Aquest cap de setmana a Montblanc hi havia l'acampada jove...Danilleida ha escrit:Ahir al mati el regional Expres Lleida - Barcelona estació de França que surt a les 7:15 de Lleida anava amb un retard de 10 minuts... Jo anava amb el regional Estacio de França 6:50 Lleida Pirineus 9:55... Vam tindre d'esperar-lo durant 10 minuts a Salomó per fer canvi de maquinista... El regional Express que venia de Lleida amb 10 minuts de retard el feia una 447 amb simple plena a petar d'excursionistes, vaig flipar una mica al veure el tren tant ple (no cavia ni una agulla mes)... Quan va arribar la 447 a Salomó vam continuar amb la 470 cap a Lleida, i al arribar a Montblanc vaig veure un munt de persones que suposadament no havien pogut entrar al tren de lo ple que estava i es van posar a dormir a l'andana amb sacs de dormir, a Montblanc van pujar unes 70 persones que suposadament vindrien d'alguna festa que es faria alla...
Renfe podria haver posat algun servei especial, i més sabent que molts d'aquests joves no disposen de vehicle propi per a poder desplaçar-se.