'esperar una mica mes.
o com aquest
amb motor Irisbus?