Reglament en mà, de Terrassa a Granollers són 2 zones (3C, 3D), pero només hi ha la línia 422 de Castellà.
La resta de combinacions, com són amb trasbord a altres zones, varia segons on es faci. Amb transbord a Sabadell (R4+e13) són 3 zones (3C, 2C i 3D). Les zones 2C i 3D són contigües. Amb Rodalies (R4+R3) serien 5 zones ATM al pasar per Montcada (zona 1): 3C, 2C, 1, 2D i 3D.




