Avistaments curiosos de busos
D20 fins a Pl. Espanya
Ara fa un parell d'hores, he vist passant per Pla de Palau un D20 amb la indicació al BkB "Fins a Pl. Espanya" (així tal qual, en minúscules). Desconec si són habituals o no els serveis parcials a questa línia, però jo mai ho havia vist.
Ja era hora que posin un 35xx a l'H6! Però per desgràcia, això no és habitual encara... esperem que ho sigui ja que els nous Volvo i Solaris van com anell al dit per aquesta línia amb la quantitat de passatge que mou en dies laborables especialment.sag470 ha escrit:Ahir el 3580 a la H6.
Avui el 6348 a la 59.
D'altra banda, avui el 5406 a la V27, tant d'anada com de tornada.
Doncs avui hi havia un 5400 per l'H6 també 

El metro de Barcelona amb motoristes!
I un 64xx avui he pescat un al migdiaMiquel ha escrit:Doncs avui hi havia un 5400 per l'H6 també
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
en tusgsal, avistado el 529 en la linea B24 con el numero de B24 azul i las letras de destino naranjas
Hay uno de la serie 525-530 de la TUSGSAL que están haciendo estas pruebas, sí.David.F.C.M.B.1000 ha escrit:en tusgsal, avistado el 529 en la linea B24 con el numero de B24 azul i las letras de destino naranjas
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Avui ha estat el segon dia consecutiu que en que he vist un dels nous Volvo 35xx una altra vegada a l'H6. ¿Es quedaran finalment en aquesta línia? Sembla que a can TMB m'hauran llegit...
Ahir al vespre per Felip II vaig veure un dels nous Solaris, el 3662, si no vaig errat a la línia V27. Potser anaven d'excursió...
-
- N6
- Entrades: 283
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ahir al matí me l'he encreuat, per la C-59, ell (o "allò", com a ésser inanimat que ésRenfe451 ha escrit:Aquesta tarda he agafat a la línia H6 el Mercedes Citaro articulat amb calca 3012, amb la decoració original i no funcionava ni la megafonia, ni els indicadors de propera parada, i el més lamentable, tampoc no funcionaven els botons per sol·licitar parada.

Potser és que tampoc li funcionaven els frens, i s'ha passat l'àrea metropolitana sencera

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Uno de la serie 513-524 (nitbus) estaba en la C31 fuera de servicio.
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
Fran-Ikarus ha escrit:Ahir al matí me l'he encreuat, per la C-59, ell (o "allò", com a ésser inanimat que ésRenfe451 ha escrit:Aquesta tarda he agafat a la línia H6 el Mercedes Citaro articulat amb calca 3012, amb la decoració original i no funcionava ni la megafonia, ni els indicadors de propera parada, i el més lamentable, tampoc no funcionaven els botons per sol·licitar parada.) en sentit Santa Perpètua/Caldes/AP-7.
Potser és que tampoc li funcionaven els frens, i s'ha passat l'àrea metropolitana sencera
Hola:
probablement aniria al repàs de planxa i pintura que els hi estan fent a aquest sèrie: ja han fet els 3015.3011 i 3017.
Salutacions
-
- N6
- Entrades: 283
1704, 1750, 1433, 1762 i 1329.
Aquests han sigut els busos estándar que he vist avui a la H16.
Aquests han sigut els busos estándar que he vist avui a la H16.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2392
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Ahir a la 51 de TMB hi havia el 1412, que a mitja tarda va marxar a cotxera; a la nit vaig veure el 1415. Avui he vist per Llucmajor un altre 14xx, també a la 51.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N6
tusgsal:
- ayer avistado el 499 en la B23.
- hoy avistado el 462 haciendo la B19,curioso ya que este bus siempre hace la B4.
- tambien hoy e visto el 507, que al acelerar y al frenar, el motor hace un ruido muy parecido alos 315-333: Irisbus-Iveco 491E.12.29 CityClass Noge CITTOUR.
- hoy avistado el 462 haciendo la B19,curioso ya que este bus siempre hace la B4.
- tambien hoy e visto el 507, que al acelerar y al frenar, el motor hace un ruido muy parecido alos 315-333: Irisbus-Iveco 491E.12.29 CityClass Noge CITTOUR.

Los 504-512 son Cityclass como los 315-325/326-333/361-373/395-404/420-434.David.F.C.M.B.1000 ha escrit:tusgsal:
Y la B23 parece ser que están considerando el poner autobuses de 12 metros porque los midis no están capacitados para atender a la demanda.
La 800 también debería, aunque en este caso podrían poner turnos especiales servidos por autobuses estandards.
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
-
- N6
para la B80 tusgsal no tendria que haber retirado los 295/314, ya que iban bien para esa linea, ya que con solo cuatro buses de esta serie que quedan en servicio no se puede cubrir toda la linea, i tambien el 607 no vale la gente se queja por tener escalones altos, i los asientos que tiene atras uno mas bajo que el otro, o si no lo mejor que podria hacer tusgsal es volver a poner 395-404 como antes cuado la B80 era 800.
El divendres 24, dia festiu de Sant Joan, les linies 7 i 33 de TMB es van fer íntegrament amb autobusos estàndard de 12m de la sèrie 67xx
La linia H6 ja fa un parell de setmanes que els diumenges i festius es fa íntegrament amb autobusos estàndard de 12m de la sèrie 24xx o 27xx
La linia H6 ja fa un parell de setmanes que els diumenges i festius es fa íntegrament amb autobusos estàndard de 12m de la sèrie 24xx o 27xx
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com