Re: Nova línia de Rodalies: R8
Publicat: 27 maig 2011, 10:23
Jo espero que a partir de l’entrada en funcionament de la R8, la R1 arribi completament fins a Molins de Rei, no com fins ara que només hi arriben 2 trens/hora i la resta acaben/surten des de l’Hospitalet. A més aquets 2 trens son bastant inútils ja que ara passen només 3 minuts després del corresponent tren de la R4.
Si ara com diuen els trens de la R1/R4 passen alternativament, llavors s’aconseguirà una freqüència de pas entre Molins de Rei i Arc de Triomf de uns 7/8 minuts, no com ara que hi ha intervals de temps que has d’esperar 15 minuts (o 20 minuts molts cops si porta retard el tren de Sant Vicenç de Calders).
El que hem fa pensar que la R1 acabarà completament a Molins de Rei és:
1. A l’estació de Molins de Rei ja han acabat les obres del nou enclavament electrònic, això permetrà millorar el control sobre més trens si cal.
2. A l’estació de Molins de Rei està en obres una andana fins ara inutilitzada (via 5), que l’estan posant al nivell de les altres, això permetrà estacionar més trens (de la R1?) que tinguin la sortida des de allí.
3. Al eliminar la R7 es perdrien freqüències, són trens R4 que acaben a l’Hospitalet i canvien a trens R7 en el tram L’H a Martorell passant per Cerdanyola, però que llavors serien substituïts per trens R1.
Per tant, hem sembla bé que suprimeixin el tram de R7 que passa per Barcelona si aquest trens queden substituïts per trens R1 fins a Molins de Rei.
Si ara com diuen els trens de la R1/R4 passen alternativament, llavors s’aconseguirà una freqüència de pas entre Molins de Rei i Arc de Triomf de uns 7/8 minuts, no com ara que hi ha intervals de temps que has d’esperar 15 minuts (o 20 minuts molts cops si porta retard el tren de Sant Vicenç de Calders).
El que hem fa pensar que la R1 acabarà completament a Molins de Rei és:
1. A l’estació de Molins de Rei ja han acabat les obres del nou enclavament electrònic, això permetrà millorar el control sobre més trens si cal.
2. A l’estació de Molins de Rei està en obres una andana fins ara inutilitzada (via 5), que l’estan posant al nivell de les altres, això permetrà estacionar més trens (de la R1?) que tinguin la sortida des de allí.
3. Al eliminar la R7 es perdrien freqüències, són trens R4 que acaben a l’Hospitalet i canvien a trens R7 en el tram L’H a Martorell passant per Cerdanyola, però que llavors serien substituïts per trens R1.
Per tant, hem sembla bé que suprimeixin el tram de R7 que passa per Barcelona si aquest trens queden substituïts per trens R1 fins a Molins de Rei.